telenet versus proximus
#1
Morgen heb ik een afspraak thuis met verkoper van proximus, ben is benieuwd wat ze mij kunnen of willen verkopen.In de media verschijnen allerlei aanbiedingen met geschenken, indien die mij bevallen stap ik misschien wel over.
Iemand die mij al raad kan geven ?
Antwoord
#2
(02-12-2015, 14:40)tontol36 schreef: Morgen heb ik een afspraak thuis met verkoper van proximus, ben is benieuwd wat ze mij kunnen of willen verkopen.In de media verschijnen allerlei aanbiedingen met geschenken, indien die mij bevallen stap ik misschien wel over.
Iemand die mij al raad kan geven ?

Als je graag veel Franse zenders wil is Proximus de ideale provider.
Antwoord
#3
(02-12-2015, 21:30)natte schreef:
(02-12-2015, 20:48)chukky2 schreef:
(02-12-2015, 14:40)tontol36 schreef: Morgen heb ik een afspraak thuis met verkoper van proximus, ben is benieuwd wat ze mij kunnen of willen verkopen.In de media verschijnen allerlei aanbiedingen met geschenken, indien die mij bevallen stap ik misschien wel over.
Iemand die mij al raad kan geven ?

Als je graag veel Franse zenders wil is Proximus de ideale provider.

ook vele filmzenders en alle zenders die telenet niet meer heft zijn bij hen bbc3, bbc4, pebbles, ab4 tcm, ....

Bbc3 verdwijnt volgende maand,dus weer ene minder.
Tcm is en franse filmzender,
Niet iedereen begrijpt dat frans Wink
Je kan niet eht vergelijken,
Hun aanbod is zo verschillend door al de paketten dat proximus heeft.
Antwoord
#4
Ondertussen is de vertegenwoordiger buiten en kan ik beginnen de pro en contra's tegen elkaar af te wegen. Géén premiereship meer en voorlopig ook geen bbc first, prime ben ik nog niet uit, vind het nergens terug, daarentegen een nieuw tv toestel(voor slechts 49E) en mijn abo geld gaat voor bijna de helft naar beneden.Volgens de website zou ook een smartfone ,ook tegen betaling van 49E,mogelijk zijn.Heb nog ff bedenktijd gevraagd. Huh
Antwoord
#5
(03-12-2015, 15:11)tontol36 schreef: Ondertussen is de vertegenwoordiger buiten en kan ik beginnen de pro en contra's tegen elkaar af te wegen. Géén premiereship meer en voorlopig ook geen bbc first, prime ben ik nog niet uit, vind het nergens terug, daarentegen een nieuw tv toestel(voor slechts 49E) en mijn abo geld gaat voor bijna de helft naar beneden.Volgens de website zou ook een smartfone ,ook tegen betaling van 49E,mogelijk zijn.Heb nog ff bedenktijd gevraagd. Huh

prime zal je bij proximus niet krijgen,
je hebt er wel Netflix voor bij proximus.
Antwoord
#6
(03-12-2015, 19:57)natte schreef:
(03-12-2015, 15:11)tontol36 schreef: Ondertussen is de vertegenwoordiger buiten en kan ik beginnen de pro en contra's tegen elkaar af te wegen. Géén premiereship meer en voorlopig ook geen bbc first, prime ben ik nog niet uit, vind het nergens terug, daarentegen een nieuw tv toestel(voor slechts 49E) en mijn abo geld gaat voor bijna de helft naar beneden.Volgens de website zou ook een smartfone ,ook tegen betaling van 49E,mogelijk zijn.Heb nog ff bedenktijd gevraagd. Huh

waarom neem je ze niet beiden moet je niet kiezen simpel

Omdat waarschijnlijk zijn budget dat niet toelaat om met beide providers in zee te gaan, niet iedereen kan zich dat permitteren zoals u en ik, de meesten mogen nog blij zijn dat zij met 1 provider in zee kunnen gaan, mijn oom die in Antwerpen woont kan zich dat helemaal niet permitteren, hij kijkt via DVB-T naar de TV, hij kan dus enkel de 3 VRT zenders ontvangen.
Antwoord
#7
Betaal nu bij TN maandelijks zo'n 125€ en wil dat bedrag naar beneden,bij Proximus ligt dat bedrag voor ongeveer hetzelfde beduidend lager.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)