Apple watch nu al te koop in nederland
#1
De Apple Watch is sinds vandaag, 17 juli, in Nederland te koop. De Apple Watch kan online worden besteld, maar kan ook worden gekocht bij Apple Stores in onder meer Amsterdam, Haarlem en Den Haag.
De Apple Watch Sport is in Nederland te koop vanaf 419 euro voor de 38mm-versie, vanaf 669 euro voor de 38mm-versie de Apple Watch. De Watch Edition begint vanaf ongeveer 11.200 euro. Deze prijzen zijn inclusief btw. De slimme horloges zijn verkrijgbaar in verschillende varianten en met verschillende kleuren polsbandjes.
2% Nederlanders wil smartwatch
Uit informatie blijkt dat begin juli twee procent van de Nederlanders van plan is binnen een half jaar een smartwatch te kopen. In januari van dit jaar was dit eveneens twee procent. Van alle Nederlanders met een iPhone geeft vijf procent aan binnen zes maanden een Apple Watch te willen kopen. Twee procent van de gebruikers van een Android-smartphone geeft aan een smartwatch te willen kopen die compatibel is met dit toestel. 
Uit de cijfers blijkt verder dat meer mannen (4%) dan vrouwen (1%) van plan zijn om binnen een half jaar een smartwatch te kopen. Daarnaast valt op dat jongeren vaker dan ouderen van plan zijn om een slim horloge te kopen. Zo zegt 8 procent van de 12-19 jarigen de komende zes maanden een smartwatch aan te willen schaffen, tegenover 3 procent van de 20-29 jarigen en 4 procent van de 30-39 jarigen. In de leeftijdscategorie 40-64 is dit 1 procent.
NL in derde groep Apple Watch-landen
Nederland behoort tot de derde groep landen waar de smartwatch van Apple in de verkoop gaat. Apple begon in april met de verkoop van de Apple Watch in een eerste groep landen, waaronder de VS, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk en China. Sinds vrijdag 26 juni is de Apple Watch via de Apple Online Store, Apple winkels en Apple Authorized Resellers beschikbaar in Italië, Mexico, Singapore, Zuid-Korea, Spanje, Zwitserland en Taiwan.
De verkoop van de Apple Watch zou na de eerste week met 90 procent gedaald zijn, meldde Market Watch eerder in juli op basis van gegevens die Slice Intelligence bijhoudt. Apple verkoopt er minder dan 20.000 per dag en soms minder dan 10.000, zou uit de cijfers van Slice blijken.
In de eerste week van april zijn er ongeveer 1,5 miljoen exemplaren verkocht, waarvan circa twee derde van het 'instapmodel', de Watch Sport. De rest bestaat uit de Watch. Apple zou minder dan 2.000 exemplaren hebben verkocht van de gouden Watch Edition modellen. Diverse analisten hadden voor heel 2015 een afzet van 50 tot 55 miljoen stuks van de Apple Watch voorspeld.
Antwoord
#2
(17-07-2015, 22:57)natte schreef: niet mijn ding

misschien ooit eens kopen,is dan in verbinding met mijn iPhone en heb uurwerk en berichten box Tongue en de rest, 
maar eerst eens testen in de winkel denk ik,want zoveel kun je er niet mee doen,en om er rond de 400€ voor neer te leggen....
Antwoord
#3
(18-07-2015, 04:00)master-magic schreef:
(17-07-2015, 22:57)natte schreef: niet mijn ding

misschien ooit eens kopen,is dan in verbinding met mijn iPhone en heb uurwerk en berichten box Tongue en de rest, 
maar eerst eens testen in de winkel denk ik,want zoveel kun je er niet mee doen,en om er rond de 400€ voor neer te leggen....

Indien men geen iPhone heeft moet men er één aankopen wat dus een meerkost van € 700 zou teweegbrengen dus komt dat totaal neer op een slordige € 1100 wat dus voor mij een vrij kostelijk grapje is en bovendien biedt zo'n gadget voor mij geen meerwaarde, voor die prijs koop ik liever een Macbook wat ik ook gedaan heb en nu heb ik zelfs € 100 over.
Ik hou het liever bij mijn Casio horloge die ik al 14 jaar heb en die mij toen 3000 F (€ 75) gekost heeft en die andere functies die op zo'n Apple Watch staan die kan ik ook op mijn Samsung smartphone die mij € 300 gekost heeft terugvinden waarvan ik een deel niet van gebruik.
Dat is in feite allemaal geldklopperij en daar wens ik niet aan mee te doen.
Antwoord
#4
(18-07-2015, 10:48)natte schreef: heb liever appletv mooi beeld ezn veel kwijl kwijl

allemaal minder bekende films,is nu ook niet zo speciaal dat aanbod op apple tv,
heb dan liever xbmc Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)