Nieuwe Yelo voorstelling
#11
(22-02-2013, 00:32)boulder schreef:
(21-02-2013, 23:49)apollo schreef:
(21-02-2013, 13:44)apotheosis schreef: http://telenet.be/3637/nl/thuis/televisi...fo/yelo-tv
De nieuwe Yelotv site is er al, maar nog niet actief.
Blijkbaar moet je vanaf 2014 ook betalen om je eigen opnames op een 2e scherm te kunnen bekijken, en dan maar voor een zender of 20 en dan nog binnen de 2 maanden.
Zo gek gaan ze mij niet krijgen.
Jaja, voor alles moet je binnenkort betalen. Zet je opnames op DVD of op je digitale schijf, opgelost.
Ik gebruik nu yelo nu af en toe, straks niet meer.
Antwoord
#12
Stevie word ook zo een optie,betalen voor tv te mogen kijken op een 2de scherm zoals een laptop of tablet of smartphone.
word duur grapje,en ga je dan de verbruikte MB's gratis krijgen.
Antwoord
#13
Bij Belgacom's TV overal moet je bijna 5 euo per maand betalen, maar daar zijn alle vlaamse zenders inbegrepen.

Bij Telenet vanaf 2014 betalen en hier alleen 4 en 5, samen met 18 andere zenders.
Ze hebben in 2012 winst gemaakt en bijna 1 miljard aan de aandeelhouders uitgekeerd en wij, tn-klant, staan in de kou.
Betalen boor onze eigen opnames...

Waar ligt de logica?
Antwoord
#14
enkel de VMMA zenders zijn er niet bij,uitgezonderd van de Q-Music Tv-zender.
Antwoord
#15
IK stel mij de vraag toch van wat ze gaan doen als je 3G/4G wil gebruiken?
Yelo zuipt nu al 1GB per uur, je hoort het goed, 1GB per uur, vele mensen hebben slechts 2GB data per maand, onbegonnen werk, dan is het alleen alweer maar goed als je thuis bent en ik ga eerlijk zijn, ondanks ik de functie heb zoals vele anderen uiteraard om via de iPad enzo naar tv te kijken doe ik dit bitter weinig, om de simpele reden ik tv heb staan he Smile.
Alleen als bv de f1 heel vroeg begint dan durf ik in bed kijken mee de oorkes in, ik heb zo ne cover waarbij je de iPad mooi recht kan zetten op de kas naast me, zo hoef ik deze niet vast te houden.
Maar voor de rest, ik wil zo'n zaken vooral gebruiken als ik van huis weg ben, als je bv op de trein zit en 45min onderweg bent, dan is dat toch zeer handig mocht dat allemaal goed werken en je geen data voor kwijt bent enz...

Ik ben benieuwd.
Toch wil ik vtm en 2BE erbij, zoniet,ik betaal er niet voor ook al ist 5 euro per maand.
Antwoord
#16
Voor je opnames te bekijken op je smartphone of tabet DIEN je verbonden te zijn met je wireless modem van Telenet, want het gebeurd via DLNA.
Wil je het nieuwe yelo tv menu op je tv zelf DIEN je over de recente HD disgicorder beschikken (de AD2100 grijs of zwart model) en dient deze via HDMI verbonden te zijn met je tv.
Voor die die nog een ouder model HD coder hebben (AD2000) kunnen die dan laten omruilen voor een nieuw model voor 39 euro in plaats van de 50 momenteel.
Klanten die nog een SD box of SD corder hebben kunnen die gratis laten omwisselen.
Antwoord
#17
(22-02-2013, 01:08)apotheosis schreef: IK stel mij de vraag toch van wat ze gaan doen als je 3G/4G wil gebruiken?
Yelo zuipt nu al 1GB per uur, je hoort het goed, 1GB per uur, vele mensen hebben slechts 2GB data per maand, onbegonnen werk, dan is het alleen alweer maar goed als je thuis bent en ik ga eerlijk zijn, ondanks ik de functie heb zoals vele anderen uiteraard om via de iPad enzo naar tv te kijken doe ik dit bitter weinig, om de simpele reden ik tv heb staan he Smile.
Alleen als bv de f1 heel vroeg begint dan durf ik in bed kijken mee de oorkes in, ik heb zo ne cover waarbij je de iPad mooi recht kan zetten op de kas naast me, zo hoef ik deze niet vast te houden.
Maar voor de rest, ik wil zo'n zaken vooral gebruiken als ik van huis weg ben, als je bv op de trein zit en 45min onderweg bent, dan is dat toch zeer handig mocht dat allemaal goed werken en je geen data voor kwijt bent enz...

Ik ben benieuwd.
Toch wil ik vtm en 2BE erbij, zoniet,ik betaal er niet voor ook al ist 5 euro per maand.
Als ze bij Telenet zeggen dat ze vanaf 2014 willen starten met 4G, verwacht ik ook wel dat het volume van de abonnementen omhoog gaat gaan, maar waarschijnlijk zal je dan we weer een nieuw abonement nodig hebben met betrekking tot de 4G data, dus extra bijbetalen.
Zo zijn ze dan wel weer.Wink
Antwoord
#18
waarom heb je een 4G abbo nodig als je toch enkel intern kan gebruiken Wink
en via je internet netwerk heb je G5 snelheid al,
dat zegt mijn app toch die alle wifi netwerken uittest van snelheid.
Antwoord
#19
(22-02-2013, 18:21)master-magic schreef: waarom heb je een 4G abbo nodig als je toch enkel intern kan gebruiken Wink
en via je internet netwerk heb je G5 snelheid al,
dat zegt mijn app toch die alle wifi netwerken uittest van snelheid.
Dat is waar maar denk dat ze dan ook gaan starten met tv kijken via het gsm netwerk, en daar is 3G toch iets te licht voor (en heb ook men twijfels over 4G) Als je weet dat er nu met moeit 3G beschikbaar is op he telenet (mobistar) netwerk
Antwoord
#20
(22-02-2013, 21:06)Deejay schreef:
(22-02-2013, 18:21)master-magic schreef: waarom heb je een 4G abbo nodig als je toch enkel intern kan gebruiken Wink
en via je internet netwerk heb je G5 snelheid al,
dat zegt mijn app toch die alle wifi netwerken uittest van snelheid.
Dat is waar maar denk dat ze dan ook gaan starten met tv kijken via het gsm netwerk, en daar is 3G toch iets te licht voor (en heb ook men twijfels over 4G) Als je weet dat er nu met moeit 3G beschikbaar is op he telenet (mobistar) netwerk

Klopt niet volledig: als de 3G snelheid bv 6mbps of hoger is dan kan ik al in hoge kwaliteit kijken, minpunt: 1GB per uur met bv yelo, uiteraard werkt yelo alleen op wifi maar het verbruikt blijft hetzelfde.
In sd kwaliteit kan je makkelijk op 3G tv kijken, verbruikt ook veel minder.
Op edge ligt gewoon aan edge, die snelheid is gewoon veel te traag.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)