Kleiner verlies bij telenet van basis abbo die opzeggen.
#1
Belgische operator Telenet zei dat organische verlies van fundamentele kabel- tv-abonnees gedaald tot 4.100 in Q3 2013 .

Het cijfer vertegenwoordigt het laagste niveau sinds het begin van 2007 ondanks de toegenomen concurrentie , waarvan de meeste zijn goedkope alternatieven .

Ingang van 1 april 2013 Telenet heringedeeld 166.400 digitale kabel- tv-abonnees op analoge kabel-tv abonnees om een wijziging in de definitie van de fundamentele digitale kabeltelevisie abonnees weerspiegelen . Vanaf Q2 2013 , Telenet analoge kabel-tv abonnees bevat ook abonnees die een gekochte set kan gebruiken? Top box of andere middelen om de basis digitale kanalen via de kabel te ontvangen zonder een abonnement op de diensten die de betaling van de terugkerende maandelijkse kosten zou vereisen naast de basis analoge service fee .

Met ingang van 30 september 2013 , ongeveer 70 % van het basis- kabel- tv-abonnees van Telenet werden genereren incrementele ARPU op onze interactieve digitale tv-platform , waaronder toegang tot aanvullende thematische inhoud packs , films en sportkanalen en de VOD- bibliotheek .

Abonnees op het Telenet Digital TV -platform groeide met 8 % jaar ? Op ? Jaar naar 1.466.600 eind september 2013. Over de eerste negen maanden van 2013 , de exploitant trok 66.400 netto digitale tv-abonnees , waarvan er 13.400 werden toegevoegd in Q3 2013 .

De prestaties van de Cabler 's in Q3 2013 werd beïnvloed door een ? Keer schoonmaken? Up van 3.500 inactieve abonnees . Ten opzichte van de eerste negen maanden van vorig jaar , boekte Telenet fors lagere netto abonnee groei als commerciële prestaties van vorig jaar aanzienlijk werd versterkt door de invoering van het analoge kanaal herschikking .

Aan het einde van september 2013 , 205.000 klanten geabonneerd op de premium sportkanalen Sporting Telenet , wat neerkomt op een stijging van 6 % ten opzichte van 30 september 2012 . Sinds de overname van het Belgische voetbal uitzendrechten , heeft Telenet boekte een stijging van 65 % in het aantal abonnees van Sporting Telenet .

Abonnees op totaal elementaire analoge en digitale kabel- tv-diensten waren 2.093.400 eind september 2013 , wat ongeveer 72 % van de huizen binnen het netwerk vertegenwoordigd . Dit vertegenwoordigde een organisch nettoverlies van 24.200 abonnees op basiskabeltelevisie sinds het begin van 2013 .

" Al onze vaste diensten bleven genieten van een sterke groei in Q3 met 17.400 netto abonnees voor breedbandinternet en 13.400 voor digitale TV , die werd beïnvloed door een schone ? Up van 3.500 inactieve abonnees ", zegt John Porter , CEO van Telenet , in een verklaring .

" Naar aanleiding van de start van het nieuwe voetbalseizoen , onze nieuwe campagnes waren zeer succesvol en trok andere 8900 netto abonnees van Sporting Telenet , waardoor het totale base veel meer dan 200.000 nu . Vaste telefonie groeide aanzienlijk door 31.700 netto abonnees , de beste kwartaalgroei sinds het begin van 2009 , aangewakkerd door de introductie van onze nieuwe bundels en onze nieuwe VoIP- app . Ondanks de nieuwe concurrentie in het lagere segment van de markt , onze fundamentele kabeltelevisie churn in Q3 2013 was op het laagste niveau sinds het begin van 2007 , wat neerkomt op een netto abonnee verlies van 4100 . "

Citaat:Belgian operator Telenet said that organic loss rate of basic cable TV subscribers dropped to 4,100 in Q3 2013.

The figure represents the lowest level since early 2007 despite increased competition, most of which are low-cost alternatives.

Effective April 1, 2013, Telenet reclassified 166,400 digital cable TV subscribers to analogue cable television subscribers to reflect a change in the definition of basic digital cable television subscribers. As of Q2 2013, Telenet’s analogue cable TV subscriber base also includes subscribers who may use a purchased set?top box or other means to receive its basic digital cable channels without subscribing to any services that would require the payment of recurring monthly fees in addition to the basic analogue service fee.

As of September 30, 2013, approximately 70% of Telenet’s basic cable TV subscribers were generating incremental ARPU on our interactive digital TV platform, including access to additional thematic content packs, movies and sports channels and the VOD library .

Subscribers to the Telenet Digital TV platform grew 8% year?on?year to 1,466,600 at the end of September 2013. Over the first nine months of 2013, the operator attracted 66,400 net digital TV subscribers, of which 13,400 were added in Q3 2013.

The cabler’s performance in Q3 2013 was impacted by a one?time clean?up of 3,500 inactive subscribers. Relative to the first nine months of last year, Telenet recorded sharply lower net subscriber growth as last year’s commercial performance was significantly boosted by the implementation of the analogue channel reshuffle.

At the end of September 2013, 205,000 customers subscribed to the premium sports channels Sporting Telenet, representing an increase of 6% as compared to September 30, 2012. Since the acquisition of the Belgian football broadcasting rights, Telenet has recorded a 65% increase in the number of subscribers to Sporting Telenet.

Subscribers to total basic analogue and digital cable television services were 2,093,400 at the end of September 2013, which represented approximately 72% of homes passed by the network. This represented a net organic loss of 24,200 basic cable TV subscribers since the start of 2013.

“All our fixed services continued to enjoy a strong uptake in Q3 with 17,400 net subscribers for broadband internet and 13,400 for digital TV, which was impacted by a clean?up of 3,500 inactive subscribers,” said John Porter, CEO, Telenet, in a statement.

“ Following the start of the new football season, our new campaigns were very successful and attracted another 8,900 net subscribers to Sporting Telenet, bringing the total base much over 200,000 now. Fixed telephony grew significantly by 31,700 net subscribers, the best quarterly growth since early 2009, fueled by the introduction of our new bundles and our new VoIP app. Despite new competition in the lower end of the market, our basic cable TV churn in Q3 2013 was at its lowest level since early 2007, representing a net subscriber loss of 4,100.”
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)