2BE vanaf vandaag in HD-kwaliteit
#21
(30-01-2013, 00:54)master-magic schreef:
(29-01-2013, 23:26)warregubbi schreef:
(29-01-2013, 22:50)boulder schreef: Ik ben blij dat we eindelijk onze basiszenders in HD hebben.
Mooie evolutie.

PS : ik begin toch echt medelijden te krijgen met de TV Vlaanderen kijkers. Die lopen nu al 3 HD zenders achter (Vier HD, Vijf HD en 2Be HD).

Tja, dat heb je als je plaats moet delen met Nederland hé...

Als ze willen kunnen ze de plaats nu gebruiken die ze dubbel bezetten voor de hd versies,maar het grootste probleem zal geld zijn,want voor de hd versies moet meer betaald worden,en zie de 19.2 plek nog verdwijnen,ze zijn die stilaan aan het leegmaken voor belgie en nederland zodat die wegkunnen met de tijd voir de grootbetalers (duitse,franse,spaanse zenders).

Nederland 1,2,3 mag van mij ook nog in HD komen.
Antwoord
#22
Ik weet wat ik nu ga posten is al meerde keren gezegd geweest maar ze zouden eerst die Sporting kanalen in HD vrijgeven.
Nu is er maar 1 Sporting kanaal in HD namelijk Sporting 1 HD.
Grtz
xXx
Antwoord
#23
Bij mij zijn dat er twee?Blush

En eerlijk gezegd moet er nu de eerste maanden geen HD versie bij komen.Dan heb ik liever die hollanders in HD of een andere zender er bij.
Antwoord
#24
(30-01-2013, 07:04)guyke schreef:
(30-01-2013, 00:54)master-magic schreef:
(29-01-2013, 23:26)warregubbi schreef:
(29-01-2013, 22:50)boulder schreef: Ik ben blij dat we eindelijk onze basiszenders in HD hebben.
Mooie evolutie.

PS : ik begin toch echt medelijden te krijgen met de TV Vlaanderen kijkers. Die lopen nu al 3 HD zenders achter (Vier HD, Vijf HD en 2Be HD).

Tja, dat heb je als je plaats moet delen met Nederland hé...

Als ze willen kunnen ze de plaats nu gebruiken die ze dubbel bezetten voor de hd versies,maar het grootste probleem zal geld zijn,want voor de hd versies moet meer betaald worden,en zie de 19.2 plek nog verdwijnen,ze zijn die stilaan aan het leegmaken voor belgie en nederland zodat die wegkunnen met de tijd voir de grootbetalers (duitse,franse,spaanse zenders).

Nederland 1,2,3 mag van mij ook nog in HD komen.
Khad het hierin op de satelliet,niet de kabel Wink
Antwoord
#25
(30-01-2013, 11:11)LuigiKe schreef: Ik weet wat ik nu ga posten is al meerde keren gezegd geweest maar ze zouden eerst die Sporting kanalen in HD vrijgeven.
Nu is er maar 1 Sporting kanaal in HD namelijk Sporting 1 HD.
Grtz
xXx

Ze hebben plaatsgebrek,dus zie niet zo snel die 8 kanalen in hd komen.
Antwoord
#26
Op de satelliet, met het goedkoopste TV Vlaanderen abbonement, heb ik in dat boeket de volgende zenders in HD: één, Canvas, VTM, NED. 1, 2 en 3. Geen 2BE, VIER,.... Dodgy Natuurlijk heb ik wel nog de Duitsers, Zwitsers en een paar Britten in HD. Big Grin
Antwoord
#27
(30-01-2013, 12:28)xopotl schreef: Op de satelliet, met het goedkoopste TV Vlaanderen abbonement, heb ik in dat boeket de volgende zenders in HD: één, Canvas, VTM, NED. 1, 2 en 3. Geen 2BE, VIER,.... Dodgy Natuurlijk heb ik wel nog de Duitsers, Zwitsers en een paar Britten in HD. Big Grin

Maar voor die duitse en britse hd zenders heb je geen tv vlaanderen nodig,de rest wel Wink
Antwoord
#28
(30-01-2013, 12:01)master-magic schreef:
(30-01-2013, 07:04)guyke schreef:
(30-01-2013, 00:54)master-magic schreef:
(29-01-2013, 23:26)warregubbi schreef:
(29-01-2013, 22:50)boulder schreef: Ik ben blij dat we eindelijk onze basiszenders in HD hebben.
Mooie evolutie.

PS : ik begin toch echt medelijden te krijgen met de TV Vlaanderen kijkers. Die lopen nu al 3 HD zenders achter (Vier HD, Vijf HD en 2Be HD).

Tja, dat heb je als je plaats moet delen met Nederland hé...

Als ze willen kunnen ze de plaats nu gebruiken die ze dubbel bezetten voor de hd versies,maar het grootste probleem zal geld zijn,want voor de hd versies moet meer betaald worden,en zie de 19.2 plek nog verdwijnen,ze zijn die stilaan aan het leegmaken voor belgie en nederland zodat die wegkunnen met de tijd voir de grootbetalers (duitse,franse,spaanse zenders).

Nederland 1,2,3 mag van mij ook nog in HD komen.
Khad het hierin op de satelliet,niet de kabel Wink

Ze zijn nu eenmaal allen zo slim niet.Big Grin
Antwoord
#29
Natuurlijk heeft men geen abbo van TVV nodig om de Duitse en Britse HD zenders te zien. 't Klainste kind weet dat die FTA zijn... Maar... wanneer men niet zo'n voetbal of wat dan ook fan is, is TVV de goedkoopste aanbieder. Voor 9,90 € / maand....
Antwoord
#30
Binnenkort eindelijk de Champions Leaque in HD!!! Blush
Grtz
xXx
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)