Telenet wil ook Netflix aanbieden
#31
(04-02-2018, 14:21)natte schreef: die nieuwe decoders ook niet

Die nieuwe moet nog uitkomen Wink
Ze zijn deze aan het testen bij Telenet Wink
Antwoord
#32
(04-02-2018, 14:43)master-magic schreef:
(04-02-2018, 14:21)natte schreef:
(04-02-2018, 13:28)master-magic schreef:
(04-02-2018, 13:13)guyke schreef:
(04-02-2018, 11:19)ulrik schreef:
(04-02-2018, 10:36)natte schreef: Ik heb die tag niet helaas. Kan je iets duidelijker zijn aub beste digitale vriend

https://www2.telenet.be/content/www-tele...we-decoder

Ik hoop dat de nieuwe decoders er nog gaan komen voor het WK voetbal want ze zouden alle wedstrijden in 4K uitzenden en daar zijn de huidige decoders nog niet klaar voor.

dan gaan ze die zenders ook moeten gaan doorgeven als die decoders er zijn,
denk tegen 2019 dat er al enkele in gebruik zullen zijn van deze decoder zodat er al enkele die kunnen testen,
ben benieuwd wat dat zal geven voor telenet aan aanbod, van Netflix weten we al zeker dat het er op zal zitten.
voor de rest is het afwachten wat telenet er zal opzetten.

zullen wel pak zenders voor verdwijnen

Waarom moet er een pak zenders verdwijnen voor de Netflix app???
Dat werkt via internet, heeft dus niks met ruimte te maken voor zenders.

stel : men heeft reeds netflix via een smart tv, en die nieuwe decoder is er, gaat dit niet voor problemen zorgen : tussen enerzijds smart tv en de nieuwe decoder,
mocht diegene die reeds kijkt via smart tv en zou overschakelen naar die decoder ??
Antwoord
#33
(04-02-2018, 16:04)natte schreef:
(04-02-2018, 11:19)ulrik schreef:
(04-02-2018, 10:36)natte schreef: Ik heb die tag niet helaas. Kan je iets duidelijker zijn aub beste digitale vriend

https://www2.telenet.be/content/www-tele...we-decoder

ok dank ulrik tof van je

graag gedaan hoor
Antwoord
#34
(04-02-2018, 16:28)natte schreef: bv op mijn smarttv is een netflixapp en ik kijk daarmee. kids hebben op hdmi4 ook ps4 staan met nefflix staan en ik switch om kijken zij zonder probleem of op tv 1 kijken zij via ps4 naar netflix, mijn vrouw op tv 2 via de apple4tv netflix en ik op tv3 met nieuwe telenet enmijne hond op zijne tablet naar een woeffilm allemaal tegelijk das geen probleem

woensdag brengen ze de nieuwe 4K tv van Sony de 55XE9305. https://www.rtings.com/tv/reviews/sony/x930e
dus dinsdag mijn netflix abonnement veranderen voor 4K te zien.
deze tv heeft goede reviews gekregen,was eerst aan het twijfelen tussen deze en de oled van LG,maar er zijn nog altijd problemen met het inbranden van logo in de tv.heb nu nog plasma tv 42 inch van Panasonic en beeld is nog steeds fantastisch.wel zijn er momenteel in Amerika veel problemen met 1 update die ze uitgebracht hebben voor deze Sony tv en andere.maar ze hebben de update al verwijdert en er komt een fix aan.gelukkig komen eerst de updates in Amerika en daarna europa.kan nu dus kijken via het android systeem van de tv en via mijn playstation 4 pro.denk dat het via de playstation beter is om naar netflix te kijken.en nu maar hopen dat ze die nieuwe decoder van telenet zo vlug mogelijk gaan uitbrengen,want er is nog niet veel 4K te bespeuren hier in Vlaanderen.
Antwoord
#35
(04-02-2018, 16:02)natte schreef:
(04-02-2018, 14:47)master-magic schreef:
(04-02-2018, 14:21)natte schreef: die nieuwe decoders ook niet

Die nieuwe moet nog uitkomen Wink
Ze zijn deze aan het testen bij Telenet Wink

dat dacht ik wel zei de installateur hier ook hij doet ook mee testprogramma zijn nog verrrassingen bij zei hij

ze mogen mij altijd ook een uitnodiging sturen om die nieuwe te testen, zal dat met graagte doen Tongue
Antwoord
#36
(04-02-2018, 16:24)zorro123 schreef:
(04-02-2018, 14:43)master-magic schreef:
(04-02-2018, 14:21)natte schreef:
(04-02-2018, 13:28)master-magic schreef:
(04-02-2018, 13:13)guyke schreef:
(04-02-2018, 11:19)ulrik schreef:
(04-02-2018, 10:36)natte schreef: Ik heb die tag niet helaas. Kan je iets duidelijker zijn aub beste digitale vriend

https://www2.telenet.be/content/www-tele...we-decoder

Ik hoop dat de nieuwe decoders er nog gaan komen voor het WK voetbal want ze zouden alle wedstrijden in 4K uitzenden en daar zijn de huidige decoders nog niet klaar voor.

dan gaan ze die zenders ook moeten gaan doorgeven als die decoders er zijn,
denk tegen 2019 dat er al enkele in gebruik zullen zijn van deze decoder zodat er al enkele die kunnen testen,
ben benieuwd wat dat zal geven voor telenet aan aanbod, van Netflix weten we al zeker dat het er op zal zitten.
voor de rest is het afwachten wat telenet er zal opzetten.

