Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chromecast nu ook met lan aansluiting
Google heeft in Nederland de ethernetadapter voor het streamingapparaat Chromecast op de markt gebracht. Hiermee kan men het apparaat nu ook met bekabelde netwerkverbinding gebruiken.

De Chromecast ethernetadapter was al enige tijd in Amerika te koop. Nu is de interface ook via de Nederlandse Google Play Store aan te schaffen. De prijs van de ethernetadapter bedraagt 19 euro. Voor een goed werkende Chromecast is een stabiele internetverbinding nodig. Standaard wordt de internetverbinding bij het apparaat draadloos door een WiFi-verbinding tot stand gebracht. In de gevallen waar dit tot een instabiele internetverbinding leidt, is de nieuwe ethernetadapter van Google een uitkomst. Men kan hiermee Chromecast bedraad aan het thuisnetwerk – en dus internet – koppelen. De ethernetadapter is zowel voor de eerste als tweede generatie van Chromecast alsmede Chromcast Audio geschikt.
Antwoord
op de belgische store nog altijd niets te zien
Antwoord
Een toestel waar we in belgie niet veel aan hebben.
Antwoord
waarom njiet?
Antwoord
(07-12-2015, 17:51)natte schreef: waarom njiet?

chromecast is ook onhandig,
je kan het enkel gebruiken als je chrome op je toestel hebt,en chrome ondersteund niet alles van html.
heb het ook liggen hier en is enkele maanden geleden dat ik het nog eens heb gebruikt,
al goed dat ik het gratis heb gekregen of had mij de aankoop beklaagd.
vind het geen meerwaarde als je andere toestellen kent.
je bent dan beter met een media player bv minix toestel.
Antwoord
(08-12-2015, 01:59)master-magic schreef:
(07-12-2015, 17:51)natte schreef: waarom njiet?

chromecast is ook onhandig,
je kan het enkel gebruiken als je chrome op je toestel hebt,en chrome ondersteund niet alles van html.
heb het ook liggen hier en is enkele maanden geleden dat ik het nog eens heb gebruikt,
al goed dat ik het gratis heb gekregen of had mij de aankoop beklaagd.
vind het geen meerwaarde als je andere toestellen kent.
je bent dan beter met een media player bv minix toestel.

ja die minix heb ik ook dat is inderdaad een zeer grote meerxwaarde en prachtig beeld in zo een klein ding. die chromecast ga ik niet aanschaffen. de apple 4 wacht ik nog af ben met mijn apple 3 zeer content
Antwoord