Foxlife stopt op alle platvormen !
#11
(19-09-2015, 13:19)Dreekes schreef:
(18-09-2015, 21:55)chukky2 schreef: Hoe bij jou nog niet? 
Staat rechtsboven op het scherm aan het logo .
Foxlife stop op 22 september , bedankt voor het kijken .

Hier in Halle staat het ook op het scherm naast het logo. Zal overal wel zijn denk ik Smile

is enkel de Vlaamse versie die stopt,de Nederlandse versie niet voor Nederland.
Antwoord
#12
Als de Nederlandse foxlife niet stopt dan kan het zijn dat deze op de sat gaat doorgegeven worden enkel voor Nederland dan wel op de plaats waar nu foxlife be zit he
Antwoord
#13
(19-09-2015, 14:12)chukky2 schreef: Als de Nederlandse foxlife niet stopt dan kan het zijn dat deze op de sat gaat doorgegeven worden enkel voor Nederland dan wel op de plaats waar nu foxlife be zit he

Dan is het voor de belgen ook gedaan op tv vlaanderen met de fox life,kunnen ze dan de vlaamse fox doorgeven voor de belgen Wink
Antwoord
#14
(19-09-2015, 17:12)natte schreef:
(19-09-2015, 13:19)Dreekes schreef:
(18-09-2015, 21:55)chukky2 schreef: Hoe bij jou nog niet? 
Staat rechtsboven op het scherm aan het logo .
Foxlife stop op 22 september , bedankt voor het kijken .

Hier in Halle staat het ook op het scherm naast het logo. Zal overal wel zijn denk ik Smile

inderdaad nu bij ons ook en bij cd ook. was laatset tijd veel herhaling en bijna alleen nog gossip girls

Ik vind dat er véél te véél zenders zijn, het zijn bijna allemaal lokale versies van Amerikaanse zenders aan het worden die niet genoeg reklame inkomsten kunnen derven in België en waarschijnlijk ook Nederland, het financieel moeilijk kunnen overleven. En ondertussen mag je kijken naar herhalingen van herhalingen , zendervullingen e.d. tot ze een stille dood sterven zoals ze dat zeggen. Ook die andere zendertjes zoals JUST, Plattelandstv, Dobbit tv ,Culture7, Sport40, en nog vele anderen vraag ik mij af hoe lang die het gaan uitzingen. Akkoord iedereen verdient een kans maar soms stel ik er mij toch vragen bij in deze moeilijke tijden. Een aantal zenders zijn al gesneuveld en ik denk dat er nog gaan volgen.
Antwoord
#15
(19-09-2015, 17:13)natte schreef:
(19-09-2015, 13:26)master-magic schreef:
(19-09-2015, 13:19)Dreekes schreef:
(18-09-2015, 21:55)chukky2 schreef: Hoe bij jou nog niet? 
Staat rechtsboven op het scherm aan het logo .
Foxlife stop op 22 september , bedankt voor het kijken .

Hier in Halle staat het ook op het scherm naast het logo. Zal overal wel zijn denk ik Smile

is enkel de Vlaamse versie die stopt,de Nederlandse versie niet voor Nederland.
beste master de nederlandse versi bestaat niet is vlaamse sd versie bij canaal digitaal hoor

nederlandse versie bestaat wel,welke geven ze door via kabel in nl denk je Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided
Antwoord
#16
voor ongelovige natte dit bericht van een ander forum waar ze het bevestigen wat ik al enkele dagen meld.

Citaat:Alleen op satelliet, bij Ziggo geen melding in beeld.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)