13th street en syfy weg bij telenet
#11
Er wordt altijd gesproken over de reclame mag hier niet , maar verleden zijn er al,genoeg Nederlandse zenders getoond in belgie . Ik neem bij voorbeeld oranje tv , of ons, of 192tv binnekort . Vroeger was Discovery enz . Allemaal met Nederlandse reclame ! Dus waar is de logica dan ?

En hoe zit het met npo 1 2 3 allemaal Nederlandse reclame, 13 the street , syfy enz........
Antwoord
#12
(03-06-2016, 23:19)chukky2 schreef: Er wordt altijd gesproken over de reclame mag hier niet , maar verleden zijn er al,genoeg Nederlandse zenders getoond in belgie . Ik neem bij voorbeeld oranje tv , of ons, of 192tv binnekort . Vroeger was Discovery enz . Allemaal met Nederlandse reclame ! Dus waar is de logica dan ?

En hoe zit het met npo 1 2 3 allemaal Nederlandse reclame, 13 the street , syfy enz........

dat zijn geen comercielle zenders he Wink
het gaat over de comercielle zenders die niet in elkaars vaarwater mogen komen omdat die zenders er anders nadeel van hebben.
stel dat rtl4 op de kabel komt en er meer mensen beginnen naar te kijken dan vtm,
dan gaat rrl meer reclame inkomsten winnen dan vtm.
om dan nog te zwijgen van de uitzendrechten voor films en series,
dan is vtm verplicht om een film aan te kopen voor belgie en nederland en dan kost hen dat veel meer.
resultaat,meer reclame om de kosten dat er bij komen ergens te halen.
en mensen klagen nu al dat er zoveel reclame opkomen.

dat je in belgie een abbo kan nemen op cd is heel interresant,maar denk je dat er echt zoveel belgen dat hebben???
ik zie bv in mijn buurt geen enkele reclame daarvoor,
in limburg misschien wel omdat dicht bij nederland ligt en er al veel nederlanders naar daar komen ook.
maar denk niet dat zo een succes is.
waarom hebben ze onlangs hun abbo kosten weer eens omhoog getrokken he,
veel die weg gaan bij cd,minder inkomsten....
Antwoord
#13
(03-06-2016, 21:08)Dreekes schreef: Ik vrees dat we naar nieuwe zenders weer kunnen fluiten. Vandaag mailtje gekregen van Telenet dat beide zenders verdwijnen uit het aanbod vanaf 1 juli 2016.
Series over science fiction en spanning en misdaad zijn te vinden op het Play More aanbod staat er.
Ik heb nog geen series gaan opzoeken maar ik vermoed dat die series betalend zijn, net als de filmen die ze aanbieden.
Van vervangende zenders is er geen sprake!
Da's wel flauw, ze gebruiken dat dus als methode om hun klanten meer naar het op aanvraag aanbod te pushen.
Ik vind het toch een vermindering van waarde voor het Play en Play More pakket.
Antwoord
#14
(04-06-2016, 10:11)boulder schreef:
(03-06-2016, 21:08)Dreekes schreef: Ik vrees dat we naar nieuwe zenders weer kunnen fluiten. Vandaag mailtje gekregen van Telenet dat beide zenders verdwijnen uit het aanbod vanaf 1 juli 2016.
Series over science fiction en spanning en misdaad zijn te vinden op het Play More aanbod staat er.
Ik heb nog geen series gaan opzoeken maar ik vermoed dat die series betalend zijn, net als de filmen die ze aanbieden.
Van vervangende zenders is er geen sprake!
Da's wel flauw, ze gebruiken dat dus als methode om hun klanten meer naar het op aanvraag aanbod te pushen.
Ik vind het toch een vermindering van waarde voor het Play en Play More pakket.

Als er geen zenders in de plaats komen dan moet Telenet de maandprijs van Play More laten zakken tot er wel zenders in de plaats komen maar Telenet kennende zullen ze dat natuurlijk niet doen. Huh
Antwoord
#15
Die films zullen ook wel duurder kosten omdat ze nu allemaal bijna in hd zijn en meer ruimte innemen,
Dat zal hun uitleg wel zijn.
Minder zenders om de kosten van de on demand films te kunnen blijven bekostigen.
Antwoord
#16
Er is ook nog de zender FX die sci-fi series brengt, misschien wel een waardig alternatief voor SyFy.
Antwoord
#17
(04-06-2016, 12:45)apestaart12 schreef:
(04-06-2016, 10:11)boulder schreef:
(03-06-2016, 21:08)Dreekes schreef: Ik vrees dat we naar nieuwe zenders weer kunnen fluiten. Vandaag mailtje gekregen van Telenet dat beide zenders verdwijnen uit het aanbod vanaf 1 juli 2016.
Series over science fiction en spanning en misdaad zijn te vinden op het Play More aanbod staat er.
Ik heb nog geen series gaan opzoeken maar ik vermoed dat die series betalend zijn, net als de filmen die ze aanbieden.
Van vervangende zenders is er geen sprake!
Da's wel flauw, ze gebruiken dat dus als methode om hun klanten meer naar het op aanvraag aanbod te pushen.
Ik vind het toch een vermindering van waarde voor het Play en Play More pakket.

Als er geen zenders in de plaats komen dan moet Telenet de maandprijs van Play More laten zakken tot er wel zenders in de plaats komen maar Telenet kennende zullen ze dat natuurlijk niet doen. Huh

of de series in Play More zetten zoals deze van Syfy : Wynonna Earp vanaf 1/07/16
Antwoord
#18
Is spijtig genoeg een engelse zender dat op het sky netwerk uitzend en dus niet kan in de benelux omdat er geen versie bestaat voor de benelux.
En er is ook al geen ondertiteling.
Antwoord
#19
(14-06-2016, 22:45)master-magic schreef: Is spijtig genoeg een engelse zender dat op het sky netwerk uitzend en dus niet kan in de benelux omdat er geen versie bestaat voor de benelux.
En er is ook al geen ondertiteling.


Ondertiteling is niet absoluut noodzakelijk
Antwoord
#20
(14-06-2016, 22:53)koendevos schreef:
(14-06-2016, 22:45)master-magic schreef: Is spijtig genoeg een engelse zender dat op het sky netwerk uitzend en dus niet kan in de benelux omdat er geen versie bestaat voor de benelux.
En er is ook al geen ondertiteling.


Ondertiteling is niet absoluut noodzakelijk

Voor veel klanten wel Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)