Telenet/Belgacom/TV vlaanderen/mobistar tv etc...
#3
(06-10-2012, 20:08)apotheosis schreef: Deze topic is bedoeld om allen te vergelijken, wat zijn de verschillen tussen allen, waarom zou je deze aanschaffen, welke is de goedkopere enz...
Laat wezen; het is niet de bedoeling om een andere te gaan afkraken dus laten we dit aub achterwege houden. Heb je redenen waarom liever niet, laten we het deftig houden Smile.

Ik denk dat master het ook niet zo bedoeld.Het is niet van kraken en breken.Ik weet nu dat jij het nu ook niet breed hebt ik heb nog dat geluk gehad dat ik na dat kanker gezwel vroeger er volledig bovenop ben gekomen en nog tot over acht jaar ben kunnen gaan werken.Dan kwam dat zwaar werkongeval aan de haven,en nu zit ik thuis maar door dat werken heb ik nu wel iets meer per maand dan wat jij trekt omdat ik dus nog een beetje van de verzekering trek.Maar wat master zegt bedoeld hij goed de ene ziet meer dit en de andere dat.Daarom houd ik voorlopig ook nog telenet.Maar vanaf ik kan komt tv vlaanderen binnen gaan alle paketten van tv van telenet buiten buiten sporting en prime want de rest zit op sateliet.
Antwoord


Berichten in dit topic
Telenet/Belgacom/TV vlaanderen/mobistar tv etc... - door apotheosis - 06-10-2012, 20:08
RE: Telenet/Belgacom/TV vlaanderen/mobistar tv etc... - door Dimira - 06-10-2012, 22:20
RE: Telenet/Belgacom/TV vlaanderen/mobistar tv etc... - door apotheosis - 07-10-2012, 01:36
RE: Telenet/Belgacom/TV vlaanderen/mobistar tv etc... - door waardigtvkijken - 18-10-2012, 02:44



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)