Orange Belgium ziet kabelabonnees stijgen met 90 procent
#4
(09-02-2017, 23:38)boulder schreef: Het is ook niet moeilijk om zo'n spectaculaire groei te hebben als het over zo'n lage absolute cijfers gaat.
Laat ze maar eens aan 100.000 zitten, dan beginnen ze mee te tellen, en dan zie je ook of klanten ook echt blijven, en niet eventjes snel overschakelen, om dan later terug te keren.

Hun grote probleem ook is dat velen geen zin hebben om nog eens een gsm abbo bij te nemen ook omdat ze anders geen tv en internet product via hen kunnen nemen.
En net daar wringt het schoentje,de facturen van de gsm kloppen langs geen kanten.
Voor een klant met een iphone bij orange betaal je elke keer als je via icloud of imessage een verbinding maakt,en als dit veel gebeurt kan dit al oplopen tussen de 10€ en 15€ bovenop je vaste kosten die ook altijd anders zijn voor je tv en internet,
Hoe ze daar aan komen weet ik niet maar heb elke maand andere factuur gehad en elke keer hoger en hoger,in januari zat ik aan 75€
Dan kan ik even goed bij telenet blijven voor die prijs.
Proximus en telenet rekenen dat niet aan die connectie kost voor de iphone.
En orange wou er niks tegen doen zodat dit niet meer voorkomt,op facebook zeggen ze dan dat je moet verbinden met wifi telkens Huh
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Orange Belgium ziet kabelabonnees stijgen met 90 procent - door master-magic - 10-02-2017, 03:57



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)