BBC HD
#1
BBC HD stopt 26 maart en dan krijgen we BBC2 HD
Antwoord
#2
is te zien wat Telenet daar mee doet of ze dat gaan doorgeven of niet en belgacom.
de overeenkomsten zijn voor BBC HD,en door de aanpassing zullen de overeenkomsten ook aangepast moeten worden,kan zo zijn dat die zender gewoon verdwijnt ook.
en als ze BBC 2 HD gaan doorgeven dan zullen ze BBC 1 HD ook wel toevoegen.
Antwoord
#3
Ik heb sat TV... dus voor mij 0 probleem ! Ik kijk wel naar BBC 2 HD ! :-)
Antwoord
#4
Ben enerzijds blij, anderzijds spijtig want nu zag je af en toe BBC4 programma's in HD.
Antwoord
#5
Waarom zou telenet BBC2 HD niet plaatsen?Het bericht is immers dat in de gehele Benelux 3 landen nog altijd.De zender BBC verdwijnt en daarvoor komt BBC2 HD in de plaats dus ik zie niet in waarom belgacom bv. Die zou bij plaatsen en telenet en een operator in luxenburg ook?En telenet dan weer niet.
Antwoord
#6
Die zender zal ook door telenet worden doorgegeven het bericht was gericht aan de gehele Benelux , dat zijn nog altijd drie landen.Dus BBC HD er uit en BBC2 HD er in of BBC1 HD erbij komt weet ik niet maar die kans is nu wel reël.
Antwoord
#7
(20-02-2013, 15:30)Dimira schreef: Die zender zal ook door telenet worden doorgegeven het bericht was gericht aan de gehele Benelux , dat zijn nog altijd drie landen.Dus BBC HD er uit en BBC2 HD er in of BBC1 HD erbij komt weet ik niet maar die kans is nu wel reël.
Dan ben ik benieuwd of die in HD XL pakket blijven of naar een ander pakket verhuizen.
Het zou vreemd zijn dat die dan in een extra pakket blijven.
Per slot van rekening heb je voor TF1 HD ook geen extra pakket nodig, noch voor La Une HD, noch voor Canvas HD.
Hopelijk brengen ze dan ook eens hun ondertitels en de geluidssporen in orde.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)