2BE vanaf vandaag in HD-kwaliteit
#11
Ze beweren dat er 2BE HD op hun schermpje komt... Tja dom zijn doet geen zeer hé
Antwoord
#12
(29-01-2013, 15:39)Dimira schreef: geen bezwaar dat telenet hier een beetje de toer opgaat van belgacom.maar mijn vraag is nog altijd,en ik ken die Arabische zender,waarom enkel in een beperkte regio beschikbaar.Gaan we weer de toer op als met de ex indi zenders.Hier in mijn zij straten wonen ook arabieren en mensen met tulbanden.Weet ik wat voor taal die speken of verstaan.Hebben die dan geen recht op die zender.Of heeft telenet in Brussel dan nog meer van zulke zenders?

Dat die enkel in brussel uitgezonden word is fout,zit over heel vlaanderen op de kabel,
Alleen staat die niet in de standaart lijst van de telenet boxen die 2 nieuwe arabische zenders..
Antwoord
#13
(29-01-2013, 18:46)warregubbi schreef: Ze beweren dat er 2BE HD op hun schermpje komt... Tja dom zijn doet geen zeer hé

Kheb hier de satelliet aanstaan en komt geen 2be hd op Wink
Zullen hen vergissen omdat de zender in mpeg4 uitzend en dat enkel met een hd ontvanger kan bekeken worden.
Antwoord
#14
(29-01-2013, 18:47)master-magic schreef:
(29-01-2013, 15:39)Dimira schreef: geen bezwaar dat telenet hier een beetje de toer opgaat van belgacom.maar mijn vraag is nog altijd,en ik ken die Arabische zender,waarom enkel in een beperkte regio beschikbaar.Gaan we weer de toer op als met de ex indi zenders.Hier in mijn zij straten wonen ook arabieren en mensen met tulbanden.Weet ik wat voor taal die speken of verstaan.Hebben die dan geen recht op die zender.Of heeft telenet in Brussel dan nog meer van zulke zenders?

Dat die enkel in brussel uitgezonden word is fout,zit over heel vlaanderen op de kabel,
Alleen staat die niet in de standaart lijst van de telenet boxen die 2 nieuwe arabische zenders..

Waarom doen ze dat? Het is toch niet erg logisch om het over heel Vlaanderen door te sturen zonder dat het bekeken kan worden...
Antwoord
#15
(29-01-2013, 18:50)warregubbi schreef:
(29-01-2013, 18:47)master-magic schreef:
(29-01-2013, 15:39)Dimira schreef: geen bezwaar dat telenet hier een beetje de toer opgaat van belgacom.maar mijn vraag is nog altijd,en ik ken die Arabische zender,waarom enkel in een beperkte regio beschikbaar.Gaan we weer de toer op als met de ex indi zenders.Hier in mijn zij straten wonen ook arabieren en mensen met tulbanden.Weet ik wat voor taal die speken of verstaan.Hebben die dan geen recht op die zender.Of heeft telenet in Brussel dan nog meer van zulke zenders?

Dat die enkel in brussel uitgezonden word is fout,zit over heel vlaanderen op de kabel,
Alleen staat die niet in de standaart lijst van de telenet boxen die 2 nieuwe arabische zenders..
Een optie kan zijn dat ze nog besprekingen aan het voeren zijn voor de zender in de rest van hun netwerk aan te bieden.

Waarom doen ze dat? Het is toch niet erg logisch om het over heel Vlaanderen door te sturen zonder dat het bekeken kan worden...
Antwoord
#16
(29-01-2013, 18:59)master-magic schreef:
(29-01-2013, 18:50)warregubbi schreef:
(29-01-2013, 18:47)master-magic schreef:
(29-01-2013, 15:39)Dimira schreef: geen bezwaar dat telenet hier een beetje de toer opgaat van belgacom.maar mijn vraag is nog altijd,en ik ken die Arabische zender,waarom enkel in een beperkte regio beschikbaar.Gaan we weer de toer op als met de ex indi zenders.Hier in mijn zij straten wonen ook arabieren en mensen met tulbanden.Weet ik wat voor taal die speken of verstaan.Hebben die dan geen recht op die zender.Of heeft telenet in Brussel dan nog meer van zulke zenders?

Dat die enkel in brussel uitgezonden word is fout,zit over heel vlaanderen op de kabel,
Alleen staat die niet in de standaart lijst van de telenet boxen die 2 nieuwe arabische zenders..
Een optie kan zijn dat ze nog besprekingen aan het voeren zijn voor de zender in de rest van hun netwerk aan te bieden.

Waarom doen ze dat? Het is toch niet erg logisch om het over heel Vlaanderen door te sturen zonder dat het bekeken kan worden...
Ik zeg van mij moet het niet maar als jij zegt als ze er toch zijn vind ik het vrij onlogisch,en zeker in grootsteden zoals hier vol turken,marokanen,polen,arabieren,en mannen met tulbanden en weet ik wat hier nog loopt.Die zullen ook liever zulke zenders zien dan engels frans of nederlandse zenders.En één van die zenders was goed dat weet ik nog van de tijd toen ik bij belgacom was.
Antwoord
#17
Ik ben blij dat we eindelijk onze basiszenders in HD hebben.
Mooie evolutie.

PS : ik begin toch echt medelijden te krijgen met de TV Vlaanderen kijkers. Die lopen nu al 3 HD zenders achter (Vier HD, Vijf HD en 2Be HD).
Antwoord
#18
(29-01-2013, 22:50)boulder schreef: Ik ben blij dat we eindelijk onze basiszenders in HD hebben.
Mooie evolutie.

Ja ik had nog graag vitaya er bij gehad.Maar dat zal wel iets zijn dat waarschijnlijk nooit zal komen.Dat is nog een goede vlaamse zender en die geven soms nog goede films en series.Dus die mag van mij ook in HD.
Antwoord
#19
(29-01-2013, 22:50)boulder schreef: Ik ben blij dat we eindelijk onze basiszenders in HD hebben.
Mooie evolutie.

PS : ik begin toch echt medelijden te krijgen met de TV Vlaanderen kijkers. Die lopen nu al 3 HD zenders achter (Vier HD, Vijf HD en 2Be HD).

Tja, dat heb je als je plaats moet delen met Nederland hé...
Antwoord
#20
(29-01-2013, 23:26)warregubbi schreef:
(29-01-2013, 22:50)boulder schreef: Ik ben blij dat we eindelijk onze basiszenders in HD hebben.
Mooie evolutie.

PS : ik begin toch echt medelijden te krijgen met de TV Vlaanderen kijkers. Die lopen nu al 3 HD zenders achter (Vier HD, Vijf HD en 2Be HD).

Tja, dat heb je als je plaats moet delen met Nederland hé...

Als ze willen kunnen ze de plaats nu gebruiken die ze dubbel bezetten voor de hd versies,maar het grootste probleem zal geld zijn,want voor de hd versies moet meer betaald worden,en zie de 19.2 plek nog verdwijnen,ze zijn die stilaan aan het leegmaken voor belgie en nederland zodat die wegkunnen met de tijd voir de grootbetalers (duitse,franse,spaanse zenders).
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)