Nieuwe yelo op de digicorders.
(11-03-2014, 19:55)natte schreef: ik heb die mail ook gekregen zou dit ook voor mijn oude decoder gelden?ik laat ze deze nacht maar beiden opstaan.

Ja;natuurlijk ik denk dat nu vanacht diegenen buiten die 10000 die hem nog niet hadden hem nu gaan krijgen.Maar ik ga nu af wachten.En als ik kan neem ik binnen een tijd telenet er terug bij ik heb mijn box hier toch nog staan,moest wel binnen de 10 dagen hem binnen brengen maar die staat nog vol opnamens en die kan je niet zien als je geen klant bent.Bij belgacom blijf ik voor het voetbal dat is er voorlopig gratis en als je er misschien binnenkort alles zou kunnen zien zal het in ieder geval goedkoper zijn dan telenet.En neem ik telenet voor RIO.
Antwoord
voor ALLE yelo gebruikers : ga naar windowsudate en kijk of je deze beveiligingsupdate hebt geinstalleerd :
Microsoft Silverlight (KB2932677), ook voor mac gevebruikers

waarom : omdat yelo met silverlight werkt, en heb je deze nog niet geinstalleerd heb je kans,
dat men via deze weg je pc of ander toestel : in het oog houdt, of virussen kunnen opkomen
Antwoord
(06-03-2014, 16:42)natte schreef:
(06-03-2014, 13:22)zorro123 schreef:
(06-03-2014, 01:51)murdock schreef: ik ben benieuwd wat er zal veranderen bij yelo.ik vind ze zeer goed bezig zijn bij telenet, ik ben een tevreden klant.Hopelijk blijft dit zo.

nu hebben ze tenminste eens een goede aanpassing gedaan :
voorbeeld : tv-theek > tv gids (blijft hetzelfde) >zendergids (krijg je een overzicht van alle programma's van de dag),
van de zender naar je aan het kijken bent (kleine maar overzichtelijke aanpassingen)

is het bij u al in orde murdock?

nog niet inorde maar heb mail en sms gekregen het voor deze nacht zal zijn. ik hou u om de hoogte natte
Antwoord
(11-03-2014, 19:55)natte schreef: ik heb die mail ook gekregen zou dit ook voor mijn oude decoder gelden?ik laat ze deze nacht maar beiden opstaan.

Je HD Digicorder moet overigens wel via een HDMI-kabel met je tv verbonden zijn. Anders krijg je ook nog altijd het oude Digimenu.
Antwoord
Bij mijn moeder is in ieder geval de update niet door gekomen vanacht.
Antwoord
Vanmorgen eens vluchtig gekeken naar de nieuwe yelo,maar eerlijk gezegd,veel verandering heb ik niet opgemerkt.Dat men het programma in een kadertje bovenaan kan blijven volgen is iets dat vroeger al werd toegepast en nu blijkbaar terug vanonder het stof is gehaald.Nu nog terug de benaming ipv een kanaalnummer en we zijn terug waar we begonnen zijnBlush
Antwoord
(12-03-2014, 12:16)tontol36 schreef: Vanmorgen eens vluchtig gekeken naar de nieuwe yelo,maar eerlijk gezegd,veel verandering heb ik niet opgemerkt.Dat men het programma in een kadertje bovenaan kan blijven volgen is iets dat vroeger al werd toegepast en nu blijkbaar terug vanonder het stof is gehaald.Nu nog terug de benaming ipv een kanaalnummer en we zijn terug waar we begonnen zijnBlush

Vind het toch beter, duidelijker, men kan nu terug onderscheiden op welke kanalen men geabonneerd is.
Iets dat positief veranderd moet ook gemeld worden..
Antwoord
(12-03-2014, 12:16)tontol36 schreef: Vanmorgen eens vluchtig gekeken naar de nieuwe yelo,maar eerlijk gezegd,veel verandering heb ik niet opgemerkt.Dat men het programma in een kadertje bovenaan kan blijven volgen is iets dat vroeger al werd toegepast en nu blijkbaar terug vanonder het stof is gehaald.Nu nog terug de benaming ipv een kanaalnummer en we zijn terug waar we begonnen zijnBlush

Hier in het Antwerpse is in ieder geval geen update geweest.Misschien bij jou ook niet?Volgens mij kan dit ook niet op één nacht gebeuren,als er slechts 10000 hem hadden en bij een vorige uitrol gebeurde dit ook in schijven.
Antwoord
(12-03-2014, 12:52)adizal32 schreef:
(12-03-2014, 12:16)tontol36 schreef: Vanmorgen eens vluchtig gekeken naar de nieuwe yelo,maar eerlijk gezegd,veel verandering heb ik niet opgemerkt.Dat men het programma in een kadertje bovenaan kan blijven volgen is iets dat vroeger al werd toegepast en nu blijkbaar terug vanonder het stof is gehaald.Nu nog terug de benaming ipv een kanaalnummer en we zijn terug waar we begonnen zijnBlush

Vind het toch beter, duidelijker, men kan nu terug onderscheiden op welke kanalen men geabonneerd is.
Iets dat positief veranderd moet ook gemeld worden..

Jij kan hem misschien al hebben.Ik weet het niet.Dat is het moeilijke voorlopig omdat we op dit moment niet weten hoe dat in feite zit wet die download.Telenet comminuceerd daar ook onduidelijk over vind ik,ofwel iedereen ofwel is het in stappen dat men de update binnen krijgt en dan zou men tenminste iets weten,maar zij zeggen niets.
Antwoord
(12-03-2014, 15:43)Dimira schreef:
(12-03-2014, 12:16)tontol36 schreef: Vanmorgen eens vluchtig gekeken naar de nieuwe yelo,maar eerlijk gezegd,veel verandering heb ik niet opgemerkt.Dat men het programma in een kadertje bovenaan kan blijven volgen is iets dat vroeger al werd toegepast en nu blijkbaar terug vanonder het stof is gehaald.Nu nog terug de benaming ipv een kanaalnummer en we zijn terug waar we begonnen zijnBlush

Hier in het Antwerpse is in ieder geval geen update geweest.Misschien bij jou ook niet?Volgens mij kan dit ook niet op één nacht gebeuren,als er slechts 10000 hem hadden en bij een vorige uitrol gebeurde dit ook in schijven.

als je bij tv gids : tv gids en zendergids ziet staan is er wel verandert
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)