WDR uit digitaal televisieaanbod
#11
wat telenet echt zal gedaan hebben of wat de waarheid is zullen we nooit weten want zo dingen hangen ze niet aan de klant hun neus,
het geval met de NED1-3 kanalen is men nog niet vergeten door sommige.
Antwoord
#12
(09-01-2013, 23:31)master-magic schreef: wat telenet echt zal gedaan hebben of wat de waarheid is zullen we nooit weten want zo dingen hangen ze niet aan de klant hun neus,
het geval met de NED1-3 kanalen is men nog niet vergeten door sommige.


Dat ze dan maar (Ned 1-3) in HD door gaan geven.
Antwoord
#13
ik weet niet of jullie het weten maar dat wdr er sinds enkele dagen af is is een feit ,maar de zender RTPI is hier al enkele weken afgehaald zonder iets te melden?
Telenet wat zijn jullie bezig?
Antwoord
#14
@chucky dat is toch normaal ook denk ik, ze zijn nu alles aan het gelijk trekken zodat er iedereen evenveel zenders heeft en niemand proffiteert.Zoals jij bv. Er zijn tienduizenden mensen die die ex indi zenders zoals ert/rai123 enz niet konden nemen en nu moet tenminste elke klant evenveel betalen en is er tenminste een beetje rechtvaardigheid in de wereld.
Antwoord
#15
(10-01-2013, 10:52)Dimira schreef: @chucky dat is toch normaal ook denk ik, ze zijn nu alles aan het gelijk trekken zodat er iedereen evenveel zenders heeft en niemand proffiteert.Zoals jij bv. Er zijn tienduizenden mensen die die ex indi zenders zoals ert/rai123 enz niet konden nemen en nu moet tenminste elke klant evenveel betalen en is er tenminste een beetje rechtvaardigheid in de wereld.

ik weet niet of dat het wel is !

waarom mbc ,enz er dan niet af?

en rai 2 en 3 hebben we nooit in limburg gehad , dus helemaal juist ben je ook niet he vriend
Antwoord
#16
chukky als ik daar niet woon kan ik helemaal niet weten wat voor zenders je daar allemaal kan nemen,maar iedereen weet dat een gewone vlaming gewoon benadeeld werd door al die ex indi gebruikers.Omdat zij een pak annaloge zenders meer konden nemen voor al die marginale inwoners van limburg in de mijnstreken.En dit is gewoon pure discriminatie tegenover duizenden anderen die hiervoor evenveel betalen voor veel minder te zien.
Antwoord
#17
(10-01-2013, 13:57)Dimira schreef: chukky als ik daar niet woon kan ik helemaal niet weten wat voor zenders je daar allemaal kan nemen,maar iedereen weet dat een gewone vlaming gewoon benadeeld werd door al die ex indi gebruikers.Omdat zij een pak annaloge zenders meer konden nemen voor al die marginale inwoners van limburg in de mijnstreken.En dit is gewoon pure discriminatie tegenover duizenden anderen die hiervoor evenveel betalen voor veel minder te zien.


Snap niet waar jij je druk om maakt voor zo een paar flut zenders.
over laats was op tv dat je een samsung tv hier over de grens voor 500 euro voordeliger kon kopen , dat lijkt me al meer om eens over te piekeren. Maar wat maakt mij dat uit als jij wat meer zenders zou kunnen kijken als hier . nu is het idd andersom. en nog iets waar ik je misschien dan je hartslag weer mee kan opdrijven Big Grin. Hier hebben we nog 30 analoge zenders en dat zal nog zo een hele tijd blijven, geloof me . Dus ik bedoel maar . Denk je dat ze daar in Mechelen van wakker liggen? Ze zouden klanten verliezen denk ik .
Antwoord
#18
Ik zal het je eenmaal zeggen dit forum heet niet www.telenetdigitalcafe.be.Waar vroeger de speelplein van de kinderen van het kleuteronderwijs was.Hiermee wil ik maar zeggen dat ik dacht dat jij juist over die posten bent begonnen door die pool die was verdwenen?Daarop heb ik geantwoord dat jullie al genoeg bevoordeeld zijn.En voor mij is de discusie gesloten en ik hoop dat je het nu begrijpt.Anders zullen anderen wel ingrijpen.
Antwoord
#19
(10-01-2013, 15:08)Dimira schreef: Ik zal het je eenmaal zeggen dit forum heet niet www.telenetdigitalcafe.be.Waar vroeger de speelplein van de kinderen van het kleuteronderwijs was.Hiermee wil ik maar zeggen dat ik dacht dat jij juist over die posten bent begonnen door die pool die was verdwenen?Daarop heb ik geantwoord dat jullie al genoeg bevoordeeld zijn.En voor mij is de discusie gesloten en ik hoop dat je het nu begrijpt.Anders zullen anderen wel ingrijpen.

amai , hoe oud ben jij . ik stop !!!!!
Antwoord
#20
Ik vraag mij toch af hoe Telenet gaat reageren. Er zijn toch veel heftige negatieve reacties van de kijkers op het verwijderen van WDR uit het basisaanbod (Zie Telenet Blog : http://blog.telenet.be). Ik denk niet dat Telenet dit verwacht had. 'k Ben benieuwd !!!
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)