TV-Theek
#11
Aaah het is de versie van als ik het getest heb een tijdje,zal een aanpassing worden van velen.
Antwoord
#12
(23-10-2016, 17:02)master-magic schreef: Aaah het is de versie van als ik het getest heb een tijdje,zal een aanpassing worden van velen.

als je goed luistert : trailers en welke acteurs en regisseur en in welke films ik ze nog kan zien : en daar betalende bij zetten : de kat bij de melk zetten,
en voor je het weet is de rekening op het einde van de maand xx hoger
Antwoord
#13
(23-10-2016, 17:02)master-magic schreef: Aaah het is de versie van als ik het getest heb een tijdje,zal een aanpassing worden van velen.

meer erover : de serie-pagina :
We introduceren de serie-pagina! Die geeft een handig overzicht van de gekozen serie met alle nodige informatie. Start meteen met kijken of voeg gemakkelijk een serie toe aan je Favorieten zonder eerst een aflevering te moeten selecteren.

Een gepersonaliseerd menu :
Heb je een entertainment pakket zoals Play, Play More of PRIME? Dan vind je het inbegrepen aanbod gemakkelijk terug in de TV-theek (naast Ontdek). Het aanbod van andere pakketten is niet meer zichtbaar.
 
Geen entertainment pakket? Dan zie je ook het aanbod van Play.

Overige aanpassingen :
Nieuwe opname-iconen.
  • Klik op de namen van acteurs en regisseurs om meteen te zien welke andere films of series er van hun beschikbaar zijn.
  • We gaan van twee inhoudsomschrijvingen, een korte en een uitgebreide (Meer info), naar één.
  • Trailers zijn meteen te bekijken via de centrale afbeelding.
  • Via Meer zoals dit krijg je snel een aantal gerelateerde films, series of programma’s te zien.
  • Je hoeft geen keuze meer te maken tussen SD en HD bij series inbegrepen in je zenderpakket. Is HD beschikbaar? Dan kijk je simpelweg in HD voor de beste kijkervaring.
Goed om te weten :
  
  • Je favorieten worden gedeeld over al je (interactieve en recente) Digiboxen, Digicorders en toestellen met de Yelo Play-app.
  • Als je een programma uit Terugkijk TV toevoegt, zie je tot wanneer je het programma kan bekijken.
  • Per decoder kan je maar 1 lijst met Favorieten maken (je kan dus geen aparte lijsten maken per gezinslid).


Wat verder kijken :
  • Een niet volledig bekeken film, serie of programma op aanvraag (via de TV-theek of Terugkijk TV)
  • De volgende aflevering van een serie
*Opgelet : Je moet minstens een minuut gekeken hebben vooraleer het verschijnt bij verder kijken
Antwoord
#14
kei simpel die nieuwe tv-theek durven ze zeggen, wel diegene die er nog moet aan beginnen wordt er kei zot van,
die denkt gewoon dat men de helft er heeft uitgekippert, wat niet zo is : 
en inderdaad diegene die play heeft krijgt enkel te zien wat er op play is,
en wie play more heeft krijgt enkel dat te zien, maar het is zoeken in het begin wat waar staat, een keer je er mee weg bent gaat het, 
kei simpel als je alles weet ja
Antwoord
#15
(25-10-2016, 19:35)natte schreef: Pgffffff weer vooruitgang

Zoals ik zei,mensen gaan hun weg niet vinden,
Ik vond het geen voordeel die nieuwe versie,ook weinig info bij de film.
Maar ja,kheb er geen last van,kheb het niet meer,al sturen ze me nog rekeningen,betalen voor een digicorder en dan terug krijgen als die binnen gebracht is.
Stom eigenlijk,en zo blijf je er aan verbonden aan telenet.
Antwoord
#16
(25-10-2016, 19:42)master-magic schreef:
(25-10-2016, 19:35)natte schreef: Pgffffff weer vooruitgang

Zoals ik zei,mensen gaan hun weg niet vinden,
Ik vond het geen voordeel die nieuwe versie,ook weinig info bij de film.
Maar ja,kheb er geen last van,kheb het niet meer,al sturen ze me nog rekeningen,betalen voor een digicorder en dan terug krijgen als die binnen gebracht is.
Stom eigenlijk,en zo blijf je er aan verbonden aan telenet.

