digitale tv weblog is gedaan !
#1
‘t Is gebeurd: Digitale TV Weblog is gedaan

Na meer dan 8 jaar nieuws over digitale tv is het doek gevallen over Digitale TV Weblog. Van bij de start in mei 2008 brachten we met veel plezier het groot en klein nieuws over digitale tv in Vlaanderen en daarbuiten. Telkens in mensentaal, zonder volledige lange persberichten én door een Vlaamse bril bekeken.

Archief blijft
Meer dan 8 jaar veeg je niet zomaar weg. Daarom zal ons archief met alle artikels blijven bestaan. Dit zal u kunnen raadplegen via de bovenstaande pagina “Het archief 2008 – 2016” en de zoekfunctie in de linkerkolom op deze site.
Bedankt voor uw trouw!
We willen u, als trouwe lezer of toevallige bezoeker, danken voor het bezoeken van onze site meer dan 8 jaar lang

Tot ziens!
Digitale TV Weblog




Spijtig , ik keek regelmatig . Weet iemand waarom?
Antwoord
#2
Ook een beetje laat dat je dat post, die Digitale TV blog is reeds 2 maanden geleden gestopt.
Antwoord
#3
(06-08-2016, 22:10)apestaart12 schreef: Ook een beetje laat dat je dat post, die Digitale TV blog is reeds 2 maanden geleden gestopt.


Weet je ook waarom? Daarvoor poste ik het hier manneke ;-)
Antwoord
#4
(06-08-2016, 22:17)chukky2 schreef:
(06-08-2016, 22:10)apestaart12 schreef: Ook een beetje laat dat je dat post, die Digitale TV blog is reeds 2 maanden geleden gestopt.


Weet je ook waarom? Daarvoor poste ik het hier manneke ;-)

Omdat er nog amper nieuws te rapen valt over digitale tv in belgie,en er veel forums stoppen daardoor.
Antwoord
#5
(06-08-2016, 22:23)master-magic schreef:
(06-08-2016, 22:17)chukky2 schreef:
(06-08-2016, 22:10)apestaart12 schreef: Ook een beetje laat dat je dat post, die Digitale TV blog is reeds 2 maanden geleden gestopt.


Weet je ook waarom? Daarvoor poste ik het hier manneke ;-)

Omdat er nog amper nieuws te rapen valt over digitale tv in belgie,en er veel forums stoppen daardoor.


Ja , dat is idd hier ook te merken , is spijtig genoeg nooit een forum geweest waar wat op te beleven was . Jammer , toch kijk ik elke dag ;-)
Antwoord
#6
(06-08-2016, 23:33)chukky2 schreef:
(06-08-2016, 22:23)master-magic schreef:
(06-08-2016, 22:17)chukky2 schreef:
(06-08-2016, 22:10)apestaart12 schreef: Ook een beetje laat dat je dat post, die Digitale TV blog is reeds 2 maanden geleden gestopt.


Weet je ook waarom? Daarvoor poste ik het hier manneke ;-)

Omdat er nog amper nieuws te rapen valt over digitale tv in belgie,en er veel forums stoppen daardoor.


Ja , dat is idd hier ook te merken , is spijtig genoeg nooit een forum geweest waar wat op te beleven was . Jammer , toch kijk ik elke dag ;-)

Omdat ze kunnen meelezen zonder lid te moeten zijn en er al veel zijn die het kapot gemaakt hebben,
Als die ene er opzit dan komt een ander er niet meer op,
En dit is nog steeds bezig,
Zou 1 persoon moeten afdoen voor sommige  Confused
Antwoord
#7
(07-08-2016, 00:13)master-magic schreef:
(06-08-2016, 23:33)chukky2 schreef:
(06-08-2016, 22:23)master-magic schreef:
(06-08-2016, 22:17)chukky2 schreef:
(06-08-2016, 22:10)apestaart12 schreef: Ook een beetje laat dat je dat post, die Digitale TV blog is reeds 2 maanden geleden gestopt.


Weet je ook waarom? Daarvoor poste ik het hier manneke ;-)

Omdat er nog amper nieuws te rapen valt over digitale tv in belgie,en er veel forums stoppen daardoor.


Ja , dat is idd hier ook te merken , is spijtig genoeg nooit een forum geweest waar wat op te beleven was . Jammer , toch kijk ik elke dag ;-)

Omdat ze kunnen meelezen zonder lid te moeten zijn en er al veel zijn die het kapot gemaakt hebben,
Als die ene er opzit dan komt een ander er niet meer op,
En dit is nog steeds bezig,
Zou 1 persoon moeten afdoen voor sommige  Confused

Ja , dat is spijtig allemaal . Maar ik blijf fan ;-)
Antwoord
#8
Ook ik blijf fan hoor master. Ik passer hier omzeggens ook elke dag om te zien of er iets nieuws is.
Maar 't is zoals we zeggen,als er niet veel nieuws is valt er ook weinig te melden he. En posten om te posten is ook te gek voor woorden.
Ik denk dat het zo een beetje is zoals met de vrije radio's. Vroeger waren er elke dag nieuwe zenders te ontdekken. Tot wanneer alles via de wet moest gebeuren en de ketens ontstonden. Weg nieuwe radio's, weg nieuws, einde van de websites  (zie Radiovisie).
Hetzelfde zien we nu gebeuren met digitale televisie. Het nieuwe is er een beetje af en als de providers niet veel nieuw aanbieden, valt er ook niet veel te melden he.
Zie ook de HD evolutie. Telenet meld nog amper dat ze SD zenders omzetten in HD. Men moet het allemaal een beetje rieken zoals ze zeggen.
Gelukkig is er nog deze site, zodat we toch nog een beetje op de hoogte blijven en elkaar nog wat nieuws kunnen melden. Smile
Antwoord
#9
Master, het ligt ook een beetje aan jouw attitude.
Hoeveel keer heb ik al gezien dat als iemand iets post jij daarop direct reageert van "dat wist ik allang" of "tuurlijk, heb ik altijd gezegd", of "precies hetzelfde als ik zei".

Op die manier zeg je eigenlijk tegen de mensen dat hun bericht niet gewenst is.

Daarnaast heb je natuurlijk nog het feit dat er weinig nieuws te rapen is.
Vandaar dat je de weinige mensen die dan nieuws aanbrengen extra dankbaar zou moeten zijn.
Antwoord
#10
(07-08-2016, 15:18)natte schreef:
(06-08-2016, 18:36)chukky2 schreef: ‘t Is gebeurd: Digitale TV Weblog is gedaan

Na meer dan 8 jaar nieuws over digitale tv is het doek gevallen over Digitale TV Weblog. Van bij de start in mei 2008 brachten we met veel plezier het groot en klein nieuws over digitale tv in Vlaanderen en daarbuiten. Telkens in mensentaal, zonder volledige lange persberichten én door een Vlaamse bril bekeken.

Archief blijft
Meer dan 8 jaar veeg je niet zomaar weg. Daarom zal ons archief met alle artikels blijven bestaan. Dit zal u kunnen raadplegen via de bovenstaande pagina “Het archief 2008 – 2016” en de zoekfunctie in de linkerkolom op deze site.
Bedankt voor uw trouw!
We willen u, als trouwe lezer of toevallige bezoeker, danken voor het bezoeken van onze site meer dan 8 jaar lang

Tot ziens!
Digitale TV Weblog




Spijtig , ik keek regelmatig . Weet iemand waarom?

heel spijtig gier heb ik master leren kennen en chuccky dat waren tijden ben er nog met master moderator geweest

dat is een totaal andere site natte,
niet die waar we nog mod waren
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)