2 nieuwe zenders
#11
(14-03-2013, 17:11)Icymichel schreef: Als deze rommel in de plaats komt van WDR 3 , arm telenet Angry

Jij moet niet enkel aan jezelf denken.Ik dacht dat er vroeger ook een poolse en Griekse zender bestond.Waarom heb je dan niets tegen die andere niet nederlandstalige zenders.Zoals Turkse/Spaanse/Engelse/Italiaans/duitse/Franse?Ik ben ik waarschijnlijk nog wel enkele talen vergeten.
Antwoord
#12
Dimira, nu ga jij me toch niet wijsmaken dat die inwijkelingen (allochtonen)hier tn nemen om hun trt of die andere exotische zenders te bekijken, die nemen wel een schotel,zeker weten!
Antwoord
#13
Je moet me niet verkeert begrijpen,maar ik denk dat iedereen in België zwart of wit chinees of pakistaan recht heeft op zijn eigen zender.Ik ben geen rassist zoals de Winter die het hier in Merksem weer op de Marokanen gemunt heeft.Ik keek vroeger al regelmatig naar de zender AL Maghreb TV en ik zal dat nu ook doen, en ik vind dat niemand het recht heeft te oordelen welke zenders er verdeeld worden door een operator.Als men er niet mee akkoord gaat is het misschien de hoogste tijd om eens naar een andere optie te kijken.
Antwoord
#14
Had ik het hier niet gelezen had ik het niet geweten dat die erop stonden,maw als je er niet geintereseert bent kijk je er toch niet naar.Je hoort hier zoveel stemmen,ik wil deze zender en ik wil gene.Als jij kan kiezen om de nederlandse posten erbij en je krijgt het antwoord :er is geen plaats,dan zal je keuze toch vlug gemaakt zijn niet?
Antwoord
#15
(15-03-2013, 13:35)tontol36 schreef: Had ik het hier niet gelezen had ik het niet geweten dat die erop stonden,maw als je er niet geintereseert bent kijk je er toch niet naar.Je hoort hier zoveel stemmen,ik wil deze zender en ik wil gene.Als jij kan kiezen om de nederlandse posten erbij en je krijgt het antwoord :er is geen plaats,dan zal je keuze toch vlug gemaakt zijn niet?

ja,da's waar of dit er nu bij komt of volgende week komen er twee zenders met tekenfilms bij daar ben ik dan ook weer niet blij mee hoor Big Grin.
Antwoord
#16
Deze 2 zenders zijn nu eenmaal goedkoper dan een wdr of een Ned (npo) hd zender,
En elke zender erbij bij Telenet brengt het basis aanbod cijfer omhoog,om de concurentie een hak te zetten....
Antwoord
#17
(15-03-2013, 18:34)master-magic schreef: Deze 2 zenders zijn nu eenmaal goedkoper dan een wdr of een Ned (npo) hd zender,
En elke zender erbij bij Telenet brengt het basis aanbod cijfer omhoog,om de concurentie een hak te zetten....

Ja,ik denk dat je bij telenet wel bij één van de koplopers zit.Niet naar de satelliet zenders dan.
Antwoord
#18
(15-03-2013, 19:10)Dimira schreef:
(15-03-2013, 18:34)master-magic schreef: Deze 2 zenders zijn nu eenmaal goedkoper dan een wdr of een Ned (npo) hd zender,
En elke zender erbij bij Telenet brengt het basis aanbod cijfer omhoog,om de concurentie een hak te zetten....

Ja,ik denk dat je bij telenet wel bij één van de koplopers zit.Niet naar de satelliet zenders dan.

Er zit wel veel goedkope brol tussen die weinig mensen naar kijken,
Meeste kijken toch het meeste naar de eerste 10 zenders.
Antwoord
#19
Volgens mij komen er heel binnenkort enkele nieuwe zenders bij.
Op de mux op 562 Mhz vind je momenteel onversleuteld :

één HD
VTM HD
Vier HD
Vijf HD
Canvas

en op 570 Mhz :

2Be
Vitaya
Acht
Prime Star HD
Prime Sport HD 1

Interessant, doordat het ongeëncypteerd is kun je nu duidelijk voor de HD zenders bevestigd zien wat ik al lang vermoedde :
De VRT zendt uit in 720p, maar de andere zenders zitten op 1080i.

Nu, ik denk dat die zenders daar maar tijdelijk zitten, en dienen omdat ze 562 en 570 eens kunnen testen, en dat ze daarna daar nieuwe zenders gaan opsteken.
Of misschien wordt de kwaliteit van de bestaande zenders wat verhoogd door de zenders over meer muxen te spreiden.

In elk geval, je kunt dit soort zaken alleen zien met niet-Telenet apparatuur (DVB-C ontvangers), en dit blijft meestal niet lang staan.
Antwoord
#20
Ze hebben sinds woensdag een heleboel zenders verspreid,kan ook zijn voor meer bitrate he Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)