CI kaart bij Telenet
#41
(20-03-2013, 14:50)master-magic schreef: Als je maar 1 tv hebt en je hebt al een digibox of corder dan is dit geen oplossing voor je,
Je gaat toch niet 2 keer betalen voor iets op 1 tv.
Nee,dat niet maar stel nu dat er na enkele jaren met zo een kaart meerdere applicaties mogelijk zijn.Dan zou dat toch handig worden.Of kan het ook niet gebruikt worden om zenders achter slot te zetten of extra zender pakketten.Of je nu 1 of 3 tvs hebt blijft dat dan het zelfde;Alleen weet ik niet of deze mogelijkheden met zo een kaart aanwezig zijn.Vroeger toen ik sat had kon je ook met van alle kaarten werken dus hzt zou wel interessant zijn.
Antwoord
#42
(21-03-2013, 07:21)boulder schreef:
(21-03-2013, 04:27)master-magic schreef: en ook een DVB-C of DVB-C2 tuner hebben of je mag het vergeten.
Ja, alhoewel je als je een CI of CI+ slot ziet, al zeker bent dat er een digitale tuner inzit, weet je dan nog niet zeker of het om DVB-C, DVB-T of DVB-S2 gaat.


even kijken in boekje van tv
Antwoord
#43
Ik wil deze system ook gebruiken, ik kijk nu terug analoog tv omdat ik minder apparaten wil rond de tv, voorlopig enkel en dreambox en blu ray speler, toekomst wil ik terug alles digitaal met enkel 1 TV en dreambox. ik beschik nu over een vervang tv zonder DVB-C. men TV in reparatie is een Samsung UE40B7000WWXXN met DVB-C nu blijkt op internet dat de CI+ niet word ondersteund op die Samsung TV dus ik kan het vergeten? opnemen kan ik via men Dreambox DM800HD, da hele interactieve gedoe en opvragen hoeft bij mij niet
Antwoord
#44
als je geen box huurt bij telenet kan je die CI+ niet krijgen,je moet al een toestel huren van hen.
Antwoord
#45
(21-03-2013, 18:04)master-magic schreef: als je geen box huurt bij telenet kan je die CI+ niet krijgen,je moet al een toestel huren van hen.

en als ik dan tijdelijk men SD digicorder terug laat activeren of moet echt een huur digicorder zijn?
Antwoord
#46
(21-03-2013, 18:18)Roland schreef:
(21-03-2013, 18:04)master-magic schreef: als je geen box huurt bij telenet kan je die CI+ niet krijgen,je moet al een toestel huren van hen.

en als ik dan tijdelijk men SD digicorder terug laat activeren of moet echt een huur digicorder zijn?

Als het een Telenet box is en geen indi box kan je hem activeren en dan die ci+ module aanvragen,maar waarom dan die box weer registreren en dan de module ook,
Vraag is nog steeds welke zenders je met de module zal kunnen kijken.
Antwoord
#47
(21-03-2013, 17:32)Roland schreef: Ik wil deze system ook gebruiken, ik kijk nu terug analoog tv omdat ik minder apparaten wil rond de tv, voorlopig enkel en dreambox en blu ray speler, toekomst wil ik terug alles digitaal met enkel 1 TV en dreambox. ik beschik nu over een vervang tv zonder DVB-C. men TV in reparatie is een Samsung UE40B7000WWXXN met DVB-C nu blijkt op internet dat de CI+ niet word ondersteund op die Samsung TV dus ik kan het vergeten? opnemen kan ik via men Dreambox DM800HD, da hele interactieve gedoe en opvragen hoeft bij mij niet

In de nabije toekomst koop ik een smart tv.Is volgens jou een samsung tv nu ook weer een verkeerde keuze,want ik weet niet weer wat het beste is.
Antwoord
#48
(22-03-2013, 13:44)Dimira schreef:
(21-03-2013, 17:32)Roland schreef: Ik wil deze system ook gebruiken, ik kijk nu terug analoog tv omdat ik minder apparaten wil rond de tv, voorlopig enkel en dreambox en blu ray speler, toekomst wil ik terug alles digitaal met enkel 1 TV en dreambox. ik beschik nu over een vervang tv zonder DVB-C. men TV in reparatie is een Samsung UE40B7000WWXXN met DVB-C nu blijkt op internet dat de CI+ niet word ondersteund op die Samsung TV dus ik kan het vergeten? opnemen kan ik via men Dreambox DM800HD, da hele interactieve gedoe en opvragen hoeft bij mij niet

In de nabije toekomst koop ik een smart tv.Is volgens jou een samsung tv nu ook weer een verkeerde keuze,want ik weet niet weer wat het beste is.

