Story fm einde bij telenet
#1
Story fm heeft nu ook een pancarte met melding dat de zender weg is,is sinds kort zo,

weer klein beetje ruimte vrij Wink

kanaal 908 in vlaanderen.
Antwoord
#2
hangt al lang in de lucht deze stopzetting van story fm,
al die fm freq zijn deels ook ingenomen voor family radio en nog een andere zender.
op sommige plaatsen is family radio op 2 of 3 freq te horen op de fm
Antwoord
#3
Ik luisterde er toch nooit naar dus ben ik daar ook niet rouwig om.
Antwoord
#4
(01-10-2015, 19:07)apestaart12 schreef: Ik luisterde er toch nooit naar dus ben ik daar ook niet rouwig om.

ik misschien 1 keer gehoord,mis hem ook niet maar wat er nu op die fm freq als vervanging zit is niet veel beter Huh Huh Huh Huh
Antwoord
#5
(01-10-2015, 18:12)master-magic schreef: hangt al lang in de lucht deze stopzetting van story fm,
al die fm freq zijn deels ook ingenomen voor family radio en nog een andere zender.
op sommige plaatsen is family radio op 2 of 3 freq te horen op de fm

Bij Family radio komt iedere schlager en vlaamse muziek liefhebber zeer goed aan zijn trekken. Is een heel toffe zender! Duizend keer beter dan Story Fm waar ik het na een paar uur luisteren al voor bekeken hield.
Antwoord
#6
(01-10-2015, 21:23)Dreekes schreef:
(01-10-2015, 18:12)master-magic schreef: hangt al lang in de lucht deze stopzetting van story fm,
al die fm freq zijn deels ook ingenomen voor family radio en nog een andere zender.
op sommige plaatsen is family radio op 2 of 3 freq te horen op de fm

Bij Family radio komt iedere schlager en vlaamse muziek liefhebber zeer goed aan zijn trekken. Is een heel toffe zender! Duizend keer beter dan Story Fm waar ik het na een paar uur luisteren al voor bekeken hield.

je moet er voor zijn,ik ken beetje de achtergrond van de zender eigenaar en die doen in zwarte zaakjes,
de zender zal er ooit eens mee stoppen ook wegens wanorde in de inkomsten en uitgaven.
is de eerste keer niet dat ze een zender kapot maken Wink
Miamigo is er ook zo een voorbeeld van (deze van max 5 jaar terug) Wink
Antwoord
#7
(01-10-2015, 21:23)Dreekes schreef:
(01-10-2015, 18:12)master-magic schreef: hangt al lang in de lucht deze stopzetting van story fm,
al die fm freq zijn deels ook ingenomen voor family radio en nog een andere zender.
op sommige plaatsen is family radio op 2 of 3 freq te horen op de fm

Bij Family radio komt iedere schlager en vlaamse muziek liefhebber zeer goed aan zijn trekken. Is een heel toffe zender! Duizend keer beter dan Story Fm waar ik het na een paar uur luisteren al voor bekeken hield.

Goed voor de liefhebbers van die Vlaamse boerenkermis maar dat is niks voor mij, ik moet niks weten van dat soort muziek, geef mij maar Q-Music, Joe FM, Radio Caroline (internet), NPO Radio 2, NPO 3 FM, Radio 538 en Veronica radio.
Antwoord
#8
(01-10-2015, 21:57)apestaart12 schreef:
(01-10-2015, 21:23)Dreekes schreef:
(01-10-2015, 18:12)master-magic schreef: hangt al lang in de lucht deze stopzetting van story fm,
al die fm freq zijn deels ook ingenomen voor family radio en nog een andere zender.
op sommige plaatsen is family radio op 2 of 3 freq te horen op de fm

Bij Family radio komt iedere schlager en vlaamse muziek liefhebber zeer goed aan zijn trekken. Is een heel toffe zender! Duizend keer beter dan Story Fm waar ik het na een paar uur luisteren al voor bekeken hield.

Goed voor de liefhebbers van die Vlaamse boerenkermis maar dat is niks voor mij, ik moet niks weten van dat soort muziek, geef mij maar Q-Music, Joe FM en Radio Caroline (internet).

dat caroline nog bestaat,zijn dat nog de oude rotten van de vroegere boot in de uk die de zender beheren of al een andere groep mensen die de naam in ere willen houden???????
zit ook met een idee om een oude zeeradio weer leven in te blazen Wink
Antwoord
#9
Story FM zou nu zijn overgenomen door SPORTPALEIS FM van 06 tot 24 uur en VERSUZ RADIO van 24 tot 06 uur. In Antwerpen op 107.0 Mhz en voor de rest via internet.
Op deze zender zouden ook de live concerten in het Sportpaleis voortaan worden uitgezonden. Wink
Antwoord
#10
(02-10-2015, 21:10)Dreekes schreef: Story FM zou nu zijn overgenomen door SPORTPALEIS FM van 06 tot 24 uur en VERSUZ RADIO van 24 tot 06 uur. In Antwerpen op 107.0 Mhz en voor de rest via internet.
Op deze zender zouden ook de live concerten in het Sportpaleis voortaan worden uitgezonden. Wink

hoop dat ze dan met sabam in orde zijn dat dit zomaar kan de live concerten uit zenden.
live is toch veel beter dan het via radio te moeten horen,
vrees alleen dat het geen succes zal hebben.
de ketenradio's nemen alle publiek weg bij zo kleine radio's.......
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)