Basic+ word 2€ duurder
#1
Vanaf maart word basic+ 2€ duurder voor elke klant,
Wel krijgen bestaande basic+ klanten de live tv optie gratis erbij.
Ze doen een verhoging van het abbo omdat ze het aanbod uitbreiden zeggen ze.
Al merkt de klant daar niet echt veel van.
Zoveel nieuwe zenders hebben tv vlaanderen klanten er niet bijgekregen.
Er worden telkens zenders verwijderd om andere in de plaats te zetten dat iets totaal anders is van thema.

Prijs word net geen 25€
Antwoord
#2
Wow, 25€!
Voor die prijs heb je bij Telenet het basisabonnement + de huur van een digicorder inbegrepen.
Moeten ze mij nog eens uitleggen waarom je nog TV Vlaanderen zou nemen, als je in de mogelijkheid bent om kabel te nemn.
Van de vrije hardwarekeuze blijft ook niet veel meer over, dat was zowat het enige overblijvende argument.
Maar ze willen met die nieuwe codering nu net die modules opdringen, als je hun hardware niet gebruikt.
En dan kun je dus maar heel weinig meer doen.

EDIT : was eventjes in de war, het is Basic+, dus, het pakket met de meeste zenders.
Maar dan nog, vind het echt wel veel geld.
Als ik de keuze zou moeten nemen tussen TV Vlaanderen Basic+, en Telenet Basisabonnement + Play, dan zou ik wel dat laatste nemen.
Dan zit je aan 26,30€/maand, en je koopt je hardware (digicorder).
Zit je 1,40€/maand duurder, maar lijkt mij dat je toch betere zenders hebt, en het zal toch stabieler zijn qua aanbod dan bij TV Vlaanderen, waar het echt een duiventil is qua zenders.
Antwoord
#3
(29-01-2016, 00:30)boulder schreef: Wow, 25€!
Voor die prijs heb je bij Telenet het basisabonnement + de huur van een digicorder inbegrepen.
Moeten ze mij nog eens uitleggen waarom je nog TV Vlaanderen zou nemen, als je in de mogelijkheid bent om kabel te nemn.
Van de vrije hardwarekeuze blijft ook niet veel meer over, dat was zowat het enige overblijvende argument.
Maar ze willen met die nieuwe codering nu net die modules opdringen, als je hun hardware niet gebruikt.
En dan kun je dus maar heel weinig meer doen.

EDIT : was eventjes in de war, het is Basic+, dus, het pakket met de meeste zenders.
Maar dan nog, vind het echt wel veel geld.
Als ik de keuze zou moeten nemen tussen TV Vlaanderen Basic+, en Telenet Basisabonnement + Play, dan zou ik wel dat laatste nemen.
Dan zit je aan 26,30€/maand, en je koopt je hardware (digicorder).
Zit je 1,40€/maand duurder, maar lijkt mij dat je toch betere zenders hebt, en het zal toch stabieler zijn qua aanbod dan bij TV Vlaanderen, waar het echt een duiventil is qua zenders.

voor de zenders moet je het niet meer doen,
denk dat de meeste enkel de basis vlaamse zenders kijken en de rest mooi meegenomen is.
wel 1 groot nadeel,heel veel zenders dat tvv heeft is sd en bij telenet in hd,
vb eurosport2 om er 1 te noemen,qua andere zenders heb je bijna gelijkwaardige.
retro bv kan je vergelijken met just,
al is just dagelijks om de 6 uur dezelfde muziek en bij retro is er meer variatie,met dan nadeel dat het geen nederlands is de taal.

hoor ook veel mensen dat overgaan naar telenet dat tvv hebben in mn omgeving om het aantal hd zenders dat telenet nu heeft en meer vlaamse zenders in soms betere beeldkwaliteit.
denk dat ik binnenkort ook cd en tvv buitensmijt,word alsmaar duurder en voor die
enkele zenders.
Antwoord
#4
Tja, ik vind dat je al een heel goede reden moet hebben om nu nog TVV te nemen.
En voor wie nog wil instappen, wordt het steeds slechter.
De prijs is al lang niet meer concurrentieel.
Wie met "vrije hardware" wil kijken moet torenhoge activatiekosten betalen op die module, en dan nog kun je enkel binnen 1 transponder opnemen met 1 module (maximum 4 gecodeerde zenders tegelijk, maar sommige hardware kan maar 2 of slechts 1 gecodeerde zender tegelijk aan met 1 module).

