Nieuwe Yelo voorstelling
#41
(02-12-2013, 11:43)zorro123 schreef:
(02-12-2013, 11:22)Dimira schreef: Ik krijg die van mij niet geïnstalleert.Heb waarschijnlijk de verkeerde wacht en passwoorden gegeven want je kan het op verschillende mogelijkheden.Maar sinds ik nu w8.1 gebruik heb ik mijn passwoord verandert en kan het zijn dat het oude dat bij telenet vermeld staat moet weergegeven worden samen met mijn email adres.Want als ik mijn email adres geef met mijn wachtwoord lukt het ook al niet.

ik heb de mijne via outlook hoor
Ja,maar simpelweg via je gegevens op je afrekening van telenet zou het normaal toch ook moeten kunnen lukken?
Antwoord
#42
(02-12-2013, 12:01)Dimira schreef:
(02-12-2013, 11:43)zorro123 schreef:
(02-12-2013, 11:22)Dimira schreef: Ik krijg die van mij niet geïnstalleert.Heb waarschijnlijk de verkeerde wacht en passwoorden gegeven want je kan het op verschillende mogelijkheden.Maar sinds ik nu w8.1 gebruik heb ik mijn passwoord verandert en kan het zijn dat het oude dat bij telenet vermeld staat moet weergegeven worden samen met mijn email adres.Want als ik mijn email adres geef met mijn wachtwoord lukt het ook al niet.

ik heb de mijne via outlook hoor
Ja,maar simpelweg via je gegevens op je afrekening van telenet zou het normaal toch ook moeten kunnen lukken?

waarmee je op mijn telenet inlogt + wachtwoord voor yelo tv.be wel,
maar voor die app die je in de start kunt zetten ??
Antwoord
#43
Zal eens zien op mijn betalingen want dat nummer ken ik niet van buiten.als ik mijn email bij mijn telenet ingeef dan staan die kruisjes er al en dan begint hij al direct naar de pagina te zoeken.
Antwoord
#44
(02-12-2013, 15:41)zorro123 schreef:
(02-12-2013, 12:01)Dimira schreef:
(02-12-2013, 11:43)zorro123 schreef:
(02-12-2013, 11:22)Dimira schreef: Ik krijg die van mij niet geïnstalleert.Heb waarschijnlijk de verkeerde wacht en passwoorden gegeven want je kan het op verschillende mogelijkheden.Maar sinds ik nu w8.1 gebruik heb ik mijn passwoord verandert en kan het zijn dat het oude dat bij telenet vermeld staat moet weergegeven worden samen met mijn email adres.Want als ik mijn email adres geef met mijn wachtwoord lukt het ook al niet.

ik heb de mijne via outlook hoor
Ja,maar simpelweg via je gegevens op je afrekening van telenet zou het normaal toch ook moeten kunnen lukken?

waarmee je op mijn telenet inlogt + wachtwoord voor yelo tv.be wel,
maar voor die app die je in de start kunt zetten ??
als yelo tv verwijdert is in windows 8.1 :
voorbeeld : voor die app heb je een code nodig, die je haalt uit windows outlook (tenminste hier), als je nog geen microsoft-account hebt eerst registreren, want wil je deze installeren, vraagt men je e-mailadres van outlook + wachtwoord, en krijg je een code naar daar gestuurd (als het voor de eerste keer is tenminste) :

en om het gemakkelijk te houden, neem je hetzelfde e-mailadres van telenet maar dan wel @outlook.com, vervolgens neem je wel een ander wachtwoord,
ook om het eenvoudig te houden, bijvoorbeeld je nicknaam hier, en je gaat naar outlook, want als je op installeren van die yelo-app klikt vraagt deze een code voor in te tikken,
die je haalt in outlook en typt deze gewoon in : microsoft houdt het blijkbaar gewoon ingewikkeld, daarna zit deze in microsoft skydrive (cloud), want als je nog eens en nieuwe app moet installeren, en je kent die niet meer :
(ik trouwens ook, ken de mijne ook niet meer), vraagt deze in kleine letters : iets van code vergeten, en je klikt op skydrive en je bent er ook, je moet het maar weten
Antwoord
#45
voor diegenen die het nog niet weten :
Yelo tv en hollywood
Antwoord
#46
vraagt Disney te veel voor yelo tv via smartphone, tablet of pc ???

Vanaf 10 december 2013 zullen de Disney-zenders niet meer te zien zijn op de Yelo TV-app of via yelotv.be. De kijker ziet op deze zenders dan een pancarte met de boodschap: Deze zender is niet langer te bekijken via Yelo TV op je computer, tablet of smartphone. Je kunt de zender wel nog bekijken via je digitale tv.
Antwoord
#47
(24-12-2013, 21:03)natte schreef:
(24-12-2013, 18:30)zorro123 schreef: vraagt Disney te veel voor yelo tv via smartphone, tablet of pc ???

Vanaf 10 december 2013 zullen de Disney-zenders niet meer te zien zijn op de Yelo TV-app of via yelotv.be. De kijker ziet op deze zenders dan een pancarte met de boodschap: Deze zender is niet langer te bekijken via Yelo TV op je computer, tablet of smartphone. Je kunt de zender wel nog bekijken via je digitale tv.

bij rio nog wel hoor zorro

tja op tv inderdaad wel, maar niet op pc of tablet of smartphone
Antwoord
#48
(24-12-2013, 21:30)zorro123 schreef:
(24-12-2013, 21:03)natte schreef:
(24-12-2013, 18:30)zorro123 schreef: vraagt Disney te veel voor yelo tv via smartphone, tablet of pc ???

Vanaf 10 december 2013 zullen de Disney-zenders niet meer te zien zijn op de Yelo TV-app of via yelotv.be. De kijker ziet op deze zenders dan een pancarte met de boodschap: Deze zender is niet langer te bekijken via Yelo TV op je computer, tablet of smartphone. Je kunt de zender wel nog bekijken via je digitale tv.

bij rio nog wel hoor zorro

tja op tv inderdaad wel, maar niet op pc of tablet of smartphone

uitzendrechten die misschien duurder zijn,maar denk dat telenet aan bezuinigen is op zenders Wink
is de ene na de andere negatieve dingen die gebeuren bij telenet sinds augustus,
zijn er enkele vertrokken daar en je merkt het wel Wink
Antwoord
#49
prime zal er wel blijven opstaan net als sporting telenet en niet bijbetalen,
zoals bij de collega reus
Antwoord
#50
van een mail telenet :

De leuke voordelen van Yelo TV hoeven we jou vast niet meer uit te leggen. Maar we herinneren je graag aan drie dingen...

Tip #1: er komen zenders bij op je Yelo TV.
Binnen enkele weken zal je ook VTM, 2BE, Vitaya, Jim en VTMKZOOM live kunnen bekijken via Yelo TV.

Tip #2: kijk ook als je niet thuis bent.
Yelo TV werkt overal waar je een Telenet-hotspot of -homespot vindt. Dus in het station, op café of bij de winkel waar je moet wachten.

Tip #3: met vijf tegelijk!
Je bent vast niet de enige thuis die wild is van Yelo TV. Geen probleem: je kunt met maar liefst 5 tegelijk Yelo TV gebruiken. En voor wie een Windows Phone 8 heeft: die versie mag je verwachten in de zomer.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)