Proximus voegt 60.000 radiostations aan tv-aanbod toe
#13
(19-01-2017, 17:41)master-magic schreef:
(19-01-2017, 16:48)Dimira schreef: Het is wel te hopen dat men  één keer gaat zorgen dat men bij Proximus een standvastig product kan aanbieden. Want anders is men er ook niets mee met een box of decoder die tientallen keer per dag uitvalt en nog andere kwalen heeft. Ik weet er genoeg van, want ik ben er zelf 5 maal geweest.

Jij hebt toch altijd tegenslag he,elke keer problemen met je decoders,ist niet bij proximus dan ist bij telenet Tongue
Ik ken zelf mensen die geen problemen mee hebben,is te zien welke je hebt soms.
Of een update die bij jou elke keer fout loopt.

Ik heb die problemen er nooit gehad. Ik zat dan ook te dicht bij de rop denk ik. Het zou ook maar stom zijn om 5 maal terug te keren als je problemen hebt, anders kan je beter richting Geel gaan of Stuivenberg. En waar zeg ik nu weer dat ik bij Telenet problemen heb. Als het  over die zenders gaat dan is dit geen probleem voor mij maar wel zeer vervelend voor velen zoals hier de vorige maal als eens is gezegd. En ik heb nog niet geweten dat Telenet veel updates doet. dit jaar duurde het meer dan 17 maanden voor aleer de grote update er aankwam; En vroeger was deze jaarlijks. Hier ben ik ook al minstens 4 maal geweest.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Proximus voegt 60.000 radiostations aan tv-aanbod toe - door Dimira - 19-01-2017, 21:39



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)