Zendernummer MTV
#21
(28-01-2017, 23:46)chukky2 schreef: Ook in HD dus , dus meer plaats op de kabel dan we steeds denken ;-) vice land zou ook in HD komen

Als ze zenders er af smijten is er zeker plaats genoeg Wink
Antwoord
#22
(28-01-2017, 17:39)master-magic schreef: Goed nieuws voor de mtv belgie fans:

Kijk jij MTV via Telenet? Dan hebben we nieuws voor je! MTV verhuist vanaf woensdag 1 februari naar kanaal 19. Maak je geen zorgen: 'Catfish', 'Ridiculousness', 'Teen Mom', 'Geordie Shore', 'Ex on the Beach',...

Al je favorieten verhuizen mee en zijn bij Telenet op kanaal 19 in spetterende HD-kwaliteit te bekijken.


Spetterende HD kwaliteit?

Eerst zien en dat ze alle HD zenders maar in Spetterende HD kwaliteit geven maar dat is nog zéér ver te zoeken me dunkt.
Antwoord
#23
(31-01-2017, 11:18)guyke schreef:
(28-01-2017, 17:39)master-magic schreef: Goed nieuws voor de mtv belgie fans:

Kijk jij MTV via Telenet? Dan hebben we nieuws voor je! MTV verhuist vanaf woensdag 1 februari naar kanaal 19. Maak je geen zorgen: 'Catfish', 'Ridiculousness', 'Teen Mom', 'Geordie Shore', 'Ex on the Beach',...

Al je favorieten verhuizen mee en zijn bij Telenet op kanaal 19 in spetterende HD-kwaliteit te bekijken.


Spetterende HD kwaliteit?

Eerst zien en dat ze alle HD zenders maar in Spetterende HD kwaliteit geven maar dat is nog zéér ver te zoeken me dunkt.

Nu nog mtv in sd,ben benieuwd voor morgen als die in HD zou starten.
Antwoord
#24
Ik zet die morgen terug vanwaar die komt. Telenet bepaald toch niet waar je je eigen gekozen zenders plaats? Ik zet ze zelf in blokken met film- muziek- tekenfilms etc. als Telenet 6 maal per jaar er een zootje maken, moeten zij weten. Daarbij binnen enige tijd gaat play- more hier toch buiten en neem ik enkel het basis boeket nog en internet. De zenders die ik voornamelijk mis ga ik op een lijst zetten die ik vlug kan oproepen bij gratisstreamen. En vanaf ik IP TV met een decoder heb ga ik naar een goedkopere provider omdat ik dan een programmagids heb.
Antwoord
#25
(31-01-2017, 12:35)natte schreef:
(31-01-2017, 11:18)guyke schreef:
(28-01-2017, 17:39)master-magic schreef: Goed nieuws voor de mtv belgie fans:

Kijk jij MTV via Telenet? Dan hebben we nieuws voor je! MTV verhuist vanaf woensdag 1 februari naar kanaal 19. Maak je geen zorgen: 'Catfish', 'Ridiculousness', 'Teen Mom', 'Geordie Shore', 'Ex on the Beach',...

Al je favorieten verhuizen mee en zijn bij Telenet op kanaal 19 in spetterende HD-kwaliteit te bekijken.


Spetterende HD kwaliteit?

Eerst zien en dat ze alle HD zenders maar in Spetterende HD kwaliteit geven maar dat is nog zéér ver te zoeken me dunkt.
inderdaad guy nieuwe werf dikke boelen

Dit was van in begin geweten,zolang het niet helemaal klaar is kunnen ze niet alles aanpassen overal,het is een aaaneenschakeling van kabels aan elkaar,alles moet aangepast zijn overal voor men het kan activeren de hogere bandbreedte.
Ze testen wel al in de hogere bandbreedte maar men ziet dit nog niet overal en nog niet veel hebben al een tuner dat die hogere band aankan.
Antwoord
#26
Er is al een nieuwe zender voor mtv op de kabel zelf,
Mtv vl maar nog in belabberd sd,is te hopen dat ze zich aan hun woord houden en hem in HD gaan aanbieden,of zal telenet hem zelf upscalen naar HD zoals andere zenders dat nog minderwaardige sd is.
Antwoord
#27
En ze zijn weer aan het schuiven met zenders zie ik
Antwoord
#28
(01-02-2017, 07:41)master-magic schreef: En ze zijn weer aan het schuiven met zenders zie ik

Vanaf nu ook CAZ en Comedy Central in HD

En ook ARD en ZDF hebben nu ook een betere beeldkwaliteit.

Master, kan je dit bevestigen ?
Antwoord
#29
(01-02-2017, 13:39)Kris schreef:
(01-02-2017, 07:41)master-magic schreef: En ze zijn weer aan het schuiven met zenders zie ik

Vanaf nu ook CAZ en Comedy Central in HD

En ook ARD en ZDF hebben nu ook een betere beeldkwaliteit.

Master, kan je dit bevestigen ?

Comedy central was al hele tijd in hd dacht ik,
CAZ is idd hd,mtv vl is ook in hd,ard is ook hd,en zdf ook.
Antwoord
#30
Denk dat telenet ze zelf omzet naar HD,op telenet een bitrate van rond de 4600 voor zdf hd op satelliet is dit 14779 max en het beeld liegt er niet om.
Is proppen bij telenet weer,triestig wel dit.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)