BBC1HD& BBC2HD
#11
(22-03-2013, 20:30)boulder schreef:
(22-03-2013, 19:18)master-magic schreef: ogja,we zien wel,wie sat heeft kan deze al een tijdje bekijken (BBC One HD) en vanaf dinsdag BBC Two HD.
Ja, al van ergens in 2011 was het in HD (1440x1080).
Met de Olympische spelen werd het dan 1920x1080.
Blij dat nu alles van BBC2 HD zal te bekijken zijn, hoewel het voor sommige zaken ban BBC3 en 4 dus een nadeel betekent, want die zullen dan niet meer in HD te zien zijn.

die zullen ooit ook wel in HD komen met de tijd.
Antwoord
#12
Vanaf 26 maart werd door BBC beslist om BBC HD niet langer aan te bieden. Maar niet getreurd, de zender wordt vervangen door BBC One HD, een HD simulcast van de populairste BBC-zender. Alle klanten met een HD XL-pack zullen deze zender dus binnenkort kunnen bekijken.
Antwoord
#13
Ja het is te hopen bij belgacom word er al geen één bij gevoegd.Ook triestig daar hoe het daar de laatste tijd evolueert met hun zenders.
Antwoord
#14
Blijkbaar zijn vandaag de uitzendingen op BBC one HD al gestart.Het SD kanaal is nog wel aanwezig.BBC HD is verdwenen.
Antwoord
#15
en van deze keer beide subs DVB text en de gewone txt en voor het geluid ook mpeg en AC3 geluid.
ze beginnen het te leren Wink
Antwoord
#16
(27-03-2013, 12:34)natte schreef:
(23-03-2013, 11:56)Dimira schreef: Ja het is te hopen bij belgacom word er al geen één bij gevoegd.Ook triestig daar hoe het daar de laatste tijd evolueert met hun zenders.

inderdaad. Ik heb beiden en bij belgacom wordt het wel pover. Juist hun hd kanalen zijn nog inder meerderheid. Sportniveau al goed gezakt.Sad

Ik ga misschien deze zomer ook terug naar belgacom.Veel hangt af wat Beerschot doet.Dat vind ik dus ook erg dat daar geen werk word van gemaakt dat dat voetbal niet bij alle opperators kan beschikbaar zijn.Zo zou het desnoods ook interessant zijn om tweede klasse te volgen op telenet.Ik denk dat er nog vele belgen zo over denken.
Antwoord
#17
voetbal in belgie heeft niks meer met BBC HD te maken...
Antwoord
#18
(27-03-2013, 13:40)master-magic schreef: voetbal in belgie heeft niks meer met BBC HD te maken...

Inderdaad master waar moet ik dit dan zetten?Dit was enkel een aanvulling op de zin van natte.Ik kan toch moeilijk achter dat bericht zetten natte ik ga een tread openen die persoonlijk voor jou besteed is.Of anders moeten we allemaal met persoonlijke berichten gaan werken en weet je op den duur toch ook niet meer wat waar juist bij hoorde.Op een autostrade rijden ze toch ook niet op één lijn?Ik denk dat iedereen wel eens afwijkt.
Antwoord
#19
al gebeurt het hier wel heel erg veel de laatste tijd Wink
als mensen info willen over bv BBC HD of BBC One HD willen ze geen berichten lezen over voetbal want dat heeft er niks mee te maken.
en het forum word veel bekeken zonder lid te zijn door zoekopdrachten in google....
Antwoord
#20
Ik heb het begrepen maar je zal zien dat dat heel moeilijk is.Soms geef of reageer je gewoon op je voorganger zoals ik nu daarstraks, en dan heb je het al aan je broek.Ik heb ook gezien als je gewoon dus een mail krijgt van het forum en je quote een bericht kan je geloof ik niet zien onder wat dit bericht is ondergebracht.Versta je?Toogpraat-telenet-digicorder of iets anders want dan zit je inneens in een vierkantje, anders kan je nog helemaal naar boven schrollen maar met een quote niet.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)