BBC First en AMC
#1
Daar ik de laatste tijd nogal veel de series op bbc first volg viel mij op dat de verschillende hoofdstukken zo afgekapt worden(reklameblokken in het thuisland?).
Wat amc betreft,heb nu voor de eerste keer gekeken,serie 10 min, 5 min trailer over komende programmas en zo gaat dat het hele uur door, plezant is andersv 'k vind dat héél storend.
Antwoord
#2
(26-11-2015, 22:36)tontol36 schreef: Daar ik de laatste tijd nogal veel de series op bbc first volg viel mij op dat de verschillende hoofdstukken zo afgekapt worden(reklameblokken in het thuisland?).
Wat amc betreft,heb nu voor de eerste keer gekeken,serie 10 min, 5 min trailer over komende programmas en zo gaat dat het hele uur door, plezant is andersv 'k vind dat héél storend.

Niet meer naar AMC kijken zou ik zeggen.
Mij zou dat ook mijn zenuwen werken om de haverklap reclame en trailers die dan tenminste 5 minuten duren.
Antwoord
#3
bij BBC First is het toch tussen elke serie,iets wat normaal is bij andere zenders ook.
je moet dan eens kijken naar 13th street of Syfy,daar is het om de 20 min reclame,en telkens dezelfde altijd.
dan mag je bij bbc first nog blij zijn.
en AMC heb ik nog niet bekeken.
zie niet echt iets interresant passeren.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)