Telenet en communicatie
#1
Waarom verloopt die communicatie toch zo stroef ?In een ander topic lees ik dat bbc 1 in hd komt(is) op kan 62.Is dat nu zo moeilijk om dat ergens zichbaar te vermelden en niet weg te stoppen op een site ergens ver weg.Telkens er iets verandert moet je het hier lezen das toch niet normaal,wel flyers naar huis sturen om een gsm abo te nemen op king kong ja maar als er iets verandert op tv gebied..............
Antwoord
#2
Ik had het gisteren namiddag gemerkt dat hij al aan het uitzenden was anders wist ik het ook niet.Maar het is waar wat je zegt je moet bijna dagelijks zelf gaan zien of er geen zender weg of bij gekomen is.Zoals Lybelle TV die er nu deze zomer bij komt juiste datum weet ik ook niet meer,maar of ze iets gaan zeggen?Dat weet ik niet.Ik dacht augustus.Maar een maandelijks blad zoals prime zou leuk zijn waar van alle niews over telenet instaat.Iedereen heeft geen pc;Denk maar aan oudere mensen.
Antwoord
#3
Spijtig genoeg is de papieren versie van de prime gids afgeschaft, het was vroeger veel makkelijker om iets vooruit te plannen,althans vind ik toch,nu is dat veel meer omslachtig.Ikzelf ben niet zo handig om al die websites te doorbladeren en ben dus aangewezen om de berichtgeving op sites zoals deze te volgenDodgy
Antwoord
#4
Ik gebruik die prime site ook nooit.Wanneer ik nu een film wil zien is dat of wel omdat ik daar stukken heb op gezien op die tv-theek flash die ik op kanaal 11 heb staan.En Anders meestal pak ik eens een film mee s'anonds gewoon via de tv- gids.Maar ja vroeger vond ik het ook interessanter toen het boekje er nog was.
Antwoord
#5
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat het schrappen van het boekje ook dient om te verbergen dat films nu veel langer spelen, en de kwaliteit wat achteruit gegaan is.
Zo draaien ze nu nog "The Adventures of Tintin", heel mooie film, daar niet van.
Maar die draait dus al van in juli, en we zijn nu maart, dat is dus 8 maand dat ze die op het programma hebben staan, en er zijn regelmatig films die zo lang spelen.
Als je een boekje moet uitgeven iedere maand, moet je natuurlijk iedere maand een interessante film op de voorpagina kunnen zetten, en mensen bladeren door het boekje, en maken iedere maand een afweging : "zitten er interessante films voor mij in ?".
Zonder boekje valt het minder op als de kwaliteit wat achteruitgaat.

Ik ga mijn Prime abonnement nog een tijdje behouden, maar vind wel dat de kwaliteit achteruit gegaan is.
Antwoord
#6
(27-03-2013, 12:29)natte schreef: Nu wat libelletv betreft zou dat niet meer een nichétv zijn zoals plattelandstv en onzetv.Ik weet het niet?Of is dit een kanaal apart zoals stories en lifetv?master weet dit misschien

er is daar een bericht over gepost op dit forum,eens de zoekoptie gebruiken Wink
Antwoord
#7
(26-03-2013, 20:33)boulder schreef: Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat het schrappen van het boekje ook dient om te verbergen dat films nu veel langer spelen, en de kwaliteit wat achteruit gegaan is.
Zo draaien ze nu nog "The Adventures of Tintin", heel mooie film, daar niet van.
Maar die draait dus al van in juli, en we zijn nu maart, dat is dus 8 maand dat ze die op het programma hebben staan, en er zijn regelmatig films die zo lang spelen.
Als je een boekje moet uitgeven iedere maand, moet je natuurlijk iedere maand een interessante film op de voorpagina kunnen zetten, en mensen bladeren door het boekje, en maken iedere maand een afweging : "zitten er interessante films voor mij in ?".
Zonder boekje valt het minder op als de kwaliteit wat achteruitgaat.

Ik ga mijn Prime abonnement nog een tijdje behouden, maar vind wel dat de kwaliteit achteruit gegaan is.

Voorlopig hou ik het ook nog,maar vanaf ik m'n smart heb vliegt het buiten.Want dan kan ik ze evengoed op de tv huren.Komt me goedkoper uit dan een abonnement want zoveel films zie ik toch niet op de maand.En dan bezie ik ook eens sporting want ik had dat abonnement samen genomen en moest ik dan deze zomer na belgacom gaan laat ik dit ook vallen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)