Medialaan neemt tv-zender Acht over en maakt er “mannenzender” van
#21
(23-06-2016, 20:49)natte schreef: muziekkladen amaai dat was al gewaagd toen

wa beest is dat???
kheb het op de vox en sat1 dat in het weekend in de jaren 90 zo dingen uitzond,
en tirollerfilmkes lol
Antwoord
#22
(23-06-2016, 20:49)natte schreef: muziekkladen amaai dat was al gewaagd toen

daar heb ik er indertijd ook een paar van gezien.
Antwoord
#23
(20-06-2016, 10:06)master-magic schreef: word dat niet beetje teveel van het goeie,
nog meer herhalingen verspreid

Het Vlaamse mediabedrijf Medialaan gaat haar televisiezender Acht omvormen tot mannenzender met de naam CAZ. Dit maakte het bedrijf vandaag bekend. In oktober zal de wijziging een feit zijn.
Elke dag film
CAZ brengt vanaf oktober elke dag film met filmklassiekers als The Godfather-trilogie, de Rambo-films en de Alien-franchise, cultfilms als From Dusk Till Dawn en Shawshank Redemption en recente toptitels over verschillende genres: van westerns als True Grid, over comedy met American Pie tot thrillers als A Most Wanted Man. In de late avond staat Live At The Apollo op het programma, waarbij heel wat bekende stand-upcomedians het beste van zichzelf geven op het podium van het Hammersmith Apollo-theater.
Veel series
Bij de mannenzender kan de kijker ook terecht voor heel wat bekende Amerikaanse reeksen als Game of Thrones, Black Sails, Sleepy Hollow, Dexter, Ray Donovan en Las Vegas. De televisiezender brengt ook een exclusieve blik achter de schermen van de ‘Special Forces Group’ van het Belgische Leger. Special Forces is een programma in opdracht van VTM NIEUWS.
Antwoord
#24
Soort vervanging voor d niuwe zender 9 met beetje hetzelfde idee,elke dag een film heb ik zo de indruk.
En dan hopen dat ze hem in hd zetten want nu is die in sd soms niet mooi.

Of zijn we al teveel verwend met onze HD zenders ?????
Antwoord
#25
(25-08-2016, 12:17)master-magic schreef: Soort vervanging voor d niuwe zender 9 met beetje hetzelfde idee,elke dag een film heb ik zo de indruk.
En dan hopen dat ze hem in hd zetten want nu is die in sd soms niet mooi.

Of zijn we al teveel verwend met onze HD zenders ?????

Tja, hoe méér HD zenders, hoe méér onze ogen eraan gaan wennen. Het beeld van een SD zender lijkt dan ineens minder mooi hé en is wat wazig dan.
Antwoord
#26
Ik vraag mij af wat er gaat gebeuren met "LACHT" (de 2e zender van ACHT) op kanaal 500. Gaat die ook worden overgenomen door de Medialaan ???
Op de nieuwe zenderkaart van augustus bij Telenet staat die er niet meer bij.
Intussen nog wel beschikbaar. Ik vrees dat die ook nog wel eens zou kunnen verdwijnen de komende weken.
Antwoord
#27
(25-08-2016, 17:52)Dreekes schreef: Ik vraag mij af wat er gaat gebeuren met "LACHT" (de 2e zender van ACHT) op kanaal 500. Gaat die ook worden overgenomen door de Medialaan ???
Op de nieuwe zenderkaart van augustus bij Telenet staat die er niet meer bij.
Intussen nog wel beschikbaar. Ik vrees dat die ook nog wel eens zou kunnen verdwijnen de komende weken.

Het is te hopen dat die stomme zender verdwijnt want wat daar uitgezonden wordt kan ik onmogelijk mee lachen, het is eerder huilen met de pet op.
Die zender is voor mij zeker geen meerwaarde dus LACHT mag gerust opgedoekt worden.
Met de overname van Vitaya door MEDIALAAN werd de zusterzender Vitaliteit ook opgedoekt.

.
Antwoord
#28
(25-08-2016, 17:43)Dreekes schreef:
(25-08-2016, 12:17)master-magic schreef: Soort vervanging voor d niuwe zender 9 met beetje hetzelfde idee,elke dag een film heb ik zo de indruk.
En dan hopen dat ze hem in hd zetten want nu is die in sd soms niet mooi.

Of zijn we al teveel verwend met onze HD zenders ?????

Tja, hoe méér HD zenders, hoe méér onze ogen eraan gaan wennen. Het beeld van een SD zender lijkt dan ineens minder mooi hé en is wat wazig dan.

Maar acht steekt toch de kroon met slecht sd beeld he,al van de start paar jaar geleden.
Antwoord
#29
(25-08-2016, 21:22)master-magic schreef:
(25-08-2016, 17:43)Dreekes schreef:
(25-08-2016, 12:17)master-magic schreef: Soort vervanging voor d niuwe zender 9 met beetje hetzelfde idee,elke dag een film heb ik zo de indruk.
En dan hopen dat ze hem in hd zetten want nu is die in sd soms niet mooi.

Of zijn we al teveel verwend met onze HD zenders ?????

Tja, hoe méér HD zenders, hoe méér onze ogen eraan gaan wennen. Het beeld van een SD zender lijkt dan ineens minder mooi hé en is wat wazig dan.

Maar acht steekt toch de kroon met slecht sd beeld he,al van de start paar jaar geleden.
't Is te hopen dat ze die "CAZ" meteen in HD doorgeven dan.
Antwoord
#30
(25-08-2016, 21:31)Dreekes schreef:
(25-08-2016, 21:22)master-magic schreef:
(25-08-2016, 17:43)Dreekes schreef:
(25-08-2016, 12:17)master-magic schreef: Soort vervanging voor d niuwe zender 9 met beetje hetzelfde idee,elke dag een film heb ik zo de indruk.
En dan hopen dat ze hem in hd zetten want nu is die in sd soms niet mooi.

Of zijn we al teveel verwend met onze HD zenders ?????

Tja, hoe méér HD zenders, hoe méér onze ogen eraan gaan wennen. Het beeld van een SD zender lijkt dan ineens minder mooi hé en is wat wazig dan.

Maar acht steekt toch de kroon met slecht sd beeld he,al van de start paar jaar geleden.
't Is te hopen dat ze die "CAZ" meteen in HD doorgeven dan.

Idd zou een mooi iets zijn.
Al hebben ze met vitaya ook niet direct in hd begonnen,
Heef ook efkes geduurd.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)