Klachten over Tv-gids en opnames en tv-theek bij telenet
#1
Vanuit heel Vlaanderen meldden gisterenavond klanten storingen in de digitale tv-gids en tv-theek van Telenet. Kijkers konden alleen nog live naar tv kijken, maar geen opgenomen programma's meer bekijken. Volgens de website allestoringen.be zijn de problemen bij Telenet intussen opgelost.

Op de website allestoringen.be kwamen de eerste meldingen van gebruikers vanaf 18 uur binnen. Onder hen Telenet-klanten van over heel Vlaanderen. Velen onder hen kampten met gelijkaardige problemen en konden het menu van hun digicorder niet meer openen. Enkel zappen tussen tv-zenders werkte nog. De digicorder resetten leek bovendien niet te helpen.

Telenet erkende gisterenavond op hun Twitteraccount nog dat er een storing plaatsvond en verklaarde aan een oplossing te werken. Volgens de website allestoringen.be zijn de problemen bij Telenet intussen opgelost.
Antwoord
#2
(30-08-2017, 13:56)master-magic schreef: Vanuit heel Vlaanderen meldden gisterenavond klanten storingen in de digitale tv-gids en tv-theek van Telenet. Kijkers konden alleen nog live naar tv kijken, maar geen opgenomen programma's meer bekijken. Volgens de website allestoringen.be zijn de problemen bij Telenet intussen opgelost.

Op de website allestoringen.be kwamen de eerste meldingen van gebruikers vanaf 18 uur binnen. Onder hen Telenet-klanten van over heel Vlaanderen. Velen onder hen kampten met gelijkaardige problemen en konden het menu van hun digicorder niet meer openen. Enkel zappen tussen tv-zenders werkte nog. De digicorder resetten leek bovendien niet te helpen.

Telenet erkende gisterenavond op hun Twitteraccount nog dat er een storing plaatsvond en verklaarde aan een oplossing te werken. Volgens de website allestoringen.be zijn de problemen bij Telenet intussen opgelost.

De digicorder begon zelfs met zichzelf terug aan te melden (zoals je de eerste in gebruik nam)
Antwoord
#3
(31-08-2017, 00:21)zorro123 schreef:
(30-08-2017, 13:56)master-magic schreef: Vanuit heel Vlaanderen meldden gisterenavond klanten storingen in de digitale tv-gids en tv-theek van Telenet. Kijkers konden alleen nog live naar tv kijken, maar geen opgenomen programma's meer bekijken. Volgens de website allestoringen.be zijn de problemen bij Telenet intussen opgelost.

Op de website allestoringen.be kwamen de eerste meldingen van gebruikers vanaf 18 uur binnen. Onder hen Telenet-klanten van over heel Vlaanderen. Velen onder hen kampten met gelijkaardige problemen en konden het menu van hun digicorder niet meer openen. Enkel zappen tussen tv-zenders werkte nog. De digicorder resetten leek bovendien niet te helpen.

Telenet erkende gisterenavond op hun Twitteraccount nog dat er een storing plaatsvond en verklaarde aan een oplossing te werken. Volgens de website allestoringen.be zijn de problemen bij Telenet intussen opgelost.

De digicorder begon zelfs met zichzelf terug aan te melden (zoals je de eerste in gebruik nam)
Hier in de streek van Halle geen noemenswaardige problemen gehad. Wat mij die dag opviel was, dat ik het tv beeld had ipv een pancarte met film of serie info als ik op het huisje klikte. Ik heb mijn opnames normaal kunnen bekijken.
Intussen is het opgelost vernam ik.
Antwoord
#4
(03-09-2017, 10:14)Dreekes schreef:
(31-08-2017, 00:21)zorro123 schreef:
(30-08-2017, 13:56)master-magic schreef: Vanuit heel Vlaanderen meldden gisterenavond klanten storingen in de digitale tv-gids en tv-theek van Telenet. Kijkers konden alleen nog live naar tv kijken, maar geen opgenomen programma's meer bekijken. Volgens de website allestoringen.be zijn de problemen bij Telenet intussen opgelost.

Op de website allestoringen.be kwamen de eerste meldingen van gebruikers vanaf 18 uur binnen. Onder hen Telenet-klanten van over heel Vlaanderen. Velen onder hen kampten met gelijkaardige problemen en konden het menu van hun digicorder niet meer openen. Enkel zappen tussen tv-zenders werkte nog. De digicorder resetten leek bovendien niet te helpen.

Telenet erkende gisterenavond op hun Twitteraccount nog dat er een storing plaatsvond en verklaarde aan een oplossing te werken. Volgens de website allestoringen.be zijn de problemen bij Telenet intussen opgelost.

De digicorder begon zelfs met zichzelf terug aan te melden (zoals je de eerste in gebruik nam)
Hier in de streek van Halle geen noemenswaardige problemen gehad. Wat mij die dag opviel was, dat ik het tv beeld had ipv een pancarte met film of serie info als ik op het huisje klikte. Ik heb mijn opnames normaal kunnen bekijken.
Intussen is het opgelost vernam ik.

ja ik heb iets raar voor,heb internet van telenet en sinds die dag is mijn internet met de helft vertraagd, haal maar 80 meer als download waar ik normaal 200 moet halen.
heel erg bizar, de upload is dan wel goed 19 upload waar ik 20 moet hebben.
getest met speedtest, heb ook al eens snelheid gehad van 5 download ook deze week,
ofwel een probleem bij telenet of wel een probleem met speedtest.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)