Medialaan neemt tv-zender Acht over en maakt er “mannenzender” van
#11
Je bedoeld mezzo HD zeker Wink
Menzo hd is iets dat niet bestaat
Antwoord
#12
Medialaan zend nu al meer dan 80% brol en herhalingen van herhalingen en herhalingen en herha...... Zzzzzzzz.
Hoe ik dat weet?
18 jaar geleden heeft Candit Camera toen nog met Luc Goossens een opname bij mijn ouders thuis gedaan waarop ik in de maling genomen werd.
Tot 2 jaar geleden spraken klanten mij daar over aan dat ze mij op tv gezien hadden.( 16 jaar later!!! )
Ik werk ondertussen bij een ander bedrijf en ben al 17 jaar getrouwd.
Het word terug zomerseizoen en ik houd mijn hart al vast.
Als ik in mijn omgeving dan hoor dat ze niet willen bijbetalen omdat die themazenders toch maar herhalingen uitzenden en de gewone stations dat niet doen word ik altijd nerveus.
Ik vraag mij echt af wat ze hier nu gaan op uitzenden of is het laten doodbloeden de bedoeling.

Acht was zeker niet de perfecte zender maar ik vergeleek hem wel met Canvas alleen commerciëler.

Voor "mannenzenders" hebben ze al genoeg pogingen gedaan die op niets uitdraaiden en de laatste is net gestopt (Just ).
Ik supporter alleen nog initiatieven die ECHT iets bijdragen tot de verrijking van het tv landschap.
Dit is er hier zeker GEEN van.

Ik houd meer van thema zenders omdat je dan onmiddellijk kijkt naar een genre wat je wel wil zien.
Daarvoor heb ik Playmore genomen.
Acht was een van de weinige publieke zenders waar ik soms naar keek.
Het verlies ervan vindt ik een beetje doodzonde.
Antwoord
#13
Je bedoeld eric goossens denk ik,de man van bieke ielegems Wink
Antwoord
#14
(21-06-2016, 20:48)kattaklop schreef: Voor "mannenzenders" hebben ze al genoeg pogingen gedaan die op niets uitdraaiden en de laatste is net gestopt (Just ).
Ik supporter alleen nog initiatieven die ECHT iets bijdragen tot de verrijking van het tv landschap.
Dit is er hier zeker GEEN van.

Just was de laatste maanden echt geen zender meer waar je naar uitkeek,
Videoclips dat bijna elke dag werden herhaald van het genre vh1 classics,
En amper een halve dag te zien,
Epg zei dat er een programma was en je zag dan een pancarte met tekst op dat just classics binnenkort ging starten.
Keek er zelf niet meer naar,wel leuke muziek,maar elke dag hetzelfde zien.....
Antwoord
#15
(13-10-1984, 19:11)master-mapid=17584 schreef: Je bedoeld eric goossens denk ik,de man van bieke ielegems Wink

Ja dat is hem.
Zie zo lang is het al geleden dat ik zelfs zijn naam niet meer weet.
Dat ze eerst hun programma's verbeteren.
Wat veel mensen niet weten is dat je meestal maar 4uur niewe beelden per dag krijgt te zien op een zender.
De rest zijn herhalingen van de dag ervoor of nog van vroeger.
Antwoord
#16
(22-06-2016, 07:35)natte schreef:
(21-06-2016, 20:58)master-magic schreef: Je bedoeld eric goossens denk ik,de man van bieke ielegems Wink

Die bieke was nog eens een tof meiske wooow

Dat is ze nog altijd.  Wink
Antwoord
#17
(22-06-2016, 07:35)natte schreef:
(21-06-2016, 20:58)master-magic schreef: Je bedoeld eric goossens denk ik,de man van bieke ielegems Wink

Die bieke was nog eens een tof meiske wooow

te zien bij atv maar heeft niks met acht te maken
Antwoord
#18
(22-06-2016, 13:22)master-magic schreef:
(22-06-2016, 07:35)natte schreef:
(21-06-2016, 20:58)master-magic schreef: Je bedoeld eric goossens denk ik,de man van bieke ielegems Wink

Die bieke was nog eens een tof meiske wooow

te zien bij atv maar heeft niks met acht te maken

Natuurlijk niet, ATV is een regionale zender voor Antwerpen en omstreken.
Antwoord
#19
(22-06-2016, 07:37)natte schreef:
(22-06-2016, 07:14)kattaklop schreef:
(13-10-1984, 19:11)master-mapid=17584 schreef: Je bedoeld eric goossens denk ik,de man van bieke ielegems

Ja dat is hem.
Zie zo lang is het al geleden dat ik zelfs zijn naam niet meer weet.
Dat ze eerst hun programma's verbeteren.
Wat veel mensen niet weten is dat je meestal maar 4uur niewe beelden per dag krijgt te zien op een zender.
De rest zijn herhalingen van de dag ervoor of nog van vroeger.

jong is bij vrt ook zo tot 64 procent herhaling tot september mijn gedacht Cool Wink

Tuurlijk Natte, maar dat bedoel ik ook.
Ik had het over alle zenders die niet achter een betaalmuur zitten.
VRT is van hetzelfde bedje ziek.
Acht had zijn eigen programma's en serie's die op de vrije zenders nergens te bekijken waren of toch niet met Nederlandse ondertiteling.
Ze waren ver van allemaal goed, maar wat gaat medialaan er nu van maken?
Een mannenzender! en wat gaan die uitzenden?
Terug de Pinupclub????
Of sport waar ze de rechten niet van willen betalen en dus voor tienderangssporten gaan.
Wat zijn eigenlijk typische mannenprogramma's als ik zie dat mijn vrouw veel naar ID discovery kijkt.
Weet je wat, ik heb een idee!
SyFy is weg hé en daar zenden ze veel mannenprogramma's op uit.
Dat ze er zo'n zender van maken dan ben ik nog akkoord, maar dat zal wel niet gebeuren.
Antwoord
#20
(23-06-2016, 20:44)natte schreef: pinupclub met wendy van wanten wel niet meer van de jongste hee

zal niet dat zijn dat ze zullen tonen Wink
als ze al iets gaan tonen zal het van die soft dingen zijn zoals je vroeger kon zien op de duitse tv en van die soft playboy series waar je niks ziet
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)