Pebble TV stopt bij telenet
#11
Pebble tv is ook te bekijken op PlattelandsTV (kanaal 22) van 6:30 tot 8:30 Wink .
Pebble tv zit al sinds het begin niet meer in het Play More pakket en zou waarschijnlijk toch verdwijnen tesamen met vtmkzoom+ en Fashion tv als Telenet stopt met het Pluspakket.
Antwoord
#12
(17-10-2015, 19:30)natte schreef:
(17-10-2015, 11:39)boulder schreef:
(17-10-2015, 08:41)master-magic schreef:
(17-10-2015, 07:12)guyke schreef:
(16-10-2015, 22:51)master-magic schreef: 3 zenders weg vanaf November,
Ze moeten ergens de ruimte vrij maken voor die HD zenders hé en volgens geruchten is Eleven ook in aantocht,
en Sporting 4 HD,ze moeten dus plek vrij maken,
de melding op hun forum van telenet begint door te dringen dat ze dringend iets moeten doen,
mensen beginnen het ook te merken dat de beeldkwaliteit achteruit gaat,
hoe meer HD zenders hoe slechter dat het word,
zolang de aanpassing van de netwerf niet helemaal is aangepast van de bandbreedte zal dit probleem aanblijven,
of ze moeten 1 on demand van de 6 inzetten voor nieuwe zenders.
zoals ik eerder zei,het is geven en nemen.

En dat kan nog even duren want de aanpassing van het netwerf loopt nog tot September 2019.
Trouwens wat mij ook erg opvalt is dat de ondertiteling bij de series en films bij "Fox" niet erg wit is het lijkt meer op blauw/paars.

de kleur van de subs op telenet zouden normaal allemaal in hetzelfde kleur moeten zijn,
is standaart kleur voor DVB of TXT subs.
Volgens mij kan de zender die kleuren zelf kiezen.
Bij de BBC gebruiken ze ook bij DVB de kleurcodering zoals ze bij teletekst gebruiken.
Groen voor een spreker, een andere spreker krijgt dan bijv. wit, een derde cyaan, enz.
TVEi doet dat ook (zie screenshot).

Maar in het geval van FOx lijkt het mij wel wit te zijn.

Fox gene vette geloof me boulder

omdat je uw veronique niet ziet ist gene vette,
er komen wel leuke series op,The Flash is een aanrader,
elke donderdag een nieuwe aflevering.
de dinsdag is de vorige aflevering wie het zou gemist hebben,het word genoeg herhaald op fox,
hoop dat Empire snel er ook opkomt,
ziet me er leuke serie uit ook,op Fox nl speelt die ook en veel te laat ontdekt.
Becky G speelt er in mee,Marisa tomei,ludacriss,kelly rowland,enz.

maar nu back on topic over pebble tv Wink
Antwoord
#13
Ikzelf heb er nog nooit naar gekeken wegens te oud en geen kinders meer in huis, ik ga zo'n zenders dus niet missen.
Antwoord
#14
Kwamen wel nostalgische programmas op van boes en vrouwtje theelepel en niels en bassie en adriaan da paar weken geleden officieel zijn gestopt en nog leuke dingen van vroeger dat je nog amper ziet.
Antwoord
#15
(19-10-2015, 15:21)master-magic schreef: Kwamen wel nostalgische programmas op van boes en vrouwtje theelepel en niels en bassie en adriaan da paar weken geleden officieel zijn gestopt en nog leuke dingen van vroeger dat je nog amper ziet.

Ja das waar, dat waren nog tekenfilms en programma's van toen wij klein waren, kindvriendelijk en geweldloos!. Persoonlijk vind ik dit veel leuker dan al die futuristische en technische tekenfilms van tegenwoordig waar bijna overal geweld in zit. 
daarom spijtig dat Telenet die van de kabel haalt.
Trouwens Pebble tv is bezig met een petitie om hun station bij Telenet op de kabel te houden. Je kan via hun website intekenen.
Antwoord
#16
(19-10-2015, 17:35)Dreekes schreef:
(19-10-2015, 15:21)master-magic schreef: Kwamen wel nostalgische programmas op van boes en vrouwtje theelepel en niels en bassie en adriaan da paar weken geleden officieel zijn gestopt en nog leuke dingen van vroeger dat je nog amper ziet.

