Telenet stopt met Motors TV
#11
(19-10-2015, 17:28)Dreekes schreef:
(08-10-2015, 09:19)tontol36 schreef:
(08-10-2015, 04:48)guyke schreef:
(07-10-2015, 20:48)master-magic schreef: ze moeten plaats maken om de beeldkwaliteit weer omhoog te brengen kennelijk Wink

(08-10-2015, 02:40)apestaart12 schreef: Ik ben niet rouwig om dat Motors TV verdwijnt want ik keek er nooit naar zeker als die in SD aangeboden werd, wel spijtig voor de motor liefhebbers.
Als daarmee de bestaande zenders in HD kan omgezet worden is dat alleen maar een zegen.
Vind
Voor mij telt kwaliteit géén kwantiteit.

Minder zenders maar beter beeld ,dan méér zenders en droevig beeld!
vind het spijtig,dat is een zender waar ik al eens bleef hangen,de enigste zender die aldoor motorsport geeft.  Muziekzenders met hopen die allemaal dezelfde clips geven,één motorsportzender zal dan weer teveel kosten zeker ?

Telenet heeft nu een kanaal met motorsporten op kanaal 204 (Play Sports 5), dit weekend opgemerkt. Misschien daarom dat ze Motors Tv eruit zwieren binnenkort.

heb al gelezen dat het niet waardig is als vervanger omdat vele motorsporten dat op Motors tv kwamen niet op Play Sports komt.
vrees op den duur als ik alles hoor rond mij van mensen die bij infrax hebben gewerkt enzo dat er plaats te kort is wat ik al lang zeg.
en zie het met die zenders dat verdwijnen bewezen worden elke keer,
SD zenders verdwijnen om een HD kanaal in de plaats voor te geven.
Play sport4 HD zou volgens geruchten komen en van Eleven word ook gesproken.
ben benieuwd naar dit alles in november.
Antwoord
#12
(20-10-2015, 17:00)natte schreef:
(19-10-2015, 23:32)master-magic schreef:
(19-10-2015, 17:28)Dreekes schreef:
(08-10-2015, 09:19)tontol36 schreef:
(08-10-2015, 04:48)guyke schreef:
(07-10-2015, 20:48)master-magic schreef: ze moeten plaats maken om de beeldkwaliteit weer omhoog te brengen kennelijk Wink

(08-10-2015, 02:40)apestaart12 schreef: Ik ben niet rouwig om dat Motors TV verdwijnt want ik keek er nooit naar zeker als die in SD aangeboden werd, wel spijtig voor de motor liefhebbers.
Als daarmee de bestaande zenders in HD kan omgezet worden is dat alleen maar een zegen.
Vind
Voor mij telt kwaliteit géén kwantiteit.

Minder zenders maar beter beeld ,dan méér zenders en droevig beeld!
vind het spijtig,dat is een zender waar ik al eens bleef hangen,de enigste zender die aldoor motorsport geeft.  Muziekzenders met hopen die allemaal dezelfde clips geven,één motorsportzender zal dan weer teveel kosten zeker ?

Telenet heeft nu een kanaal met motorsporten op kanaal 204 (Play Sports 5), dit weekend opgemerkt. Misschien daarom dat ze Motors Tv eruit zwieren binnenkort.

heb al gelezen dat het niet waardig is als vervanger omdat vele motorsporten dat op Motors tv kwamen niet op Play Sports komt.
vrees op den duur als ik alles hoor rond mij van mensen die bij infrax hebben gewerkt enzo dat er plaats te kort is wat ik al lang zeg.
en zie het met die zenders dat verdwijnen bewezen worden elke keer,
SD zenders verdwijnen om een HD kanaal in de plaats voor te geven.
Play sport4 HD zou volgens geruchten komen en van Eleven word ook gesproken.
ben benieuwd naar dit alles in november.

Ik heb eleven  en eleven plus gehad bij Proximus en kan je een ding zeggen van beeldkwaliteit slecht slecht slecht zelfs sd zender onwaardig. Verwacht er niet te veel van mannen. Alleen leuk omdat ze ook andere voetbalcontracten hebben.

