windows8
#11
Ik heb win 8 maar gebruik het zelden, tis nie slecht maar tis ook toch nie volledig mijn ding, ik miste heel erg dienen startknop, ik heb die er terug kunnen opzetten tegen een kleine betaling, wat een verademing Smile. Nee, ik heb die startknop bij windows nodig, dat moesten ze zo laten, er is niks makkelijkers dan dat.

Voor de rest wel negatieve dingen ook; mijn slechts 1-2j oude wifi eprint printer kan ik nimmer gebruiken, leuk e, 90 euro voor betaald en ik kan deze nimmer gebruiken mee win 8, echt triest zenne, mijn nieuwe game pc heeft windows 7 gekregen, win 8 komt er niet op.
Antwoord
#12
(06-12-2012, 21:34)apotheosis schreef: Ik heb win 8 maar gebruik het zelden, tis nie slecht maar tis ook toch nie volledig mijn ding, ik miste heel erg dienen startknop, ik heb die er terug kunnen opzetten tegen een kleine betaling, wat een verademing Smile. Nee, ik heb die startknop bij windows nodig, dat moesten ze zo laten, er is niks makkelijkers dan dat.

Voor de rest wel negatieve dingen ook; mijn slechts 1-2j oude wifi eprint printer kan ik nimmer gebruiken, leuk e, 90 euro voor betaald en ik kan deze nimmer gebruiken mee win 8, echt triest zenne, mijn nieuwe game pc heeft windows 7 gekregen, win 8 komt er niet op.

weet nu niet welke windows 8 er op stond maar ik heb de pro versie en heb totaal geen probleem met hard of software voor de rest is het eigelijk gewoon een windows 7 met verbeteringen en heb ook een wifi printer en netwerk printer geen problemen mee.
Antwoord
#13
Toen ik indertijd switchte van xp naar vista kon ik m'n printer ook niet meer gebruiken en moest ik mij een nieuwe aanschaffen.Dinsdag wordt mijn dell geleverd en kunnen we beginnen te testen.Wink
Antwoord
#14
(06-12-2012, 21:34)apotheosis schreef: Ik heb win 8 maar gebruik het zelden, tis nie slecht maar tis ook toch nie volledig mijn ding, ik miste heel erg dienen startknop, ik heb die er terug kunnen opzetten tegen een kleine betaling, wat een verademing Smile. Nee, ik heb die startknop bij windows nodig, dat moesten ze zo laten, er is niks makkelijkers dan dat.

Voor de rest wel negatieve dingen ook; mijn slechts 1-2j oude wifi eprint printer kan ik nimmer gebruiken, leuk e, 90 euro voor betaald en ik kan deze nimmer gebruiken mee win 8, echt triest zenne, mijn nieuwe game pc heeft windows 7 gekregen, win 8 komt er niet op.

sorry appo maar daar ben ik het toch niet helemaal mee eens hoor.Normaal mag dat helemaal geen probleem zijn met je printer of dat moet al een heel oud model zijn.Tevens die w8 is ook veel sneller dat moet je er ook wel bijzeggen.En tenslotte,ja een mens moet maar met ze'n tijd mee gaan zeker.Daarom is die startknop er niet meer,in ieder geval ik mis hem niet.
Antwoord
#15
Mijn printer is max 2j oud, max, is dan nog een eprint, win 8 werkt er niet mee. En zo super is win 8 toch niet ze, je hebt nu tegels en voor de rest zijn er niet veel veranderingen toch?
Antwoord
#16
Ik ben nu ook geen computer friek,en ben er ook maar naar een 2 tal weken stelselmatig uit geraakt.Maar je mag je eigen menig hebben het is nieuw voor iedereen maar globaal genomen zijn er verbeteringen en daar zullen de meesten het toch ook mee eens zijn denk ik.Die start knop was al lang van te voren aangekondigd dat die er niet meer ging zijn.Ik vind het immers vreemd dat jouw printer niet gaat met w8.Dat moet ergens een verkeerde instelling zijn want dat kan normaal niet.Je kan die ie10 op twee plaatsen openen.Via bureaublad of start maar dan heb je wel geen balken,niet handig als je die gewoon was bij w7.Hij is ook veel en veel sneller.Bij mij toch en dat zal bij de meeste zijn.Anders computer laten nazien.Deze week computer docter langs geweest voor alles nog eens te checkken.En ik ben er echt te vreden van Trouwens dit is een versie via het internet nadat ik een notebook had gekocht.als er later iets gebeurd is hij altijd noch te herstellen.
Antwoord
#17
Ik ben persoonlijk wel tevreden over Windows8 en die startknop gebruikte ik met Window7 ook maar heel zelden om maar niet te moeten zeggen dat ik hem niet gebruikte.
Het is in het begin wel even zoeken maar het went heel vlug.
Met mijn all-in-one printer van HP heb ik geen problemen gehad.

Paul
Antwoord
#18
Ja,misschien is er iets mis bij één of andere instelling om die printer aan te sluiten.Ik weet het nu zelf ook niet,want zelf heb ik er geen op aangesloten.Maar heb nog gehoord dat anderen geen problemen hebben om die bij w8 aan te sluiten.
Antwoord
#19
hij moet eens proberen op de site van die printer een update te downloaden voor z'n printer voor windows8 als dat er al opstaat,
kan miss helpen.
normaal zouden ze hun programma's moeten aanpassen aan de windows8 vroeg of laat.
zijn de drivers die meestal moeten aangepast worden.
Antwoord
#20
Ik heb nu gisteren versie 8.1 er gratis op gezet. Wel even moeten wachten maar alles is goed verlopen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)