Nieuwe yelo op de digicorders.
#41
kunnen we het over yelo houden aub!!!!!!
Antwoord
#42
ja hoorBig Grin
Antwoord
#43
effen ter info op de yelo,
bij mensen waarbij de digicorder vastloopt die moeten gewoon wachten tot het nieuwe menu van yelo is uitgerold en zijn dit ook verplicht dit te installeren,tot dit is gebeurt kan je enkel met de digicorder werken zonder utp kabel. bij ons in Zottegem is de update gepland voor 7 mei. het probleem dat sommige klanten hebben nu zit hem in de bios van de digicorder. dit hebben ze mij verteld vandaag, normaal zou de klantendienst dat ook moeten weten maar die lezen blijkbaar hun nota's niet.
Antwoord
#44
murdock waar kan jij die geplande datum zien staan?Want ik moest enkel mail sturen dus ik gaf mijn woonplaats in 2170 en telenet ging mij verwittigen wanneer die gepland was maar heb daar nog steeds niets van gehoord.Heb het nu al tot 2 maal toe gedaan.
Antwoord
#45
(20-04-2013, 23:01)natte schreef: heb juist test en dan upgrade gehad maar yelo gaat niet iemand hier al op digirecorder?

Al van 3 april, maar behoor tot de testgroep.Angel
Zal als ik men fototoestel vind (onlangs verhuisd) wat screenshots pakken
Antwoord
#46
(19-04-2013, 08:23)Dimira schreef: murdock waar kan jij die geplande datum zien staan?Want ik moest enkel mail sturen dus ik gaf mijn woonplaats in 2170 en telenet ging mij verwittigen wanneer die gepland was maar heb daar nog steeds niets van gehoord.Heb het nu al tot 2 maal toe gedaan.

Ik weet dat van de update van de telenet technieker van het swat team.
Antwoord
#47
Hier is een bericht verdwenen?
Antwoord
#48
Hier nog steeds niks: en laat je trouwe klanten die er als een vd eerste bijwaren alweer maar in de steek.
Kunnen nog veel leren van Apple: een update; meteen voor iedereen in heel belgie.
Telenet zijn amateurs.
Antwoord
#49
Ik ook nog niet apo.We tellen af.Mei is in zicht,en dan zullen we stilaan ook wel in aanmerking komen.
Antwoord
#50
(26-04-2013, 11:05)apotheosis schreef: Hier nog steeds niks: en laat je trouwe klanten die er als een vd eerste bijwaren alweer maar in de steek.
Kunnen nog veel leren van Apple: een update; meteen voor iedereen in heel belgie.
Telenet zijn amateurs.

zal te zwaar zijn zeker voor het systeem om iedereen te laten updaten?
ik heb dat ook bij apple voor gehad ik moest wachten door de drukte omdat hun servers overbelast waren.
7 mei zou het voor Zottegem zijn heeft men mij gezegd.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)