Ja das waar, dat waren nog tekenfilms en programma's van toen wij klein waren, kindvriendelijk en geweldloos!. Persoonlijk vind ik dit veel leuker dan al die futuristische en technische tekenfilms van tegenwoordig waar bijna overal geweld in zit. 
daarom spijtig dat Telenet die van de kabel haalt.
Trouwens Pebble tv is bezig met een petitie om hun station bij Telenet op de kabel te houden. Je kan via hun website intekenen.

inderdaad in het eerste bericht staat de link ook Wink
vraag me eigenlijk af of het echt voor plaats vrij te maken is of omdat de overeenkomst verlopen is.
het play more pakket word alsmaar minder waard voor die 25€,
vallen enkele zenders weg.
Antwoord
#17
weer on topic over pebble tv,
via info en help kan je lezen dat pebble tv vanaf 1 december 2015 stopt omdat het deel uitmaakt van oudere themapaketten.
pebble tv blij momenteel wel 2 uur per dag uitzenden op plattelands tv.
de meeste interessante programma's van pebble tv zijn ook beschikbaar in het aanbod van play en play more.
wie pebble tv heeft word op de hoogte gebracht via een toelichting op de aanrekening van november en via het kanaal zelf 2 weken voor de stopzetting.
Antwoord
#18
(21-10-2015, 13:01)natte schreef:
(21-10-2015, 01:20)master-magic schreef: weer on topic over pebble tv,
via info en help kan je lezen dat pebble tv vanaf 1 december 2015 stopt omdat het deel uitmaakt van oudere themapaketten.
pebble tv blij momenteel wel 2 uur per dag uitzenden op plattelands tv.
de meeste interessante programma's van pebble tv zijn ook beschikbaar in het aanbod van play en play more.
wie pebble tv heeft word op de hoogte gebracht via een toelichting op de aanrekening van november en via het kanaal zelf 2 weken voor de stopzetting.

Mogen we dit dan nog een aparte TV-zender noemen master?

het is nog voorlopig op plattelands tv dus zal kans zijn dat het daar ook verdwijnt.
Antwoord
#19
PEBBLE TV PROTESTEERT TEGEN VERDWIJNEN BIJ TELENET

De Nederlandse kinderzender Pebble TV probeert middels een petitie te voorkomen dat de zender eind november bij Telenet van de kabel verdwijnt. Telenet schrapte recent ook Motors TV.

Kinderzender Pebble TV probeert met een petitie de Belgische kabelaar Telenet op andere gedachten te brengen. Telenet heeft bekendgemaakt dat per 30 november Pebble TV haar kanaalslot verliest. Dit omdat volgens Telenet voldoende wordt voorzien in een aanbod voor kinderen. Pebble behoudt wel tussen 06.30 uur en 08.30 uur een tijdslot op het kanaal van Plattelands tv. De in Nederland gezetelde kinderzender, die volledig geweldloze kinderprogramma's uitzendt, is onthuts en heeft online een petitie opgestart.
Antwoord
#20
deze info stond hier al allemaal Wink
niks nieuws onder de zon,maar vrees dat de zender amper handtekeningen zal hebben omdat het zender pakket waardat het toe behoort niet meer bestaat ondertussen en denk dat de meeste die zender kwijt zijn.
ook heeft pebble tv een nieuwsbrief,
sinds de start ben ik ingetekend op die nieuwsbrief,
sinds de start hebben ze welgeteld 1 a 2 nieuwsbrieven verstuurd naar de leden,
de laatste was met de melding dat telenet hen ging stopzetten.
dus ligt het deels aan de zender ook dat weinig moeite deed voor de kijker te informeren.
dat ze dan worden verwijderd vind ik geen verrassing Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)