TV gezocht
#1
Hi,


ik ben momenteel op zoek naar een tv met GOEDE ingebouwde mediaplayer.
de mediaplayer moet ZEKER dvd folder structuren kunnen afspelen. indien mogelijk ook Blu-ray structuren.

Iemand een idee?

Ter info samsung kan wel de VOB bestanden lezen en weergeven echter niet de dvd structuur.

Jan
Jan
Antwoord
#2
een tv met ingebouwde dvd of blu ray speler ????? is dat geen optie of zoek je echt de mediaspeler zelf als optie???.
Antwoord
#3
vond volgende tekst ook als info:

Citaat:It's a hassle to get all the way to the end only to discover that your video file won't play VOB files on TV (e.g. Samsung TV, LG Smart TV, Panasonic TV). In fact, most TVs does not give support to the VOB format. To fix the problem, you need to convert the VOB movies to the format supported by your television beforehand.
Antwoord
#4
(18-12-2017, 13:30)master-magic schreef: een tv met ingebouwde dvd of blu ray speler ????? is dat geen optie of zoek je echt de mediaspeler zelf als optie???.

Ik zoek wel degelijk ingebouwde mediaplayer. Ik wil mijn dvd's spelen vanaf een nas. zoals ik nu doe met een externe player maar dan met een toestel minder.

Jan
Jan
Antwoord
#5
(18-12-2017, 17:36)jr212 schreef:
(18-12-2017, 13:30)master-magic schreef: een tv met ingebouwde dvd of blu ray speler ????? is dat geen optie of zoek je echt de mediaspeler zelf als optie???.

Ik zoek wel degelijk ingebouwde mediaplayer. Ik wil mijn dvd's spelen vanaf een nas. zoals ik nu doe met een externe player maar dan met een toestel minder.

Jan

ben niet zeker of dit kan, heb zelf de opstelling van jou met apparaat extra erbij en weet niet direct of er tv's bestaan die daarop kunnen inloggen en alle extensies afspelen.
zoals in het bericht gepost in het engels zijn niet alle extensies ondersteund bij de tv's met mediaspeler.
Antwoord
#6
of je zou een tv moeten zoeken die kodi ondersteunt en via die optie dan werken.

of deze app proberen installeren op een android tv toestel --> ArkMC Lite
Antwoord
#7
(18-12-2017, 20:07)natte schreef:
(18-12-2017, 17:57)master-magic schreef: of je zou een tv moeten zoeken die kodi ondersteunt en via die optie dan werken.

of deze app proberen installeren op een android tv toestel --> ArkMC Lite

niet al te legaal die kodi

wat heeft dat ermee te maken, als je kodi installeert staat er normaal niks op, enkel de standaard dingen van youtube enzo wat legaal is.
als je zelf dingen op zet en aanpast met legale dingen ben je fout bezig.
het is net legaal om te zeggen dat kodi legaal is want er staat niks op standaard van illegale dingen.
Antwoord
#8
(18-12-2017, 20:07)natte schreef:
(18-12-2017, 12:50)jr212 schreef: Hi,


ik ben momenteel op zoek naar een tv met GOEDE ingebouwde mediaplayer.
de mediaplayer moet ZEKER dvd folder structuren kunnen afspelen. indien mogelijk ook Blu-ray structuren.

Iemand een idee?

Ter info samsung kan wel de VOB bestanden lezen en weergeven echter niet de dvd structuur.

Jan

pak een smarttv dan

daar moet dan wel iets opstaan om al die verschillende bestanden mee te bekijken via een nas Wink
als die tv de extensies niet herkend dan ben je er ook niks mee, een oplossing is een app installeren maar die moet dan ook bestaan op je tv.
en elke tv heeft een andere optie van smart tv Android versie en andere versies.
er is geen standaard, elk merk heeft zijn voor en nadelen.
Antwoord
#9
(19-12-2017, 08:47)natte schreef: extern androidtv kaske kopen

daar wilt die net vanaf van een extra bakje of kastje zoals je het zegt, die wilt het allemaal op zijn tv willen doen in plaats van op dat extra bakje ernaast.
en snap hem wel, op den duur staan er meer bakjes en kastjes naast de tv dan nodig is,
er zou iets moeten zijn die alles in 1 heeft.

ik kan bv op mijn ontvanger voor satelliet en DVB-T en kabel (gratis open zenders) ook kijken naar de bestanden die op mijn nas staan,
dat is iets wat heel leuk is en je hebt maar 1 ontvanger voor nodig naast de tv.
maar omdat nu eenmaal telenet een eigen bak heeft voor zijn tv aanbod heb je dus al 2 naast de tv, en nu bv tv Vlaanderen via DVB-T2 ook met zijn aanbod begint voor tv heb je weer een aparte nodig of je ontvanger moet al genoeg CI sloten hebben voor al die aanbieders als je meer wilt dan enkel Telenet.
dus extra dingen er naast, en op den duur staat het vol en moet je meer dan 1 infrarood ontvanger gebruiken om alles te bedienen of een algemeen kopen van bv Logitech.
maar snap hem totaal waar die naartoe wilt met zijn zoektocht, maar de vraag is of het bestaat en kan gerealiseerd worden.
Antwoord
#10
waarom geen Sony tv zoals deze --> https://www.televisiewinkel.nl/product/1...x9005.html

kan je beelden van je gsm zelf uploaden naar de tv via de mediaplager afspelen in 4K, de tv is wel niet meer leverbaar maar geeft een idee van een optie.
of anders eens in een mediamarkt of een Makro of andere wInkel binnenstappen en je vraag eens stellen van wat je wilt.
en testen met enkele bestanden op een usb stick misschien.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)