windows8
#21
Tevens werkt ook W8.1 nu ook met internet explorer 11.
Antwoord
#22
Ja,ik werkte vroeger ook al met W8.Dus een echte aanpassing is het nu niet.
Antwoord
#23
(20-10-2013, 20:20)natte schreef:
(20-10-2013, 20:19)Dimira schreef: Ja,ik werkte vroeger ook al met W8.Dus een echte aanpassing is het nu niet.

apps werkezn, veel beter nu filmon werkt nu ook nog legaal . app in store 8.1
Die zal ik Even moeten zoeken want die heb ik nog niet gevonden.
Antwoord
#24
Ja,ik heb hem er al bij gezet.Zal van de week eens een kabel gaan halen.Is nu wel veel gemakkelijker ook om die apps te vinden dan vroeger.Vind Sind internernet explorer 11 dat pc weer iets sneller is.Maar toch blijft die internet explorer erg onstabiel en blijft hij regelmatig uitvallen,zonder dat ik dus zonder verbinding val.Het ligt dus aan de explorer zelf.Het systheem is op zijn eigen erg onstabiel.Toch blijf ik er geaag mee werken,en hebtrouwens nog nooit met een andere browser gewerkt.Want ik zou er toch niet uit de voeten mee kunnen.
Antwoord
#25
Waar vindt je de app's terug die je van start hebt losgekoppeld want ik vind die nergens meer terug.
Antwoord
#26
oke, ondertussen gevonden,staat een pijltje onderaan de startpagina waarmee je ze oproept.
Antwoord
#27
Je kan nu ook gemakkelijker schakelen tussen je apps en je gewone pagina's waar je op aan het surfen bent door via op de start knop te klikken (groen) 1 klik ga je van je huidige pagina naar de apps of anders om.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)