Mobiele telefonie moet groeimotor van Telenet worden
#11
Daarom vind ik dat je niet te veel belt en download.Je het best kan werken met zo een king abonnement.maar waarom ik dan nog met een shake zit zal ik nooit snappen.Deze maand moest ik weeral 200€ betalen.
Antwoord
#12
(12-02-2013, 15:00)Dimira schreef: Daarom vind ik dat je niet te veel belt en download.Je het best kan werken met zo een king abonnement.maar waarom ik dan nog met een shake zit zal ik nooit snappen.Deze maand moest ik weeral 200€ betalen.

Ik kan niet begrijpen dat je zoveel betaald voor telenet Huh Sad
Antwoord
#13
Kheb eens vergeleken,en proximus zou per minuut 10cent goedkoper zijn voor mij en maandelijks 5€ zonder abbo :p
Antwoord
#14
(12-02-2013, 20:06)LuigiKe schreef:
(12-02-2013, 15:00)Dimira schreef: Daarom vind ik dat je niet te veel belt en download.Je het best kan werken met zo een king abonnement.maar waarom ik dan nog met een shake zit zal ik nooit snappen.Deze maand moest ik weeral 200€ betalen.

Ik kan niet begrijpen dat je zoveel betaald voor telenet Huh Sad

Ik heb nu wel deze maand drie films gehuurd in HD, maar dat zal het hem nu ook weer niet maken+ dat ik ook nog eens bijna alle paketten heb en je zit vlug aan dat bedrag bij telenet.Ik weet niet of jij alles bij telenet hebt.Zal blij zijn met een smart dan kan prime ook weg weer een paket buiten.Hoop enkel niet dat ik belgacom er volgend jaar moet bijnemen,maar zo een vaart zal het nu ook weer niet lopen.
Antwoord
#15
(12-02-2013, 20:06)LuigiKe schreef:
(12-02-2013, 15:00)Dimira schreef: Daarom vind ik dat je niet te veel belt en download.Je het best kan werken met zo een king abonnement.maar waarom ik dan nog met een shake zit zal ik nooit snappen.Deze maand moest ik weeral 200€ betalen.

Ik kan niet begrijpen dat je zoveel betaald voor telenet Huh Sad
Daar kan ik 3 maanden van betalen Cool
Antwoord
#16
Ik heb ook alles bij telenet maar ik betaal nooit zoveel! Daar kan ik ook 3 maanden mee betalen.. Ik heb alleen sporting als extra dienst.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)