Soms lijkt het echt wel alsof ze daar zo snel mogelijk van hun klanten afwillen.
Antwoord
#5
De enige reden dat ik TV Vlaanderen zou nemen was dat de 3 NPO zenders in HD kon bekeken worden maar dat argument valt nu weg aangezien Telenet sedert 2 maanden die 3 zenders nu ook in HD aanbiedt.
Ik zou eerder opteren voor Canaal Digitaal want dat is de enige manier om RTL 4, RTL 5, SBS 6, Veronica, ...enz te ontvangen en dat eveneens in HD, Telenet zou ik wel nog behouden omdat ik nog altijd naar VTM, 2 BE, VIER en VIJF moet kunnen kijken alsook de PRIME zenders.
Antwoord
#6
(29-01-2016, 11:49)apestaart12 schreef: Ik zou eerder opteren voor Canaal Digitaal want dat is de enige manier om RTL 4, RTL 5, SBS 6, Veronica, ...enz te ontvangen en dat eveneens in HD, Telenet zou ik wel nog behouden omdat ik nog altijd naar VTM, 2 BE, VIER en VIJF moet kunnen kijken alsook de PRIME zenders.
Gohja, vroeger stonden die zenders wel eens open als M7 met een probleempje zat, dan kon je soms een paar uren of dagen ook als niet-klant die zenders bekijken.
Er zijn daar niet echt programma's die ik mis met die zenders niet te hebben.
Dan moet je wel weten : sport zegt mij niets, en reality shows ook niet.
Dan valt er al heel wat weg.
En sommige programma's boeien mij veel minder als ze met Nederlanders zijn dan met Vlamingen.
Zo liep er toen hier de Mol afgevoerd werd "Wie is de Mol" op Nederland, ik kon mij daar niet op dezelfde manier inleven als ik wel kon met de Vlaamse deelnemers.
En dan zijn er nog de co-producties.
Expeditie Robinson, Temptation Island, ..., het zijn programma's met gemengde deelnemerteams, en die komen op beide zenders (Nl. en Vl.).
Tja, voor mij is NPO1/2/3 HD voldoende qua Nederlandse zenders.
Antwoord
#7
(30-01-2016, 14:57)natte schreef: boulder maar je hebt toch ook nog hun filmzenders. dat is toch een mooie invulling op prime en playmore. ook vele zenders s die we niet hebben op onze kabel
Als ik filmzenders wil, neem ik wel Prime.

Hoeveel films ga je nu werkelijk zien op die Nederlandse filmzender variant, die je hier niet kunt zien?
Zowel in Nederland als in Vlaanderen wordt cinema gedomineerd door Amerikaanse Hollywoodproducties, eigenlijk zelfs in de meeste Europese landen.  Dat aanbod zal voor 95% gelijk zijn, misschien ga je een paar Nederlandse films eerder zien dan hier, of extra zien, maar om daar na zoveel € per maand voor te betalen, dat is zijn geld niet waard.
Dan zwijg ik nog van de apparatuur die je nodig hebt.
En terwijl Prime hier ondertussen alle zenders in HD heeft is dat maar één zender bij Canal Digitaal.
Antwoord
#8
(30-01-2016, 21:55)natte schreef: lekker veel kwijl kwijl

in matige beeldkwaliteit wel,maar ja de meeste zien dat niet dat CD hebben vrees ik zo.
daar word nog eens een zender bijgepropt ten nadele van Vier HD en 2BE HD en VTM HD voor vlaanderen.
geef me dan maar telenet,de beeldkwaliteit kan niet tippen aan telenet van die vlaamse zenders bij Tv Vlaanderen.
en kijk ook nog amper naar Film1 omdat de kwaliteit zo slecht is.
zelf hun HD zender van film 1 premiere kan niet tippen aan bv Prime Star HD.
Antwoord
#9
(31-01-2016, 15:52)natte schreef: komaan juist andersom hd op sateliet is gewoon subliem. telenet is soms om te huilen en proximus al helemaal dikke boelen amaai zelfs geen hd. geef mij maar tophd van canal digitaal samen met telenet en betv gewoon de max

amai dan moet je echt eens goed kijken hoor,het HD beeld is er op achteruit gegaan de laatste tijd,ze proppen veel zenders op een transponder om zoveel mogelijk te kunnen aanbieden.
vergelijk eens VTM HD op satelliet met telenet of één HD om dan maar te zwijgen van VIER HD en 2BE HD.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)