Ik heb er ook geen last van want mijn digicorder is niet interactief verbonden en dus kan ik geen gebruik maken van die TV theek.
Antwoord
#17
(26-10-2016, 11:00)natte schreef:
(25-10-2016, 20:10)apestaart12 schreef:
(25-10-2016, 19:42)master-magic schreef:
(25-10-2016, 19:35)natte schreef: Pgffffff weer vooruitgang

Zoals ik zei,mensen gaan hun weg niet vinden,
Ik vond het geen voordeel die nieuwe versie,ook weinig info bij de film.
Maar ja,kheb er geen last van,kheb het niet meer,al sturen ze me nog rekeningen,betalen voor een digicorder en dan terug krijgen als die binnen gebracht is.
Stom eigenlijk,en zo blijf je er aan verbonden aan telenet.

Ik heb er ook geen last van want mijn digicorder is niet interactief verbonden en dus kan ik geen gebruik maken van die TV theek.

das toch gemakkelijk man lan eraan en  doen poepsimpel

Neen Natte, dat gaat niet en dat omdat er waarschijnlijk rijgnet is in het flatgebouw en dus kan ik mijn digicorder niet interactief maken.
Dat heeft ook tot gevolg dat ik bij Telenet ook geen vaste telefoon en geen vast internet kan nemen en verplicht ben om die diensten bij Proximus af te nemen.
Antwoord
#18
Ik stelde zonet vast, dat het aanbod van Prime à la carte niet meer is opgenomen in de nieuwe tv-theek.
Ik was vroeger geabonneerd op Prime en sinds ik ben overgestapt naar Play More zit Prime nu bij inbegrepen in Play More.
Met de oude tv-theek had men nog Prime à la carte.
Maar nu met die nieuwe tv-theek stel ik vast dat Prime à la carte is verdwenen! Angry
In de promo filmpjes die we bij een e-mail kregen van Telenet zie je wie Prime heeft nog wel Prime in de nieuw tv-theek kan krijgen.
Waarom zit dit die dan er niet bij voor wie Play More heeft ???
heeft er iemand dit ook al vastgesteld?
Antwoord
#19
(15-11-2016, 22:11)natte schreef:
(14-11-2016, 17:43)Dreekes schreef: Ik stelde zonet vast, dat het aanbod van Prime à la carte niet meer is opgenomen in de nieuwe tv-theek.
Ik was vroeger geabonneerd op Prime en sinds ik ben overgestapt naar Play More zit Prime nu bij inbegrepen in Play More.
Met de oude tv-theek had men nog Prime à la carte.
Maar nu met die nieuwe tv-theek stel ik vast dat Prime à la carte is verdwenen! Angry
In de promo filmpjes die we bij een e-mail kregen van Telenet zie je wie Prime heeft nog wel Prime in de nieuw tv-theek kan krijgen.
Waarom zit dit die dan er niet bij voor wie Play More heeft ???
heeft er iemand dit ook al vastgesteld?

Toch logisch

Het filmaanbod à la carte is hierdoor wel drastisch verminderd. Sad
Antwoord
#20
(15-11-2016, 22:32)Dreekes schreef:
(15-11-2016, 22:11)natte schreef:
(14-11-2016, 17:43)Dreekes schreef: Ik stelde zonet vast, dat het aanbod van Prime à la carte niet meer is opgenomen in de nieuwe tv-theek.
Ik was vroeger geabonneerd op Prime en sinds ik ben overgestapt naar Play More zit Prime nu bij inbegrepen in Play More.
Met de oude tv-theek had men nog Prime à la carte.
Maar nu met die nieuwe tv-theek stel ik vast dat Prime à la carte is verdwenen! Angry
In de promo filmpjes die we bij een e-mail kregen van Telenet zie je wie Prime heeft nog wel Prime in de nieuw tv-theek kan krijgen.
Waarom zit dit die dan er niet bij voor wie Play More heeft ???
heeft er iemand dit ook al vastgesteld?

Toch logisch

Het filmaanbod à la carte is hierdoor wel drastisch verminderd. Sad

Vind dit dan toch niet zo logisch als je minder aanbod hebt,
Word er niet beter op,op alles bekrimpen dus.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)