Nee, want op internet zegge ze dat bij samsung in de modelnummer WP invoor komt die de CI+ ondersteunen, andere letters zoals bij mij WW die kunnen de CI+ niet gebruiken, je moet dus kijken bij samsung dat er WP in modelnummer voor komt
Antwoord
#49
(22-03-2013, 11:42)master-magic schreef:
(21-03-2013, 18:18)Roland schreef:
(21-03-2013, 18:04)master-magic schreef: als je geen box huurt bij telenet kan je die CI+ niet krijgen,je moet al een toestel huren van hen.

en als ik dan tijdelijk men SD digicorder terug laat activeren of moet echt een huur digicorder zijn?

Als het een Telenet box is en geen info box kan je hem activeren en dan die ci+ module aanvragen,maar waarom dan die box weer registreren en dan de module ook,
Vraag is nog steeds welke zenders je met de module zal kunnen kijken.

Ik heb nog de eerste SD Digicorder liggen die ik paar jaar terug gekocht heb en week voor dat telenet volledig in limburg was. nu zou ik die dan activeren zodat ik die module + kaart kan aanvragen en erna die digicorder terug deactiveren zodat ik alleen de module met kaart kan gebruiken anders geraak ik blijkbaar niet aan die module als ik da zo niet doe. Ik beschik wel nog over een AlphaCrypt module, de classic model, misschien kan ik die dan gebruiken omdat men samsung de CI+ niet kan gebruiken. heb gewoon geen zin meer in om een kast vol apparaten te hebben terwijl er TV bestaan met DVB-C ingebouwd is
Antwoord
#50
(22-03-2013, 14:04)Roland schreef:
(22-03-2013, 11:42)master-magic schreef:
(21-03-2013, 18:18)Roland schreef:
(21-03-2013, 18:04)master-magic schreef: als je geen box huurt bij telenet kan je die CI+ niet krijgen,je moet al een toestel huren van hen.

en als ik dan tijdelijk men SD digicorder terug laat activeren of moet echt een huur digicorder zijn?

Als het een Telenet box is en geen info box kan je hem activeren en dan die ci+ module aanvragen,maar waarom dan die box weer registreren en dan de module ook,
Vraag is nog steeds welke zenders je met de module zal kunnen kijken.

Ik heb nog de eerste SD Digicorder liggen die ik paar jaar terug gekocht heb en week voor dat telenet volledig in limburg was. nu zou ik die dan activeren zodat ik die module + kaart kan aanvragen en erna die digicorder terug deactiveren zodat ik alleen de module met kaart kan gebruiken anders geraak ik blijkbaar niet aan die module als ik da zo niet doe. Ik beschik wel nog over een AlphaCrypt module, de classic model, misschien kan ik die dan gebruiken omdat men samsung de CI+ niet kan gebruiken. heb gewoon geen zin meer in om een kast vol apparaten te hebben terwijl er TV bestaan met DVB-C ingebouwd is

je zal een actieve box moeten hebben voor die module,als je die box daarne weer deactiveer zal je uw module ook weer mogen ingeven,
en de kaart gebruiken in een andere module dan de CI+ van telenet zal niet gaan vrees ik,
je zou anders die kaart ook kunnen gebruiken in een kabel DVB-C box dan de telenetbox.
ze zullen de kaart wel pairen aan die module zodat je ze niet via een andere module niet kan gebruiken.
en de update's voor de kaart en module zullen via de kabel gestuurd worden.
heb ook nog een module en kaart gehad van een poolse satelliet provider voor een jaar,en die update's kwamen ook binnen via 1 kanaal voor de module en kaart.
want kon de module en kaart updaten via dat ene kanaal.
(module update = Firmware enzo)
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)