Dat verbaast me niet dat de SD beelden bij Proximus slecht zijn, ik ondervind dat ook dat SD beelden bij Telenet beter zijn dan bij Proximus, bij Proximus is het alsof ik naar een analoge TV zender aan het kijken ben.
Gelukkig zijn HD beelden bij beide providers even goed.
Antwoord
#13
(20-10-2015, 22:23)apestaart12 schreef:
(20-10-2015, 17:00)natte schreef:
(19-10-2015, 23:32)master-magic schreef:
(19-10-2015, 17:28)Dreekes schreef:
(08-10-2015, 09:19)tontol36 schreef:
(08-10-2015, 04:48)guyke schreef:
(07-10-2015, 20:48)master-magic schreef: ze moeten plaats maken om de beeldkwaliteit weer omhoog te brengen kennelijk Wink

(08-10-2015, 02:40)apestaart12 schreef: Ik ben niet rouwig om dat Motors TV verdwijnt want ik keek er nooit naar zeker als die in SD aangeboden werd, wel spijtig voor de motor liefhebbers.
Als daarmee de bestaande zenders in HD kan omgezet worden is dat alleen maar een zegen.
Vind
Voor mij telt kwaliteit géén kwantiteit.

Minder zenders maar beter beeld ,dan méér zenders en droevig beeld!
vind het spijtig,dat is een zender waar ik al eens bleef hangen,de enigste zender die aldoor motorsport geeft.  Muziekzenders met hopen die allemaal dezelfde clips geven,één motorsportzender zal dan weer teveel kosten zeker ?

Telenet heeft nu een kanaal met motorsporten op kanaal 204 (Play Sports 5), dit weekend opgemerkt. Misschien daarom dat ze Motors Tv eruit zwieren binnenkort.

heb al gelezen dat het niet waardig is als vervanger omdat vele motorsporten dat op Motors tv kwamen niet op Play Sports komt.
vrees op den duur als ik alles hoor rond mij van mensen die bij infrax hebben gewerkt enzo dat er plaats te kort is wat ik al lang zeg.
en zie het met die zenders dat verdwijnen bewezen worden elke keer,
SD zenders verdwijnen om een HD kanaal in de plaats voor te geven.
Play sport4 HD zou volgens geruchten komen en van Eleven word ook gesproken.
ben benieuwd naar dit alles in november.

Ik heb eleven  en eleven plus gehad bij Proximus en kan je een ding zeggen van beeldkwaliteit slecht slecht slecht zelfs sd zender onwaardig. Verwacht er niet te veel van mannen. Alleen leuk omdat ze ook andere voetbalcontracten hebben.

Dat verbaast me niet dat de SD beelden bij Proximus slecht zijn, ik ondervind dat ook dat SD beelden bij Telenet beter zijn dan bij Proximus, bij Proximus is het alsof ik naar een analoge TV zender aan het kijken ben.
Gelukkig zijn HD beelden bij beide providers even goed.

wat verwacht je bij proximus met zo lage bitrate voor de SD zenders,
zelf de HD zenders zitten te laag om echt mooi HD beeld te geven,zelf telenet begint dat probleem te krijgen.
Antwoord
#14
telenet info en help staat er dat is wegens de overlap aan programma's op play sport en eurosport dat motors tv stopt,
maar we weten wel beter Wink
Antwoord
#15
Geniet er vandaag nog van . Hij is er nog
Antwoord
#16
(01-11-2015, 11:29)chukky2 schreef: Geniet er vandaag nog van . Hij is er nog

Er is blijkbaar nog niets veranderd.
Antwoord
#17
(01-11-2015, 12:00)guyke schreef:
(01-11-2015, 11:29)chukky2 schreef: Geniet er vandaag nog van . Hij is er nog

Er is blijkbaar nog niets veranderd.
Zal met de week-end te maken hebben. Missschien morgen of overmorgen dat de wijzigingen gaan plaats hebben.
Antwoord
#18
(01-11-2015, 14:54)natte schreef: bij ons al niet meer zijn de leven zenders te zien chukky op 1 november vele wijzigingen beloofden ze

Wat wil,je hier nu juist mee zeggen? Ik lees je zin niet goed denk ik ? Leven ?
Antwoord
#19
(01-11-2015, 11:29)chukky2 schreef: Geniet er vandaag nog van . Hij is er nog

natuurlijk,wie werkt er nu op een zondag bij telenet Wink
zal morgen maar zijn of dinsdag dat die zal aangepast worden.
Antwoord
#20
(01-11-2015, 15:49)master-magic schreef:
(01-11-2015, 11:29)chukky2 schreef: Geniet er vandaag nog van . Hij is er nog

natuurlijk,wie werkt er nu op een zondag bij telenet Wink
zal morgen maar zijn of dinsdag dat die zal aangepast worden.

TMF was toch al weg in de voormiddag  Big Grin
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)