Tv Vlaanderen start binnenkort met DVB-T2
#50
(04-05-2024, 20:02)master-magic schreef: En vanaf September stopt het verhaal alweer van DVB-T2 via tv Vlaanderen wegens te weinig klanten en te lage inkomsten.

(07-05-2024, 18:35)master-magic schreef:
(06-05-2024, 09:13)boulder schreef: En verdwijnt de VRT dan van DVB-T2?
Maar ja, dat gaat men politiek weer niet als een probleem zien, want ze zijn "gratis" te bekijken via internet.
Alleen zijn we van de duurste van Europa voor internet...

Eventjes gaan kijken naar TVV's site.
In hun gewone stijl hebben ze gewoon alles van Antenne TV verwijderd, alsof het nooit bestaan heeft.
Ik blijf dit een van de meest klantonvriendelijke bedrijven vinden, dat er altijd de kantjes van afloopt.

ik had van in het begin verwacht dat dit ging gebeuren, tv Vlaanderen kennende en het lage aantal klanten van tv Vlaanderen in Vlaanderen, de satelliet kunnen ze nog behouden door canal digitaal waarvan de helft ook de zenders heeft van tv Vlaanderen, moesten die er niet zijn was het al lang opgedoekt.
want zeg nu zelf, het tv Vlaanderen aanbod van vlaamse zenders is grotendeels in SD en niet om aan te zien en klanten denken dat het HD is, het wordt hen ook verteld dat het in HD is door tv Vlaanderen lol.
in Nederland zijn er ook al veel klanten verhuist naar een andere provider, moesten ze niet in de oost blok landen beschikbaar zijn waren ze al opgedoekt.
je krijgt soms voor minder geld meer zenders bij andere providers.
Ja, en TVV kennende zullen ze tot de dag vóór de mededeling nog Antenne TV verkocht hebben, om dan de dag erna te mailen dat het product stopt, en men kan overschakelen naar App TV of satelliet TV.
Dat was toch in elk geval zo toen er populaire zenders verdwenen.

Ik ben blij dat ik daar zoveel jaar geleden weggegaan ben.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Tv Vlaanderen start binnenkort met DVB-T2 - door boulder - 07-05-2024, 20:15



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)