Nieuwe Yelo voorstelling
#31
Voor mij gaat toch kwaliteit voor op kwantiteit hoor,naar buitenuit lijkt het plezant: ik heb 70 zenders maar naar hoeveel van die zenders wordt er daadwerkelijk gekeken ?
Antwoord
#32
zitten veel nieuwszenders bij waar men in het meeste geval amper naar kijkt.
die goedkope zendertjes waar men het cijfertjes aantal mee vult waar de 2 grote zo bekend om staan.
Antwoord
#33
Sinds gisteren werkt hier yelo tv niet meer. Krijg steeds streaming probleem te lezen. Inloggen enz werkt wel. Nog mensen die dit ondervinden?
Antwoord
#34
(30-11-2013, 19:29)natte schreef: nee maar bbc3 staat wel openConfused

Dus yelo werkt bij jou ?
Antwoord
#35
Bbc3 zit toch niet op yelo?????
Dus niks mee te maken
Antwoord
#36
(01-12-2013, 04:16)master-magic schreef: Bbc3 zit toch niet op yelo?????
Dus niks mee te maken

Idd, natte is soms het noorden kwijt ;-)
Antwoord
#37
(01-12-2013, 11:04)chukky2 schreef:
(01-12-2013, 04:16)master-magic schreef: Bbc3 zit toch niet op yelo?????
Dus niks mee te maken

Idd, natte is soms het noorden kwijt ;-)

Komt omdat hij ook zoveel heeft.
Antwoord
#38
voor die problemen hadden met Yelo :
De oorzaak van de hinder op yelo tv via IOS werd gevonden. Een nieuwe app wordt momenteel door Apple goedgekeurd. Je kan yelo tv wel bekijken via yello tv.be of via de yelo tv andriod en windows 8 apps. Sorry voor het ongemak.

Staat bij telenet klantendienst : doorlopend dezelfde tekst (zoals op kanaal z het doet)

voor wie nu windows 8.1 heeft, betekent het wel eerst yelo tv verwijderen, en een nieuwe installeren van uit windows store,
en wie weet nog eens als apple een nieuwe app heeft goedgekeurd ??, of zou deze al de nieuwe zijn ?
Antwoord
#39
Ik krijg die van mij niet geïnstalleert.Heb waarschijnlijk de verkeerde wacht en passwoorden gegeven want je kan het op verschillende mogelijkheden.Maar sinds ik nu w8.1 gebruik heb ik mijn passwoord verandert en kan het zijn dat het oude dat bij telenet vermeld staat moet weergegeven worden samen met mijn email adres.Want als ik mijn email adres geef met mijn wachtwoord lukt het ook al niet.
Antwoord
#40
(02-12-2013, 11:22)Dimira schreef: Ik krijg die van mij niet geïnstalleert.Heb waarschijnlijk de verkeerde wacht en passwoorden gegeven want je kan het op verschillende mogelijkheden.Maar sinds ik nu w8.1 gebruik heb ik mijn passwoord verandert en kan het zijn dat het oude dat bij telenet vermeld staat moet weergegeven worden samen met mijn email adres.Want als ik mijn email adres geef met mijn wachtwoord lukt het ook al niet.

ik heb de mijne via outlook hoor
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)