Focus in HD
#1
Ik heb zonet vastgesteld dat Focus nu ook in HD te bekijken is.
Zouden de andere regionale TV zenders ook in HD te zien zijn?
Antwoord
#2
WTV ook (bevestiging gehad van mijn ma met TV met een kaartje.)
Het is in elk geval logisch dat als Focus HD gaat, WTV meegaat, voor zover ik weet zenden die vanuit hetzelfde gebouw uit.
Amaai, zo stilletjesaan wordt elke zender HD bij Telenet.

Van de Vlaamse zenders ontbreekt nog KanaalZ (weet niet of daar een HD aanvoer van bestaat).
Antwoord
#3
Niet alle regionale gaan in hd,
Als ze er geen geld insteken dan zal het sd blijven,
Van de west vlaamse zenders was geweten dat ze in hd gingen,die waren alles aan het aanpassen van de eindregie had ik gelezen in de krant van west vlaanderen.
In gent is het nog sd,de eind regie is zelf nog sd,gezien de beeldkwaliteit zal dit niet veel veranderen,
Hun camera's zijn zelf nog sd
Antwoord
#4
Het maakt niet uit , als ze HD zeggen is het beeld toch beter dan sd . Dat is wat telt . Volgend jaar zal,je nog weinig sd zenders hebben.
Antwoord
#5
(15-04-2016, 20:38)chukky2 schreef: Het maakt niet uit , als ze HD zeggen is het beeld toch beter dan sd . Dat is wat telt . Volgend jaar zal,je nog weinig sd zenders hebben.
Zo te zien is dat inderdaad zo, ben ik heel blij om.
Er zijn nog een paar zenders die ik in HD zou willen : TVEi, KanaalZ, maar ik vermoed dat van beiden geldt dat ze nog niet in HD aangeboden worden.
Ook La Trois bestaat in HD, maar nog niet bij Telenet.
Antwoord
#6
(15-04-2016, 22:14)boulder schreef:
(15-04-2016, 20:38)chukky2 schreef: Het maakt niet uit , als ze HD zeggen is het beeld toch beter dan sd . Dat is wat telt . Volgend jaar zal,je nog weinig sd zenders hebben.
Zo te zien is dat inderdaad zo, ben ik heel blij om.
Er zijn nog een paar zenders die ik in HD zou willen : TVEi, KanaalZ, maar ik vermoed dat van beiden geldt dat ze nog niet in HD aangeboden worden.
Ook La Trois bestaat in HD, maar nog niet bij Telenet.

Inderdaad, La Trois is enkel bij Proximus in HD te bekijken evenals Plug RTL en AB3.
Antwoord
#7
(18-04-2016, 17:15)natte schreef:
(15-04-2016, 03:05)master-magic schreef: Niet alle regionale gaan in hd,
Als ze er geen geld insteken dan zal het sd blijven,
Van de west vlaamse zenders was geweten dat ze in hd gingen,die waren alles aan het aanpassen van de eindregie had ik gelezen in de krant van west vlaanderen.
In gent is het nog sd,de eind regie is zelf nog sd,gezien de beeldkwaliteit zal dit niet veel veranderen,
Hun camera's zijn zelf nog sd

ze hebben gewoon geen geld meer maak daarom alle regionale landelijk zoals bij nederland

en wie gaat dat allemaal betalen ?????
Antwoord
#8
(19-04-2016, 16:06)natte schreef: wij Huh Huh

betalen nog nie genoeg zeker,we betalen voor vrt ook en wat krijgen we soms,herhalingen van herhalingen van herhalingen.
dan liever niet,op den duur heeft een mens nog amper iets,betalen al genoeg.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)