zullen wel pak zenders voor verdwijnen

Waarom moet er een pak zenders verdwijnen voor de Netflix app???
Dat werkt via internet, heeft dus niks met ruimte te maken voor zenders.

stel : men heeft reeds netflix via een smart tv, en die nieuwe decoder is er, gaat dit niet voor problemen zorgen : tussen enerzijds smart tv en de nieuwe decoder,
mocht diegene die reeds kijkt via smart tv en zou overschakelen naar die decoder ??

dan annuleert men dat abbo op de smart tv, (uitloggen) en dan kijkt men via de telenet box.
Antwoord
#37
(04-02-2018, 18:38)ulrik schreef:
(04-02-2018, 16:28)natte schreef: bv op mijn smarttv is een netflixapp en ik kijk daarmee. kids hebben op hdmi4 ook ps4 staan met nefflix staan en ik switch om kijken zij zonder probleem of op tv 1 kijken zij via ps4 naar netflix, mijn vrouw op tv 2 via de apple4tv netflix en ik op tv3 met nieuwe telenet enmijne hond op zijne tablet naar een woeffilm allemaal tegelijk das geen probleem

woensdag brengen ze de nieuwe 4K tv van Sony de 55XE9305. https://www.rtings.com/tv/reviews/sony/x930e
dus dinsdag mijn netflix abonnement veranderen voor 4K te zien.
deze tv heeft goede reviews gekregen,was eerst aan het twijfelen tussen deze en de oled van LG,maar er zijn nog altijd problemen met het inbranden van logo in de tv.heb nu nog plasma tv 42 inch van Panasonic en beeld is nog steeds fantastisch.wel zijn er momenteel in Amerika veel problemen met 1 update die ze uitgebracht hebben voor deze Sony tv en andere.maar ze hebben de update al verwijdert en er komt een fix aan.gelukkig komen eerst de updates in Amerika en daarna europa.kan nu dus kijken via het android systeem van de tv en via mijn playstation 4 pro.denk dat het via de playstation beter is om naar netflix te kijken.en nu maar hopen dat ze die nieuwe decoder van telenet zo vlug mogelijk gaan uitbrengen,want er is nog niet veel 4K te bespeuren hier in Vlaanderen.

mooi toestel, ben ook gebruiker van Sony toestel maar nog een LCD, als deze kapot is word het misschien ook een 4K, maar hoop dat ik nog effe verder kan met mijn huidig toestel,
voor hoeveel ik nog tv kijk eigenlijk.

en ja, veel 4K ga je nog niet vinden in belgie, er is nog geen enkele Vlaamse zender die ermee bezig is, laat staan dat ze al deftig in HD kunnen uitzenden voor al hun programma's.
hoop alleen niet dat het ook geen flop word zoals met die 3D.
en ze zijn al tv's aan het maken met 16K ook,
gaat allemaal veel te snel tegenwoordig, er is geen enkel standaard systeem meer voor een hele tijd,
providers kunnen niet meer volgen, en hoe beter de kwaliteit word hoe meer ruimte er nodig is.
ben benieuwd hoe lang telenet dat nog gaat uithouden,
vrees dat het aantal zenders zal plaats nemen voor kwaliteit op den duur.
en tegen 2019 analoog weg, dan kunnen ze nog paar zenders verbeteren en in HD zetten en wat 4K zenders opzetten die nu nog test draaien of al een volwaardig aanbod heeft.
bv TravelXP 4K, en Insight 4K en dan zal het ver al zijn.
Antwoord
#38
(04-02-2018, 18:38)ulrik schreef:
(04-02-2018, 16:28)natte schreef: bv op mijn smarttv is een netflixapp en ik kijk daarmee. kids hebben op hdmi4 ook ps4 staan met nefflix staan en ik switch om kijken zij zonder probleem of op tv 1 kijken zij via ps4 naar netflix, mijn vrouw op tv 2 via de apple4tv netflix en ik op tv3 met nieuwe telenet enmijne hond op zijne tablet naar een woeffilm allemaal tegelijk das geen probleem

woensdag brengen ze de nieuwe 4K tv van Sony de 55XE9305. https://www.rtings.com/tv/reviews/sony/x930e
dus dinsdag mijn netflix abonnement veranderen voor 4K te zien.
deze tv heeft goede reviews gekregen,was eerst aan het twijfelen tussen deze en de oled van LG,maar er zijn nog altijd problemen met het inbranden van logo in de tv.heb nu nog plasma tv 42 inch van Panasonic en beeld is nog steeds fantastisch.wel zijn er momenteel in Amerika veel problemen met 1 update die ze uitgebracht hebben voor deze Sony tv en andere.maar ze hebben de update al verwijdert en er komt een fix aan.gelukkig komen eerst de updates in Amerika en daarna europa.kan nu dus kijken via het android systeem van de tv en via mijn playstation 4 pro.denk dat het via de playstation beter is om naar netflix te kijken.en nu maar hopen dat ze die nieuwe decoder van telenet zo vlug mogelijk gaan uitbrengen,want er is nog niet veel 4K te bespeuren hier in Vlaanderen.

vooral rekening houden dat je geen grootgebruiker wordt : https://www2.telenet.be/nl/klantenservic...kt-surfen/
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)