eerste Vlaamse erotische zender
#11
(14-02-2013, 17:41)guyke schreef: Betty (van 'Big Brother') gaat vanaf donderdag aan de slag als omroepster van Club 41. Dat is de eerste Vlaamse erotische zender ooit. Club 41 zendt elke nacht 22.30 tot 06.00 uur erotische films uit.

Club 41 zal in eerste instantie enkel Amerikaanse erotiek uitzenden. Maar over afzienbare tijd wil het ook eigen, Vlaamse, producties brengen. Betty Owczarek is de eerste aanwinst van het jonge kanaal. Betty werd bekend als stoeipoes in 'Big Brother'. Later poseerde ze voor Playboy.

Voor de aankondigingen op Club 41 put ze, naar eigen zeggen, uit haar eigen ervaringen. Of de blonde West-Vlaamse de moeite zal worden om naar te kijken, kan je vanaf donderdagavond zelf beoordelen.

Ja,ik zou zeggen laat het ons weten want ik blijf niet zou laat op.Ik hou me meer bezig met de jongere vlees.Big Grin
Antwoord
#12
Dat zal trekken worden hahaha Tongue Big Grin Wink
Antwoord
#13
Heb hem daarjuist eens op gehad.Moest ik daarvoor uit mijn bed komenHuh;Dan kan ik het met één kruk nog beter denk ik.Confused
Antwoord
#14
(14-02-2013, 00:42)master-magic schreef: en wie zit er nu snachts naar zo dingen te kijken,

Je kan toch ook overdag kijken Big Grin
Jan
Antwoord
#15
Valentijn is over... of ga je nog langer trekken? TongueBig Grin
Antwoord
#16
(15-02-2013, 10:43)sportgraag schreef: Valentijn is over... of ga je nog langer trekken? TongueBig Grin

Langer trekken e, overuren haha WinkCool
Antwoord
#17
grappig ...... Big Grin
Antwoord
#18
(15-02-2013, 07:46)jr212 schreef:
(14-02-2013, 00:42)master-magic schreef: en wie zit er nu snachts naar zo dingen te kijken,

Je kan toch ook overdag kijken Big Grin

Ja daar heb je gelijk in,maar was gisteren om 7 uur in m'n bed gekropen en om 11 uur was ik weer wakker.voor de rest bijna niet meer geslapen uiteindelijk om 2 uur dat bed uit dus dacht ik niet beter dan die tv op dan heb ik nog maar even een verzetjeWinkJa dat was dus ook helemaal te hoog gegrepen.Is gewoon soft ik heb dat nog geen min. Op gehad want dan heb ik op de pc wel betere zaken.Zie je daar een stel borsten of ze echt zijn weet ik niet,ze kunnen evengoed bij de slager liggen en van die vent zie je niets anders dan zijn lichaam en een lange broek.
Antwoord
#19
(15-02-2013, 10:43)sportgraag schreef: Valentijn is over... of ga je nog langer trekken? TongueBig Grin

Kan je beter naar antwerpen gaan denk ik.En daar een filmke gaan zien.
Antwoord
#20
(15-02-2013, 07:46)jr212 schreef:
(14-02-2013, 00:42)master-magic schreef: en wie zit er nu snachts naar zo dingen te kijken,

Je kan toch ook overdag kijken Big Grin

in blokjesbeeld zit ik niet te wachten en zeker niet om mijn HDD mee vol te zetten,
zal niet lang duren eer ze weer iets anders verzinnen voor volk te trekken.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)