natte
#1
Eerst en vooral natte heb ik niets tegen u, maar toch moet het eraf. Als ik u hier bezig zie, op alles en nog wat reageer jij, wat uw volste recht is, en post jij enorm veel berichtjes, meestal dan wel wat betreft nederland. Nu stel ik mij de vraag:wanneer slaap jij?wanneer werk jij? want als ik dat hier allemaal goed volg wil jij meer en meer kinderzenders en filmzenders! Uw dag moet véél te kort zijn om dat allemaal te volgen ?
Vriendelijke groetjes;
Antwoord
#2
(19-12-2015, 12:22)tontol36 schreef: Eerst en vooral natte heb ik niets tegen u, maar toch moet het eraf. Als ik u hier bezig zie, op alles en nog wat reageer jij, wat uw volste recht is, en post jij enorm veel berichtjes, meestal dan wel wat betreft nederland. Nu stel ik mij de vraag:wanneer slaap jij?wanneer werk jij? want als ik dat hier allemaal goed volg wil jij meer en meer kinderzenders en filmzenders! Uw dag moet véél te kort zijn om dat allemaal te volgen ?
Vriendelijke groetjes;

Je vergeet bij te zeggen dat hij rijk is, hij heeft de Lotto en/of de Euromillions gewonnen aangezien hij met meerdere providers in zee gaat om zoals met zijn woorden te zeggen:"Alles combineren".  Big Grin
Antwoord
#3
rustig houden hé natte,geen aanvallen,er is nog zo ene op internet bezig,
mij beschuldigen van onder een andere naam te posten en hem aan te vallen,
daar hou ik mij nu eens niet mee bezig.
al ben ik niet de enige die hem al aangesproken heeft daarop hoe die reageert,wil maar zeggen,
let op hoe je het soms verwoord naar iemand toe.
niet iedereen neemt het op als een grapje.
Antwoord
#4
laat hem doen,mensen zien direct wel hoe die is Wink
krijgt hier al teveel aandacht Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)