2BE vanaf vandaag in HD-kwaliteit
#31
Ik zie de Chapions League al járen in HD kwaliteit ! Big Grin Via SRF....Wink
Antwoord
#32
(31-01-2013, 10:13)xopotl schreef: Natuurlijk heeft men geen abbo van TVV nodig om de Duitse en Britse HD zenders te zien. 't Klainste kind weet dat die FTA zijn... Maar... wanneer men niet zo'n voetbal of wat dan ook fan is, is TVV de goedkoopste aanbieder. Voor 9,90 € / maand....

maar iemand die geen kennis heeft van satelliet en zo een Tv Vlaanderen setje koopt,soms enkel voor die duitse zenders waar men zoveel reclame mee maakt die weet het niet dat ze soms met een ontvanger van 60€ deze al kunnen ontvangen,en die Tv Vlaanderen brolontvanger nodig hebben.
maar laten we het on topic houden over de zender bij telenet Wink
Antwoord
#33
OK, daarin heb je natuurlijk gelijk.... een beetje misleidend is dit wel van TV Vlaanderen. Ook mijn zus nam een abbo op TVV om Duitse zenders te kunnen zien. Wat dus feitlijk niet nodig was. Ze heeft dan wel de kabel TV buiten gesmeten...
Antwoord
#34
Het rare is dat ze die sd versie ook nog uitzendenSad
Terwijl ze van Shorts tv en TNT wel alleen de sd versie doorsturen als je geen HD digibox/recorder hebt.
Kunnen ze dit ook niet doen voor die andere zenders en zo meer plaats creeren.
Antwoord
#35
Dat antwoord is hier al 1000 den keren gesteld en beantwoord dat dat niet gaat.Iedereen heeft en is ook niet verplicht een HD decoder te nemen bv. maar dat is nu niet het probleem.Ook zijn er zenders maar dat gelooft toch geen ziel die op sd iets totaal anders uitzend dan op HD.Ga naar belgacom om het tegendeel te bewijzen.
Antwoord
#36
(01-02-2013, 20:51)Dimira schreef: Dat antwoord is hier al 1000 den keren gesteld en beantwoord dat dat niet gaat.Iedereen heeft en is ook niet verplicht een HD decoder te nemen bv. maar dat is nu niet het probleem.Ook zijn er zenders maar dat gelooft toch geen ziel die op sd iets totaal anders uitzend dan op HD.Ga naar belgacom om het tegendeel te bewijzen.

Het kan WEL Dimira want met Trace Sport,TNT en Shorts TV doen ze dat.
Ik had tot voor kort een sd digicorder en had al die zenders in sd vorm.
Nu heb ik een HD digicorder en heb al die zenders in HD ZONDER de sd versie!
Antwoord
#37
Zoveel te beter.Als die dan vrij zitten zal je die kunnen zien maar in een pakket moet je die ook betalen.
Antwoord
#38
(31-01-2013, 10:28)LuigiKe schreef: Binnenkort eindelijk de Champions Leaque in HD!!! Blush
Grtz
xXx


Momenteel de wedstrijd "Real Madrid-Man U" op 2BE HD maar ik vind de beeldkwaliteit toch niet echt HD te noemen.Undecided
Antwoord
#39
(13-02-2013, 22:12)guyke schreef:
(31-01-2013, 10:28)LuigiKe schreef: Binnenkort eindelijk de Champions Leaque in HD!!! Blush
Grtz
xXx


Momenteel de wedstrijd "Real Madrid-Man U" op 2BE HD maar ik vind de beeldkwaliteit toch niet echt HD te noemen.Undecided

met een bitrate van bijna 10000 is dat toch goed te noemen,
alleen is de vraag of 2BE de beelden in HD doorkrijgt of niet,
is wat korrelig vind ik,dus kan SD zijn dat ze upscalen.
Antwoord
#40
(13-02-2013, 22:12)guyke schreef:
(31-01-2013, 10:28)LuigiKe schreef: Binnenkort eindelijk de Champions Leaque in HD!!! Blush
Grtz
xXx


Momenteel de wedstrijd "Real Madrid-Man U" op 2BE HD maar ik vind de beeldkwaliteit toch niet echt HD te noemen.Undecided
HD light Big Grin
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)