Zendernummer MTV
#11
(18-01-2017, 21:02)natte schreef:
(18-01-2017, 19:09)Dimira schreef: Als men dan binnen de maand zenders gaat verwisselen van plaats vind ik het beter dat men de optie van eigen zenders plaatsen gewoon verwijderd en enkel die standaard functie laten staan. Het is toch logisch dat je je favoriete zenders vooraan zet. Het is me nu ook al op ge vallen dat mijn moeder dit nog nooit heeft voor gehad dat die zenders waren versprongen. Ze heeft nu wel Play en die zenders staan wel op andere nrs.

Geduld vriend dimira

Ze zeggen ook kalmte kan u redden.
Antwoord
#12
(18-01-2017, 21:04)Dimira schreef:
(18-01-2017, 19:33)chukky2 schreef: Normaal blijft je lijst gewoon staan , alleen verspringt de zender waar de nieuwe terecht komt.
Zo is dat hier toch

Maar dat kan toch niet? Neem nu dat ze een zender op 19 plaatsen. En jij hebt je zenders geplaats hoe jij ze zelf wilt. Bij mij stonden ze in ieder geval terug  origineel in de standaard fase. Dus je moet steeds als Telenet of een operator zenders verplaatst je zenders terug op zijn plaats zetten. Daarom dat ik niet versta waarom die mogelijkheid bestaat dat ze het 2 maal in een maand doen.

Niet alle decoders hadden er last van,is enkel op enkele ontvangers gebeurt.
Antwoord
#13
Ik laat gewoon alles standaard staan en heb er gene last van. Is mij al gelijk waar bv VTM op 1 of op 2 of op 35 staat. Hij staat op de kabel, dat is het voornaamste Shy .
Antwoord
#14
(17-01-2017, 22:20)master-magic schreef:
(17-01-2017, 21:58)Kris schreef: Vanaf 1 Februari verandert het Zendernummer van MTV.

Je kan MTV bekijken dan op kanaal 19. 

@Master, zijn ze weer aan het schuiven met de zenders op de muxen ?

Denk gewoon plaatsje wisselen met comedy central Wink
Kanaal 19 is nog vrij. Comedy Central staat op 18!
Antwoord
#15
(18-01-2017, 22:53)Dreekes schreef:
(17-01-2017, 22:20)master-magic schreef:
(17-01-2017, 21:58)Kris schreef: Vanaf 1 Februari verandert het Zendernummer van MTV.

Je kan MTV bekijken dan op kanaal 19. 

@Master, zijn ze weer aan het schuiven met de zenders op de muxen ?

Denk gewoon plaatsje wisselen met comedy central Wink
Kanaal 19 is nog vrij. Comedy Central staat op 18!

Dan is het samenzetten van deze zenders,heb niet gecontrolleerd,maar wist dat iets met die zender had te maken van dezelfde groep,
Is misschien omdat vice komt.
Antwoord
#16
(18-01-2017, 22:33)master-magic schreef:
(18-01-2017, 21:04)Dimira schreef:
(18-01-2017, 19:33)chukky2 schreef: Normaal blijft je lijst gewoon staan , alleen verspringt de zender waar de nieuwe terecht komt.
Zo is dat hier toch

Maar dat kan toch niet? Neem nu dat ze een zender op 19 plaatsen. En jij hebt je zenders geplaats hoe jij ze zelf wilt. Bij mij stonden ze in ieder geval terug  origineel in de standaard fase. Dus je moet steeds als Telenet of een operator zenders verplaatst je zenders terug op zijn plaats zetten. Daarom dat ik niet versta waarom die mogelijkheid bestaat dat ze het 2 maal in een maand doen.

Niet alle decoders hadden er last van,is enkel op enkele ontvangers gebeurt.

Volgens mij heeft chukky wel gelijk als die zenders op de standaard versie blijven staan, want dan heb je niet het probleem dat die plaats benomen is door een andere zender. Maar als je zelf je zenders op een plaats zet is dit vrijwel uitgesloten of die plaats zou juist moeten vrij zijn. maar zoals vorige keer als dit over een heleboel zenders ging kan dat onmogelijk dat die zenders nog mooi op zijn plaats stonden.
Antwoord
#17
(19-01-2017, 08:04)natte schreef:
(18-01-2017, 22:53)Dreekes schreef:
(17-01-2017, 22:20)master-magic schreef:
(17-01-2017, 21:58)Kris schreef: Vanaf 1 Februari verandert het Zendernummer van MTV.

Je kan MTV bekijken dan op kanaal 19. 

@Master, zijn ze weer aan het schuiven met de zenders op de muxen ?

Denk gewoon plaatsje wisselen met comedy central Wink
Kanaal 19 is nog vrij. Comedy Central staat op 18!
zal weer stoelendans worden ze geven beter 20 zenders bij film enzo

Bestaat niet voor benelux meer filmzenders,
Jij denkt dat uitzendrechten voor een zender dat uitzend in een ander land zo simpel is,
Als die niet betalen voor belgie kan die niet in belgie op de kabel.
Je hebt met die engelse bv veel geluk dat we in hun uitzend beam vallen nog of het was ook niks.
Sommige landen kunnen zelf niks meer ontvangen van de engelse behalve de bbc enzo.
Antwoord
#18
(19-01-2017, 10:31)Dimira schreef:
(18-01-2017, 22:33)master-magic schreef:
(18-01-2017, 21:04)Dimira schreef:
(18-01-2017, 19:33)chukky2 schreef: Normaal blijft je lijst gewoon staan , alleen verspringt de zender waar de nieuwe terecht komt.
Zo is dat hier toch

Maar dat kan toch niet? Neem nu dat ze een zender op 19 plaatsen. En jij hebt je zenders geplaats hoe jij ze zelf wilt. Bij mij stonden ze in ieder geval terug  origineel in de standaard fase. Dus je moet steeds als Telenet of een operator zenders verplaatst je zenders terug op zijn plaats zetten. Daarom dat ik niet versta waarom die mogelijkheid bestaat dat ze het 2 maal in een maand doen.

Niet alle decoders hadden er last van,is enkel op enkele ontvangers gebeurt.

Volgens mij heeft chukky wel gelijk als die zenders op de standaard versie blijven staan, want dan heb je niet het probleem dat die plaats benomen is door een andere zender. Maar als je zelf je zenders op een plaats zet is dit vrijwel uitgesloten of die plaats zou juist moeten vrij zijn. maar zoals vorige keer als dit over een heleboel zenders ging kan dat onmogelijk dat die zenders nog mooi op zijn plaats stonden.

Normaal gezien is het zo als je u zenders hebt gezet op een bepaalde volgorde dat deze moeten onthouden worden als er een aanpassing is van volgorde door telenet,
Anders is het als er een nieuwe zender bijkomt (vice bv binnenkort) dan word deze zender gezet op de plek dat vrij is na de laatste verzette zender of ergens waar er nog plaats is boven de 100.
Maar zo spel maken voor 1 zender dat verschuift.
Antwoord
#19
Goed nieuws voor de mtv belgie fans:

Kijk jij MTV via Telenet? Dan hebben we nieuws voor je! MTV verhuist vanaf woensdag 1 februari naar kanaal 19. Maak je geen zorgen: 'Catfish', 'Ridiculousness', 'Teen Mom', 'Geordie Shore', 'Ex on the Beach',...

Al je favorieten verhuizen mee en zijn bij Telenet op kanaal 19 in spetterende HD-kwaliteit te bekijken.
Antwoord
#20
Ook in HD dus , dus meer plaats op de kabel dan we steeds denken ;-) vice land zou ook in HD komen
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)