TV-theek nog beter
#21
(09-12-2012, 11:59)thailand schreef:
(06-12-2012, 15:00)souldriver schreef:
(05-12-2012, 00:30)master-magic schreef: zullen binnenkort meer films inkomen Wink
ze zullen denk ik hun servers vergroten zodat ze meer films kunnen aanbieden tegen betaling.

deze update zal ook wel een voorbereiding zijn voor yelo tv en digicorders upgrade van orion software.

Orion ?
Ik dacht Horizon ..
Dat gebruikt men in Nederland bij UPC ook en is niet echt een verbetering met de trage software die ze nu bij Telenet hebben...

Ik hoop dat ze alles goed testen voor ze dat gaan verspreiden..

ja juist horizon type foutje
Antwoord
#22
(09-12-2012, 20:55)natte schreef:
(09-12-2012, 16:39)souldriver schreef:
(09-12-2012, 11:59)thailand schreef:
(06-12-2012, 15:00)souldriver schreef:
(05-12-2012, 00:30)master-magic schreef: zullen binnenkort meer films inkomen Wink
ze zullen denk ik hun servers vergroten zodat ze meer films kunnen aanbieden tegen betaling.

deze update zal ook wel een voorbereiding zijn voor yelo tv en digicorders upgrade van orion software.

Orion ?
Ik dacht Horizon ..
Dat gebruikt men in Nederland bij UPC ook en is niet echt een verbetering met de trage software die ze nu bij Telenet hebben...

Ik hoop dat ze alles goed testen voor ze dat gaan verspreiden..

ja juist horizon type foutje

adb boxen nbeter dan horizon is van samsung dikke bolene dus en in den holland hebben ze veel last van de samsunkbakskes.
had vroeger ook allse van samsung maar direct stuk nu alleen duitsers en jappen hier ala maisonTongue

Zeker de plezantste thuis.....
Antwoord
#23
Vandaag is hij dan toch aangekomen.
Dus ook als je enkel digitale TV hebt, en je netwerkkabel bijna nooit inzit, krijg je die bon Smile
Antwoord
#24
De bon is voor elke klant Wink
Antwoord
#25
(09-12-2012, 13:39)thailand schreef:
(09-12-2012, 13:19)apotheosis schreef: Die laatste decoder is nochthans snel zenne.

De Telenet HD Digicorder...snel.. ??
Ik snap niet dat een oude INDI decoder sneller kan zijn dan de nieuwste HD Digicorder ..
Met spijt in het hart moet ik die nu wegdoen omdat die niet meer ondersteund worden.
(Ik gebruikte die in de kinder speelkamer.......)
De laatste dagen doet heel het telenet gedoe weer raar.. Blokjes .. audio storingen..zal wel aan de koude liggen denk ik.

Wat appo daar zegt is inderdaad waar,die decoders zijn inderdaad snel.Ik gebruik die ook al een geruime tijd en heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Antwoord
#26
Wat extra Ram geheugen niet doet he voor klanten blij te maken Wink
Antwoord
#27
Je weet dat mijn moeder nu nog steeds met het eerste wrak van telenet werkt en vanmorgen was het weer raak.Toen zij naar een opname van gisteren aan het zien was craschte die decoder volledig.Je kon gewoon geen enkele toets meer indrukken.We hebben toen alle kabels uitgetrokken maar ook dat heeft niet geholpen.En dit gebeurd soms meerdere malen per week.
Antwoord
#28
(09-03-2013, 10:46)Dimira schreef: Je weet dat mijn moeder nu nog steeds met het eerste wrak van telenet werkt en vanmorgen was het weer raak.Toen zij naar een opname van gisteren aan het zien was craschte die decoder volledig.Je kon gewoon geen enkele toets meer indrukken.We hebben toen alle kabels uitgetrokken maar ook dat heeft niet geholpen.En dit gebeurd soms meerdere malen per week.
Lijkt wel het tn wrak uit de eerste WO Tongue
Antwoord
#29
Ja dat kan je wel zeggen.Maar het is zeker niet prettig dat je daar nu bijna elke dag problemen mee hebt.Ik weet nu dat die boxen en decoders van telenet veel minder lang mee gaan dan die van belgacom bijvoorbeeld.Ze is nu nog geen 3 jaar klant maar vanaf 3 jaar is dat geen probleem geloof ik om, om te ruilen en gaat ze het doen en vliegt dat ding buiten.Nu denk ik wel dat dat versleten is omdat ze van s'morgens tot s'avonds haar tv heeft opstaan.
Antwoord
#30
(10-03-2013, 11:17)Dimira schreef: Ja dat kan je wel zeggen.Maar het is zeker niet prettig dat je daar nu bijna elke dag problemen mee hebt.Ik weet nu dat die boxen en decoders van telenet veel minder lang mee gaan dan die van belgacom bijvoorbeeld.Ze is nu nog geen 3 jaar klant maar vanaf 3 jaar is dat geen probleem geloof ik om, om te ruilen en gaat ze het doen en vliegt dat ding buiten.Nu denk ik wel dat dat versleten is omdat ze van s'morgens tot s'avonds haar tv heeft opstaan.

kan ook zijn dat het overhit is dat systeem vanbinnen,
staat die open waar die veel kan verluchten,bv de onderkant die open staat ofzo,
kheb al bij enkele mensen die box op zo 4 pootjes gezet zodat die boven en onder verluchting krijgt,want dat hebben die boxen echt nodig,
met die HDD die erinzit word die veel te warm en kan die ventilator niet genoeg lucht zuigen om af te koelen,zeker niet als die ergens instaat ofzo.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)