nog 2 zenders weg bij telenet
#1
vtmKzoom + is op 1 juni ook gestopt met uitzenden en trace sports stars HD stopt op 30 juni.
ben benieuwd wat we in de plaats krijgen,ik denk crime and investigation channel,omdat er al een tijdje staat op de site dat die bij telenet te zien is.
http://www.historychannel.nl/be/crime-investigation-be
Antwoord
#2
(04-06-2016, 11:14)ulrik schreef: vtmKzoom is op 1 juni ook gestopt met uitzenden en trace sports stars HD stopt op 30 juni.
ben benieuwd wat we in de plaats krijgen,ik denk crime and investigation channel,omdat er al een tijdje staat op de site dat die bij telenet te zien is.
http://www.historychannel.nl/be/crime-investigation-be

VTMKzoom is toch nog altijd te ontvangen op kanaal 34.
Antwoord
#3
(04-06-2016, 12:41)apestaart12 schreef:
(04-06-2016, 11:14)ulrik schreef: vtmKzoom is op 1 juni ook gestopt met uitzenden en trace sports stars HD stopt op 30 juni.
ben benieuwd wat we in de plaats krijgen,ik denk crime and investigation channel,omdat er al een tijdje staat op de site dat die bij telenet te zien is.
http://www.historychannel.nl/be/crime-investigation-be

VTMKzoom is toch nog altijd te ontvangen op kanaal 34.

ja,was fout,is de zender vtmKzoom +,heb het aangepast nu
Antwoord
#4
zo zie je maar,plaats maken voor het snellere internet en de zenders worden niet aangevuld Sad
ze zijn niet goed bezig daar bij telenet Wink
Antwoord
#5
Mannen , geloof het nu toch eens . Er zullen soms nog wel nieuwe zenders bijkomen of beginnen met uitzenden , maar leg de focus toch maar hoe meer jaren we verder zijn hoe minder live zenders er zullen te zien zijn op het scherm ;-)
Antwoord
#6
Menttv heeft wel aangekondigd dat het vanaf dit najaar in HD zal zijn! Liever meer HD en minder zenders dan minder HD en alles in SD
Antwoord
#7
(04-06-2016, 20:35)Jelleuh schreef: Menttv heeft wel aangekondigd dat het vanaf dit najaar in HD zal zijn! Liever meer HD en minder zenders dan minder HD en alles in SD

Maar dan wel echte HD en niet geupscalede HD.

Waar hebben ze dat trouwens aangekondigd want op hun website vind ik er niets van terug.
Antwoord
#8
(04-06-2016, 17:57)natte schreef:
(04-06-2016, 15:57)master-magic schreef: zo zie je maar,plaats maken voor het snellere internet en de zenders worden niet aangevuld Sad
ze zijn niet goed bezig daar bij telenet Wink

das waar ik ga dan in juni drastisch afbouwen. betaal veel geld voor minder waar

Ik ga misschien naar orange als ik weet welke zenders ze nu gaan bijvoegen als extra zenders naast de disney xd als extra zenders.
Kost allemaal veel geld en voor wie,al die extra paketten zijn duur aan worden voor wat ze maar aanbieden nog.
In play more opeens 3 zenders minder op enkele dagen tijd.
Kennelijk moet er plaats komen voor HD zenders dat te weinig bandbreedte krijgen momenteel en doordat de kabel bandbreedte nog niet is aangepast overal en ze de uploadsnelheid al verhoogt hebben om iets te geven zodat men niet overgaat naar een andere provider.... En de rest kan je zelf invullen he.
Antwoord
#9
(04-06-2016, 20:19)chukky2 schreef: Mannen , geloof het nu toch eens . Er zullen soms nog wel nieuwe zenders bijkomen of beginnen met uitzenden , maar leg de focus toch maar hoe meer jaren we verder zijn hoe minder live zenders er zullen te zien zijn op het scherm ;-)

Zender worden te duur ook,de rechten worden alsmaar duurder en zenders kunnen dit niet meer bekostigen,en dan word het op de aanbieder geschoven en die kan of wil het ook niet meer betalen en dan zie je het resultaat van 13th street en syfy dat ze ermee stoppen omdat een groot deel ziggo betaalde en dit niet meer wilt betalen.
En zie er nog volgen op die wijze,zo zie je dat zenders afhankelijk zijn van een provider,als de provider niet wilt dan is de zender in gevaar in zo klein landje als belgie en nderland.
Antwoord
#10
Blijft er dan ook nog Fashion Tv van het oude Pluspakket. Waarom zetten ze die zender niet opnieuw open ??? Iedereen die Play of Play more heeft kan die zender niet bekijken omdat die op zwart staat! En dat oude Pluspakket, bestaat dat nu nog altijd ?? Ik dacht dat iedereen ondertussen al diende over te stappen naar Play of Play more ??
Van vtmKzoom + was la meer dan een jaar sprake dat die zou stoppen als het oude Pluspakket verdwijnt.
Voor Fashion TV kwam er wel een vervanger nl.Fashion One.
En wat sportzenders betreft, die zijn er wel genoeg op Telenet. Trace Sports HD is in mijn ogen geen verlies. Ik keek er trouwens nooit naar.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)