Nieuwe yelo op de digicorders.
#51
De updates doen ze op verschillende datums om drukte op de callcenters te vermijden.
@ Murdock kan je vertellen dat het voor Zottegem alvast niet op 7 mei gepland is.
Antwoord
#52
(30-04-2013, 22:40)Deejay schreef: De updates doen ze op verschillende datums om drukte op de callcenters te vermijden.
@ Murdock kan je vertellen dat het voor Zottegem alvast niet op 7 mei gepland is.

dan zou deze persoon van het swat team gelogen hebben tegen ons? of de data zou veranderd zijn?
ik hoop het snel komt want ik zit tot de update zonder interactiviteit op beide digicorders.
Antwoord
#53
(30-04-2013, 23:10)murdock schreef:
(30-04-2013, 22:40)Deejay schreef: De updates doen ze op verschillende datums om drukte op de callcenters te vermijden.
@ Murdock kan je vertellen dat het voor Zottegem alvast niet op 7 mei gepland is.

dan zou deze persoon van het swat team gelogen hebben tegen ons? of de data zou veranderd zijn?
ik hoop het snel komt want ik zit tot de update zonder interactiviteit op beide digicorders.

Ik had toch een mail terug gestuurd,mar ja als ze het verwijderen kan je het ook niet lezen.
Antwoord
#54
hallo
ik zou graag weten hoe ik via het nieuwe menu alle afleveringen kan opnemen? ik vind dit nergens meer hoe ik dit moet doen
ben tevreden over het nieuwe menu , snel
minder tevreden ben ik over zapbalk, je bent 1/3 van je scherm kwijt
Antwoord
#55
(01-05-2013, 09:08)Dimira schreef:
(30-04-2013, 23:10)murdock schreef:
(30-04-2013, 22:40)Deejay schreef: De updates doen ze op verschillende datums om drukte op de callcenters te vermijden.
@ Murdock kan je vertellen dat het voor Zottegem alvast niet op 7 mei gepland is.

dan zou deze persoon van het swat team gelogen hebben tegen ons? of de data zou veranderd zijn?
ik hoop het snel komt want ik zit tot de update zonder interactiviteit op beide digicorders.

Ik had toch een mail terug gestuurd,mar ja als ze het verwijderen kan je het ook niet lezen.

Idd klopt en heb dat ook gelezen maar ik zal dat vergeten zijn,neem me het niet kwalijk dat komt door de medicatie mijn geheugen me soms in de steek laat
Antwoord
#56
(01-05-2013, 10:02)Hans schreef: hallo
ik zou graag weten hoe ik via het nieuwe menu alle afleveringen kan opnemen? ik vind dit nergens meer hoe ik dit moet doen
ben tevreden over het nieuwe menu , snel
minder tevreden ben ik over zapbalk, je bent 1/3 van je scherm kwijt

Is die zapbalk dan nog slechter geworden dan vroeger?Anders heeft het niet veel zin dat ik dat menu er op zet.
Antwoord
#57
(01-05-2013, 14:51)Dimira schreef:
(01-05-2013, 10:02)Hans schreef: hallo
ik zou graag weten hoe ik via het nieuwe menu alle afleveringen kan opnemen? ik vind dit nergens meer hoe ik dit moet doen
ben tevreden over het nieuwe menu , snel
minder tevreden ben ik over zapbalk, je bent 1/3 van je scherm kwijt

Is die zapbalk dan nog slechter geworden dan vroeger?Anders heeft het niet veel zin dat ik dat menu er op zet.

heb je de foto's nog niet gezien van die menu's enzo,
op dat kanaal van telenet over Yelo zie je het ook dacht ik,
vind die ook veel te groot,op den duur word het zoals bij belgacom Wink

en vrees dat interactiviteit niks te zien heeft met al of niet nieuwe menu update van je box.
heb je al eens een reset gedaan van je box?????
Antwoord
#58
(01-05-2013, 20:12)master-magic schreef:
(01-05-2013, 14:51)Dimira schreef:
(01-05-2013, 10:02)Hans schreef: hallo
ik zou graag weten hoe ik via het nieuwe menu alle afleveringen kan opnemen? ik vind dit nergens meer hoe ik dit moet doen
ben tevreden over het nieuwe menu , snel
minder tevreden ben ik over zapbalk, je bent 1/3 van je scherm kwijt

Is die zapbalk dan nog slechter geworden dan vroeger?Anders heeft het niet veel zin dat ik dat menu er op zet.

heb je de foto's nog niet gezien van die menu's enzo,
op dat kanaal van telenet over Yelo zie je het ook dacht ik,
vind die ook veel te groot,op den duur word het zoals bij belgacom Wink

en vrees dat interactiviteit niks te zien heeft met al of niet nieuwe menu update van je box.
heb je al eens een reset gedaan van je box?????

Heeft er wel met te maken,de klanten die dat voor hebben zijn verplicht te updaten. Die technieker die langs us geweest had ook dit probleem en is pas opgelost met de update. Het zou hem in de bios zijn van de recorder.
Antwoord
#59
Ik vind dat nu zo belachelijk,hoe lang heeft men nu al niet gevraagd om die zapbalk op één of andere mannier uit te schakelen.Dus wie hem even niet wil of tijdelijk tijdens het vooruit of achteruit spoelen.Kan telenet daar dan geen optie in het menu voor voorzien.Het word misschien eens tijd dat telenet een lijn opend waar we enkele sugesties kunnen op posten voor in de toekomst.Zou dat eens geen goede oplossing zijn.Want dat van die zapbalk heb ik al meer dan 1 jaar gehoord van iemand.Van mij hoefd het niet maar het is altijd handig.
Antwoord
#60
(01-05-2013, 21:19)Dimira schreef: Ik vind dat nu zo belachelijk,hoe lang heeft men nu al niet gevraagd om die zapbalk op één of andere mannier uit te schakelen.Dus wie hem even niet wil of tijdelijk tijdens het vooruit of achteruit spoelen.Kan telenet daar dan geen optie in het menu voor voorzien.Het word misschien eens tijd dat telenet een lijn opend waar we enkele sugesties kunnen op posten voor in de toekomst.Zou dat eens geen goede oplossing zijn.Want dat van die zapbalk heb ik al meer dan 1 jaar gehoord van iemand.Van mij hoefd het niet maar het is altijd handig.
ik denk ook dat dat simpel kan opgelost worden,
bv: die instelling van de zoveel seconden dat die zapbalk op je scherm staat,
maak daar een optie in dat je bv ook kan zeggen,
geen zapbalk ofzo.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)