Film europe HD
#1
Sinds kort kan je via cd een Europees filmkanaal kijken in HD met Nederlandse ondertiteling
De betere films worden daar getoond,geen Amerikaanse flutfilms dus.
Leuke toevoeging wel.
Hoop dat het een blijvertje is en dat deze voor tv VLAANDEREN er ook komt.
Antwoord
#2
Weet ik allemaal Wink heb al naar zitten kijken,
Is nog niet 100% op punt maar komt wel denk ik,
Soms is er een 2 seconden freeze van het beeld,
Denk dat aan de aanvoer ligt naar de sat.
Maar of dit een vervanger voor hbo kan genoemd worden vraag ik me sterk af.
Vrees dat gewoon een zender erbij is voor heel het M7 klantenbestand.
Want je kan het niet vergelijken met hbo aan aanbod films.
En van rond 4 uur smorgens tot 10 uur spelen er geen films,
Moeten mensen dan gaan slapen van m7 :-P
Antwoord
#3
Canal Digitaal introduceert een drietal diensten waarmee het zijn tv-aanbod vergroot. Het gaat om Canal Digitaal Films, de WhatsOnTV-chatservice en TV Gemist. Met de eerste twee diensten zet Canal Digitaal in op een uniek en onderscheidend aanbod, TV Gemist is een inhaalslag.
Christiaan Puper, managing director Eviso Nederland (business partner van Canal Digitaal), zegt tegen Telecompaper dat het bedrijf een samenwerkingsverband heeft gesloten met Film Europe. Hierdoor kan het honderden Europese films gratis aanbieden aan zijn klanten. Het aanbod, dat regelmatig zal worden ververst, wordt zowel op On Demand-basis aangeboden als op een nieuw lineair kanaal. Binnen het Film Europe-aanbod zit een klein aantal Nederlandse titels. Alle films die door Canal Digitaal worden aangeboden zullen van Nederlandse ondertiteling voorzien zijn. De films zijn gratis voor abonnees en zijn vrij van reclame.

Skylink, de zusterbedrijven van Canal Digitaal in Slowakije en Tsjechië, hebben hetzelfde aanbod begin mei gelanceerd. Puper heeft nog geen details over het gebruik van die diensten.

WhatsOnTV-chatservice
Om tv-kijkers te helpen met het kiezen van tv-programma’s start Canal Digitaal de WhatsOnTV-chatservice. De dienst draait via Facebook Messenger. Kijkers kunnen via het medium vragen welk televisieprogramma het beste bij hun interesses of wensen past. Dit is een gratis dienst voor abonnees van Canal Digitaal, maar ook niet-klanten kunnen hiervan gratis gebruik maken.

Canal Digitaal biedt zijn tv-abonnees een zeer groot aantal zendermogelijkheden. Kijkers hebben daardoor heel vaak niet door wat er wordt uitgezonden. Eén op de drie Nederlanders geeft in recent onderzoek, uitgevoerd door Peil.nl onder 1.900 Nederlanders, aan dat zij niet altijd weten wat te moeten kijken door het enorme aanbod. Bijna 65 procent van de Nederlanders geeft aan wel eens een favoriet televisieprogramma te missen.

Puper geeft aan dat Canal Digitaal een team en een platform heeft voorbereid waarmee tv-kijkers geholpen kunnen worden in hun zoektocht. Dit team is zeven dagen per week tot 21.00 uur beschikbaar via Facebook Messenger. Er wordt geen gebruik gemaakt van klantdata (niet-klanten kunnen ook gebruik maken). Een tv-kijker kan met gerichte vragen of meer algemene voorkeuren aangeven wat hij wil zien. Het team zal door middel van verdere vragen aangeven op welke zender de persoon het best terecht kan.

Van lineair naar digitaal
Tot nu toe gebruikte Canal Digitaal social media voornamelijk voor webcare en informatievoorziening. Puper geeft aan dat zijn bedrijf nu veel meer de interactie opzoekt. Als het bedrijf ziet dat de vraag naar de dienst ook via andere social media kan worden ingevuld, dan zal het daarop inspelen.

De introductie van TV Gemist is ook een voorbeeld van volgende stappen die Canal Digitaal zet in het digitaliseren van zijn aanbod. Puper weet ook dat concurrenten al langer een Gemist-aanbod hebben en is daarom blij dat dit nu ook bij Canal Digitaal mogelijk is.

M7, moederbedrijf van Eviso en Canal Digitaal, kondigde onlangs een nieuwe branding en een nieuw logo voor alle Europese activiteiten aan. Het nieuwe kaleidoscope-based logo staat voor het op-maat gemaakte aanbod dat de betaal-tv aanbieder zijn klanten biedt. Het logo krijgt de tagline ‘Find Wonder' mee. In Nederland wordt dit vertaald naar ‘ontdek iets bijzonders’. Puper zegt tegen Telecompaper dat er nog meer ontwikkelingen zullen volgen bij Canal Digitaal, maar kan daar nu nog niet op ingaan.
Antwoord
#4
(22-06-2017, 07:04)natte schreef: ik krijg die nederlandstalige ondertitels niet?

Zit je wel op de juiste te kijken???
Je moet die hebben met int hd
Antwoord
#5
(22-06-2017, 14:30)natte schreef:
(22-06-2017, 12:14)master-magic schreef:
(22-06-2017, 07:04)natte schreef: ik krijg die nederlandstalige ondertitels niet?

Zit je wel op de juiste te kijken???
Je moet die hebben met int hd

ik neem die van fastscan cd
ook op int geen ondertitels dank opvolging en feedback

Dan moet er iets fout gaan op je ontvanger,
Kan zijn dat ze even moeten inladen enkele seconden.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)