VIER en VIJF testen nieuwe vorm van reclame uit
#11
(19-08-2015, 21:21)master-magic schreef:
(19-08-2015, 20:54)boulder schreef: Ik vind het zowat de laatste strohalm waarmee die zenders proberen te overleven.

Het is ook het enige dat ze nog hebben he en die 2 zenders hebben met telenet heel goeie banden dus zullen ze het niet laten om het daar te testen en ze zullen denken,
De mensen zullen het toch aanvaarden want we kunnen toch bijna alles met de meeste belgen.

voorbeeld van reclameboodschap zie je nu al als je naar tv theek gaat hoor,
doet u dit geen belletje doen rinkelen
Antwoord
#12
(19-08-2015, 22:42)zorro123 schreef:
(19-08-2015, 21:21)master-magic schreef:
(19-08-2015, 20:54)boulder schreef: Ik vind het zowat de laatste strohalm waarmee die zenders proberen te overleven.

Het is ook het enige dat ze nog hebben he en die 2 zenders hebben met telenet heel goeie banden dus zullen ze het niet laten om het daar te testen en ze zullen denken,
De mensen zullen het toch aanvaarden want we kunnen toch bijna alles met de meeste belgen.

voorbeeld van reclameboodschap zie je nu al als je naar tv theek gaat hoor,
doet u dit geen belletje doen rinkelen

vind dat storend die extra lagen in de software van je box,
op den duur moet je een pop up killer opsteken Confused Confused Confused Confused Confused
Antwoord
#13
(19-08-2015, 21:37)master-magic schreef:
(19-08-2015, 21:33)Dimira schreef:
(19-08-2015, 20:54)boulder schreef: Ik vind het zowat de laatste strohalm waarmee die zenders proberen te overleven.

ik dacht dat dit bij commerciële zenders vroeger altijd het geval was.Die zenders moeten toch ergens een bron van inkomsten hebben?Het is dan veel beter dit dan betalen bij spoelen.Van mij mag het.Ik doe het niet,maar je zal vlug aan dat kastje zitten en die reclame wegspoelen.

Ik neem amper iets op van die zenders dus geen last van en neem op via satelliet,
Daar zit dat NOG niet.
Denk niet dat het daar ooit zal komen, daarvoor moet je de box helemaal in handen hebben, volgens mij.
En dat lukt als er in principe oneindig veel types zijn.
Antwoord
#14
(19-08-2015, 21:33)Dimira schreef:
(19-08-2015, 20:54)boulder schreef: Ik vind het zowat de laatste strohalm waarmee die zenders proberen te overleven.

ik dacht dat dit bij commerciële zenders vroeger altijd het geval was.Die zenders moeten toch ergens een bron van inkomsten hebben?Het is dan veel beter dit dan betalen bij spoelen.Van mij mag het.Ik doe het niet,maar je zal vlug aan dat kastje zitten en die reclame wegspoelen.
Ik heb het over dat opdringen van reclame via de pauze toets.
Ze zeggen ook wel dat het een stilstaand beeld zal zijn, maar het zou mij niet vermoeden dat als er niet teveel protest komt, het gewoon een streaming kanaal zal worden.
Antwoord
#15
(20-08-2015, 20:41)boulder schreef:
(19-08-2015, 21:37)master-magic schreef:
(19-08-2015, 21:33)Dimira schreef:
(19-08-2015, 20:54)boulder schreef: Ik vind het zowat de laatste strohalm waarmee die zenders proberen te overleven.

ik dacht dat dit bij commerciële zenders vroeger altijd het geval was.Die zenders moeten toch ergens een bron van inkomsten hebben?Het is dan veel beter dit dan betalen bij spoelen.Van mij mag het.Ik doe het niet,maar je zal vlug aan dat kastje zitten en die reclame wegspoelen.

Ik neem amper iets op van die zenders dus geen last van en neem op via satelliet,
Daar zit dat NOG niet.
Denk niet dat het daar ooit zal komen, daarvoor moet je de box helemaal in handen hebben, volgens mij.
En dat lukt als er in principe oneindig veel types zijn.

Dat doet toch niet terzake denk ik?Als die reclame bv.uitgezonden word op sat. kunnen er voor die 2 of later meer zenders evengoed die reclameblokken in zitten.Die decoders zullen allemaal later zo een systheem hebben denk ik als bij telenet,gewoon omdat commerciële zenders niet kunnen blijven bestaan zonder geld,en mensen als het ware verplicht worden om die reclame te zien.
Antwoord
#16
Ik heb hier precies problemen om te posten.
Ik wou zeggen dat ik het niet direct zie gebeuren bij TV met een Kaartje, noch bij TV Vlaanderen.
Bij TV Vlaanderen omdat er massa's verschillende merken en types zijn, en ze de box in handen moeten hebben om zo'n stilstaand beeld door te sturen en op te dringen als je op pauze duwt.
Bij TV met een Kaartje zelfde redenering.

MAAR : er is wel nog CI+.
En CI+ biedt misschien niet die specifieke mogelijkheid, maar nog veel ergere zaken.
Zo kunnen zij doorgeven dat tijdens een bepaald programma de reclame niet kan doorgespoeld worden.
TV met een Kaartje heeft CI+ mogelijkheden, die tot nu niet gebruikt werden.
De witte module van TV Vlaanderen is een CI+ module, maar die functionaliteit is voorlopig niet actief, maar ze kan rap aangezet worden.

Dus, neen, die feature zie ik niet direct komen op die systemen, maar het zou kunnen zijn dat wat in de plaats komt nog veel erger is.
Antwoord
#17
(21-08-2015, 11:04)natte schreef:
(19-08-2015, 18:59)Dimira schreef: Wat is daar nu in feite het nut van?Als ze die spoelers eens laten betalen.Je moet maar eens op een Duitse zender zien hoe lang daar reclame duurt.Bijna 10 -15 min.hier is dat een peulschil vergeleken met daar.Als er reclame is kan je iets halen om te drinken of snoepen,naar het toilet te gaan.Pauzeren hoeven ze niet te beboeten,maar enkel dat terug en voortspoelen.Wat ze nu weer van plan zijn,zullen we toch weer in onze portomonee voelen want het zullen op den duur weer nieuwe decoders worden.

heb je al eens een reclameblok gezien tijdens de pauze van een voetbalwedstijd op2be van 20 minuten rust gebruiken 3 minuten voor eerste helft bespreking

Een reclame blok bij voetbal moet ik nog ver gaan zoeken.En dat zeer kleine stukje van nog geen halve minuut mag je dan als reclame nemen.Voorts is het heel normaal dat er bij elke sport wedstrijd een voorbespreking is.5-15 min. nagelang, hier bij voetbal de belangrijkheid van de match.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)