France zenders in HD
#1
France 3, France 4 en France Ô zijn vanaf vandaag bij Telenet in HD te bekijken.
Eigenaardig genoeg is France 5 nog altijd in SD te bekijken, het is te hopen dat die zender ook in HD zal bekeken worden.
Antwoord
#2
Wegens ruimte gebrek zeker Wink
Moet wel zeggen,ze knibbellen wel op de bitrate als ik het zo zie,
Fr3 HD krijgt dubbel zoveel bitrate op de satelliet positie waar ze de zenders afhalen dan op telenet.
Ook zie ik nig de info in de balk onderaan verschijnen dat mensen met een antenne hun zenderlijst moeten her inscannen.
Beeld is op satelliet ook zuiverder dan op telenet waar ze het vandaan halen hun signaal.
Antwoord
#3
Bij proximus is alleen France 2 in HD de rest SD
Antwoord
#4
Ondertussen is France 5 toch te zien in HD.
Antwoord
#5
Ah dan toch,is het geen geupscalde door telenet
Antwoord
#6
(08-04-2016, 20:29)master-magic schreef: Ah dan toch,is het geen geupscalde door telenet

Ergens gelezen dat France 5 toch niet gaat verdwijnen en ook niet van naam veranderen, maar dat France Television een nieuwe nieuwszender (de zoveelste) gaan opstarten later dit jaar.
Antwoord
#7
nummer 6 die nieuwszender
Antwoord
#8
(10-04-2016, 20:00)natte schreef:
(06-04-2016, 13:51)master-magic schreef: Wegens ruimte gebrek zeker Wink
Moet wel zeggen,ze knibbellen wel op de bitrate als ik het zo zie,
Fr3 HD krijgt dubbel zoveel bitrate op de satelliet positie waar ze de zenders afhalen dan op telenet.
Ook zie ik nig de info in de balk onderaan verschijnen dat mensen met een antenne hun zenderlijst moeten her inscannen.
Beeld is op satelliet ook zuiverder dan op telenet waar ze het vandaan halen hun signaal.

(10-04-2016, 11:46)Dreekes schreef:
(08-04-2016, 20:29)master-magic schreef: Ah dan toch,is het geen geupscalde door telenet

Ergens gelezen dat France 5 toch niet gaat verdwijnen en ook niet van naam veranderen, maar dat France Television een nieuwe nieuwszender (de zoveelste) gaan opstarten later dit jaar.
inderdaad als je die op de astra 1 telt dan zijjn dat er dat al een heel pak.

alleen spijtig dat ze die niet van daar afhalen he Wink
Antwoord
#9
(10-04-2016, 20:00)natte schreef:
(06-04-2016, 13:51)master-magic schreef: Wegens ruimte gebrek zeker Wink
Moet wel zeggen,ze knibbellen wel op de bitrate als ik het zo zie,
Fr3 HD krijgt dubbel zoveel bitrate op de satelliet positie waar ze de zenders afhalen dan op telenet.
Ook zie ik nig de info in de balk onderaan verschijnen dat mensen met een antenne hun zenderlijst moeten her inscannen.
Beeld is op satelliet ook zuiverder dan op telenet waar ze het vandaan halen hun signaal.

(10-04-2016, 17:07)dimirsca1908 schreef: nummer 6 die nieuwszender

zijn er  veel meer  hoor kijk maar een op astra 1 lijsten

zijn niet allemaal van de france television groep
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)